Het grote wegrace zijspantopic

Dat is het König span van Werner Schwärzel. Of het werkelijk Schwärzel is die hier rijdt durf ik niet te zeggen, het bevreemd me een beetje dat rijder en bakkenist verschillende helmen dragen. Dat heb ik van Schwärzel en zijn bakkenisten nooit gezien.
 
Laatst bewerkt:
Bennie Streuer en Bakkenist Geert Koerts Wereldkampioen geworden *O*


na 29 jaar weer een wereldkampioen uit Nederland in de zijspannen

IMG_0436_-Border_zpshxtsamft.jpg
 
*O* *O* :}
Alleen jammer dat er nog maar nauwelijks aandacht is voor de zijspannen, dat was in de tijd van zijn vader wel even anders.
 
Zeker!

Inderdaad mega jammer dat het niet op tv te volgen is, laat het eens deel uit maken van het WSBK oid.

Vorig jaar bij de pinksterrace hingen we rond bij het zijspan van kees kentrop.

Toen kwam daar ook Bennie Streuer aangelopen. Gewoon ff wereldkampioen die jongen, ik tikte mijn oom nog aan moet je zien! Als max verstappen daar rondliep dan werd die echtwel onder de voet gelopen door allerlei mensen. Vreemde gewaarwording eigenlijk.

Geef deze sport de aandacht die het verdient, de BSB sidecar races zijn ook altijd om van te smullen.
 
Naar mijn weten is er voor de DSRA span nog geen nieuw team aangetrokken.
Zonde want na de crash van Jarno en mij op Oss word er een nieuwe span opgebouwd. Ofwel dat moet wel een genot worden om mee te rijden.
 
Hoorde zoiets ja, helaas weinig tijd en (vooral) geld en technische kennis om het een jaar te gaan proberen, had me super geleken!

Hoe is het met jou verder?
 
Rudi, ik zal je even een pbtje sturen betreft de span.

Verder gaat het met mij op dit moment een beetje in vlagen, ene keer heel erg goed andere keer redelijk. Ik heb nog best wat moeite met lopen.
Voor de rest gaat het wel heel erg de goede kant op, ik ben al verder als dat de artsen dachten dat ik kon komen. Op dit moment sport ik 4 tot 6 keer per week.

Gister heb ik voor het eerst weer het circuit op geweest met iets wat sneller is als een huurkart.
Namelijk met mijn eigen 2takt kartje.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan