Het grote wegrace zijspantopic

Bakkenist Danny de Haas laat Keppel Sidecar Team stikken

Teams Archieven - Racesport.nl
Dat is een onvoorstelbare tegenvaller voor het team, helemaal omdat het zo vlak voor het begin van het seizoen is. Ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen.

Toch zou ik, zonder het gedrag van Danny goed te willen praten, graag een kanttekening willen plaatsen. In het bericht op racesport wordt Danny onprofessioneel gedrag verweten, maar op deze manier de vuile was buiten hangen en Danny af te branden vindt ik persoonlijk ook niet erg professioneel en zeker niet chique.
 
Hoelang duurt het iemand te trainen en op te leiden om op enig niveau als bakkenist te kunnen functioneren?
Ben daar erg in geïnteresseerd.

Dat hangt er helemaal van af hoeveel "feeling" je daarvoor hebt, sommigen hebben het kunstje zo door, anderen leren het nooit. Er zijn op Assen twee opstapdagen geweest, daar had je kunnen proberen of het wat voor je is. Elk jaar is er op het circuit van Val de Vienne in Frankrijk een trainingsweek voor de zijspannen, daar is ook van alles te regelen. Daar wordt tevens de KNMV opleiding gedaan voor de nederlandse aspirantstartbewijshouders. Loop bij een wedstrijd eens bij een team binnen, iedereen zal bereid zijn je alles te vertellen.(kijk wel even of ze niet druk aan het sleutelen zijn en vijf minuten voor een training of wedstrijd is ook niet handig). Kees Endeveld is een groot voorvechter van de zijspannen, vraag hem gerust de oren van zijn hoofd. ;)
Je mag mij ook bellen, Stuur maar een PB voor mijn nummer.
 
In oktober zijn er warschijnlijk weer opstapdagen.
hou www.dsra.nl even in de gaten.
Maar om bij Jarno Keppel in de bak te kunnen stapen heb je toch wel wat jaren ervaring nodig....
 
Dat is een onvoorstelbare tegenvaller voor het team, helemaal omdat het zo vlak voor het begin van het seizoen is. Ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen.

Toch zou ik, zonder het gedrag van Danny goed te willen praten, graag een kanttekening willen plaatsen. In het bericht op racesport wordt Danny onprofessioneel gedrag verweten, maar op deze manier de vuile was buiten hangen en Danny af te branden vindt ik persoonlijk ook niet erg professioneel en zeker niet chique.


Het blijft gewoon vreemd dat iemand gewoon 2 dagen traint en dan ineens afhaakt. Daar mag je toch minstens een reden bij horen van die persoon.

In die zin is het onprofessioneel van de Haas.

Net als toen die Bobslee bemanning ineens afhaakte op de dag van de rit zelf,nadat er iemand verongelukt was op dezelfde baan.Begrijpelijk,maar niet professioneel. Die Bobslee jongens hadden in ieder geval een uitleg waarom ze het niet deden.

De punchline had inderdaad wel wat netter kunnen zijn. Vind trouwens dat een Racesport editor oid daar ook op mag wijzen!

Voor het ONK heeft Jarno in ieder geval een ervaren bakkenist. Hopelijk lukt de WK ook nog.Maar het is absoluut een nadeel als je er zo aan begint.

Heel jammer,want alles ziet er verder bijzonder goed uit....
 
In oktober zijn er warschijnlijk weer opstapdagen.
hou www.dsra.nl even in de gaten.
Maar om bij Jarno Keppel in de bak te kunnen stapen heb je toch wel wat jaren ervaring nodig....
Ik denk niet dat Den Duut de bedoeling heeft direct bij Jarno in de bak te stappen. Het zal meer algemeen bedoeld zijn, hoe wordt je bakkenist.
 
Ik denk niet dat Den Duut de bedoeling heeft direct bij Jarno in de bak te stappen. Het zal meer algemeen bedoeld zijn, hoe wordt je bakkenist.

Klopt!
Ik vindt het jammer dat de zijspannen zo uit de publiciteit zijn verdwenen. Heb het altijd heel mooi gevonden. Las hier een tijd geleden dat er een tekort aan bakkenisten was.
Toen dacht ik dat ik het graag eens wil proberen om te zien of ik het leuk vindt en of ik er aanleg voor heb.
 
Voorlopige of semi permanente oplossing voor keppel Side carteam?

Zowel onk als wk zal er gereden worden met 2 verschillende passagiers.


Zojuist persbericht op de mail gehad...
 
Laatst bewerkt:
IMG_6172-border.jpg
 
1 e door hoegee getunede blok is al stukgelopen bij Keppel Sidecarteam

Heeft hoegee meer blokken voor Zijspan onk getunede?

Hopelijk is dit exemplarisch en geen voorbode van nog meer Motorblok ellende...
 
Laatst bewerkt:
wat heb ik vanmiddag genoten van Remy Guignard!
Deze fransman met z'n korte F2 span (met voor zover ik weet een 600 blokje) was alle lange 1000 F1 spannen vandaag de baas op een nat Assen.
 
1 e door hoegee getunede blok is al stukgelopen bij Keppel Sidecarteam

Heeft hoegee meer blokken voor Zijspan onk getunede?

Hopelijk is dit exemplarisch en geen voorbode van nog meer Motorblok ellende...


AI!!

Dat is gewoon foute boel

Hoegee,s eerste jaar in de zijspannen vrees ik...

Teams Archieven - Racesport.nl

2 x vastloper is geen toeval meer, is iets goed fout met de interne olieverdeliing B| B|
 
mooie plaatjes :}

keppel sidecartram heeft de doelen voor 2012 bijgesteld

due to mechanische problemen aan het suzuki blok -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan