Het grote wegrace zijspantopic

Ja en nee. Wij gaan demo's rijden bij het crt en de sam. Maar we weten nu nog niet precies welke... Als ik thuis ben plaats ik de links van beide kalenders.
 
Ah, ik had hem direct niet gezien.
Mochten jullie eenkalender tegen komen met tv utzendingen, dan hoor ik het graag.
Is meestal bij toeval als ik een een ker iets zie. Zoek er wel altijd naar.
Alleen het britse kampioenschap is goed te volgen.
 
PRESS RELEASE 1 2013
Double Delight as CTR Announce 2013 Plans and Bring Dutch Champion into British Sidecar Championship
CTR F1 sidecar team are delighted to announce their intentions to compete in the Eastern Airways British F1 Sidecar championship, with Kees Endeveld joining as passenger and E:Aide joining our current sponsor portfolio help to make the season possible.

Firstly, the signing of current Dutch sidecar champion passenger Kees Endeveld who will partner Craig Chaplow in the ‘chair’ this season, Kees, at 24 years of age brings a wealth of experience, including 3 Dutch championships and 6th Place in the 2011 Superside world sidecar championship campaign.


Kees said “After leaving team Streuer I was thinking about packing up. I would only carry on racing if I could get in a team that’s professional and quick. I have known Craig since 2006 when I started racing. We have always got on well and even tested once together at the end of 2006 in Spain. After that we both went our own ways but have always stayed in touch. When Craig asked me to ride with him I realised that this was the change I was waiting for, joining a professional team, with a quick rider. My goal this year is the enjoy racing again and to progress our lap times and finishing positions throughout the year.”

Introducing The teams 2013 campaign has been confirmed with the introduction of E:Aide to the team, and indeed the Sport. CTR are delighted to introduce and welcome on board Glennis and her team, who are celebrating their sixth anniversary this year.

With over 30 years experience in Human Resources Management, the Company provide assistance to employers on all aspects of the employment lifecycle. Glennis Toms, Managing Director, said “we aim to work with teams in the business to add value by creating progressive and legally compliant employment practices which are integrated with the organisation’s vision, plans and objectives”.
“Having spent the last couple of seasons in the BSB paddock, we became interested in sidecars towards the end of last year. The link for me is about people working together to achieve great results – that’s what I’m hoping for this year!”
 
:W Oss en Hengelo achter de rug,


even een paar plaatjes dan maar ....

IMG_4600-Border_zps66548cbc.jpg




IMG_4612-Border_zps90110d8c.jpg



IMG_4615-Border_zps55d7053b.jpg



tijdens de outlap nog even overleg
IMG_5142-Border_zps83bd119b.jpg



IMG_5199-Border_zpscf5b09ae.jpg
 
En, misschien een beetje cru om te zeggen, NU.nl is er nu wel als de kippen bij met het nieuws plaatsen...

Wat een in en in trieste opmerkingen bij het nieuwsartikel van nu.nl wat een enorm verschrikkelijke horken heb ik als landgenoten, ik schaam me er diep voor :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb idd geen behoefte aan "bekijk hier beelden van het wrak"; het is en blijft een Telegraaf kloon, dus dan weet je eigenlijk wel wat er te verwachten is, namelijk enkel ellende en sensatie. Persoonlijk vind ik het onvoorstelbaar dat mensen een abonnement hebben en er blijkbaar voor kiezen hun verstand ongebruikt te laten.

Het is diep triest voor de nabestaanden en een zwarte dag voor het zijspangebeuren.
 
Tijdens de zijspanrace stonden wij nog in de paddock te staren naar alle auto's. Vond het maar onwerkelijk klinken, dat iemand overleden was in die race. Heb verder genoten van de dag, maar dit spookte toch wel zo nu en dan.

Sterkte aan alle nabestaanden.
 
Het was mijn eerste bezoek ooit aan een circuit en we stonden toevallig net in die bocht waar het gebeurde. Heel onwerkelijk om het te zien gebeuren en ik hoop zoiets ook nooit weer te zien.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden!
 
En, misschien een beetje cru om te zeggen, NU.nl is er nu wel als de kippen bij met het nieuws plaatsen...

Wat een in en in trieste opmerkingen bij het nieuwsartikel van nu.nl wat een enorm verschrikkelijke horken heb ik als landgenoten, ik schaam me er diep voor :(

Nu.nl en de Telegraaf zijn er idd snel bij als er dodelijke ongevallen zijn, verder weten ze niet eens van het bestaan van de zijspansport.

En het niveau van de reacties is vaak bedroevend, er lopen echt veel gekken (mensen?) rond.

R.I.P. Sandor
 
Nu.nl en de Telegraaf zijn er idd snel bij als er dodelijke ongevallen zijn, verder weten ze niet eens van het bestaan van de zijspansport.

En het niveau van de reacties is vaak bedroevend, er lopen echt veel gekken (mensen?) rond.

R.I.P. Sandor


De eeuwige toppers bij Telegraaf.nl waren volgens mij nog aardig trots op de primeur die ze hadden met een FILMPJE VAN HET ONGELUK!? :r
Uitkotsen zo'n krant.

Sterkte aan de nabestaanden, weet dat de zijspanwereld aardig hecht is. '(
 
@feoline ik hoop dat wat je afgelopen weekend gezien hebt je er niet van weerhoudt om het circuit nog een keer te bezoeken.

maar hoe het publiek met al die oehs en ahhs reageerde hoorde je eigenlijk al dat er iets goed mis ging.
 
Ik ben zeker wel van plan om vaker naar een circuit te gaan, de sfeer en het geluid is toch iets heel anders dan motorsport op tv en wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
Het blijft vreselijk wat er is gebeurt, maar dit soort ongelukken zijn volgens mij echt uitzonderingen.
 
Hetzou eigenlijk hetzelfde zijn om dan ook maar niet meer te gaan auto rijden, want daar gebeuren ook ongelukken.

Het motorsportwereldje is een heel gemoedelijk wereldje, daarom zie je hier op het motor forum ook een heel andere manier van reageren dan bijv. Op nu.nl, we delen een passie waar inderdaad een risico aan vastzit, zowel op het circuit als op de weg.
 
:^

Krijg nu ook reacties op mn werk en via sociale media dat ik een levensgevaarlijke sport beoefen. Ik antwoord dan altijd dat ik me 100 x vaker onveilig voel als ik op de fiets naar mn werk zit, dan wanneer ik aan het racen ben. Op het circuit weet nagenoeg iedereen waar hij mee bezig is, dat kun je van veel mensen op de openbare weg niet zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan