GSX-F tour

waar gaan we heen met de tour.

  • lek en linge route.

    Stemmen: 6 54,5%
  • heuvelrug route.

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
ey Race jij komt uit vlaardingen tog?
kan ik met jouw mee rijden vanaf vijfsluizen dan ( ken wel wat vinden maar de vink langs de a20 geen id)
 
ey Race jij komt uit vlaardingen tog?
kan ik met jouw mee rijden vanaf vijfsluizen dan ( ken wel wat vinden maar de vink langs de a20 geen id)

Ja is goed joh, alleen ff kijken waar bij vijfsluizen want beneden heb je alleen busbanen
 
Ha al tik ik de vink in mbij google maps kan ie het nog neti vinden:P Sorry!!
Maar kan iemand ff een exact adres geven of een print-screentje ofzo. Zit dat ergens bij de Mac in cappele? kom uit Delft en weet alleen de Maccie in cappele te vinden omdat daar vaker word afgesproken.
 
Ha al tik ik de vink in mbij google maps kan ie het nog neti vinden:P Sorry!!
Maar kan iemand ff een exact adres geven of een print-screentje ofzo. Zit dat ergens bij de Mac in cappele? kom uit Delft en weet alleen de Maccie in cappele te vinden omdat daar vaker word afgesproken.


Mac capelle bedoelt hij niet, hij bedoelt echt langs de snelweg, maar het kan ook zijn dat flux niet spoort, want van dat vink heb ik ook nooit gehoord, dacht altijd dat daar een shell zat :+
 
Ohw oke! Nou al zit ie aan de snelweg weet ik hem wel te vinden en als ik er langs rijd dan doe ik gewoon een rondje:P Maar dat meot lukken :) Wie komen er allemaal daar heen dan?
 
Ohw oke! Nou al zit ie aan de snelweg weet ik hem wel te vinden en als ik er langs rijd dan doe ik gewoon een rondje:P Maar dat meot lukken :) Wie komen er allemaal daar heen dan?


nou de 4 die op deze bladzijde hebbe gepost tot nu toe :9
 
tis idd BP de vink en staat ook wel op tijd aangegeven
laten we even duidelijk afspreke dat we niet naast/op het tankstation zelf afspreken maar op de parkeerplaats erachter?
 
jah dat vind ik goed joh je hoort me vanzelf aankomen of voor bij rijden als ik hem mis :P
Maar tijd enz moeten nog maar ff afspreken wanneer er meer over de tour bekend is enz.
Gaat wel lukken denk ik zo!
 
idd.. dusseuh voor de organisatoren....
graag tijd en afspreekplek
kunnen we de vink ook in de op gooien met verzameltijd
 
Jah en als iemand nou ff Piet Belt voor mooi weer en als de Kanarie pietjes netjes thuis gaan spelen dan komt alles goed!
 
Bij Vijfsluizen zit geen P+R. Je mag wel iemand bij het station uit laten stappen en dan wegwezen.

Ik zie nu pas dit topic.. Mag ik ook nog mee? :}
 
Bij Vijfsluizen zit geen P+R. Je mag wel iemand bij het station uit laten stappen en dan wegwezen.

Ik zie nu pas dit topic.. Mag ik ook nog mee? :}

Tuurlek Mtel, miss kunnen wij al nog eerder afspreken? Bij vlaardingen oost ofzo? Je woont toch bij van hogendorp laan ergens of vergis ik me nou?
 
Woon tegenwoordig in West sinds september vorig jaar..
Oude huis (Salviastraat) gaat gesloopt worden. Heb de datum al op de kalender geschreven.
Zeg maar waar je wilt afspreken
 
Woon tegenwoordig in West sinds september vorig jaar..
Oude huis (Salviastraat) gaat gesloopt worden. Heb de datum al op de kalender geschreven.
Zeg maar waar je wilt afspreken

salvia... haha meesterlijke naam voor ene straat...

mtel.. weet je dat je in ene straat woont die genoemd is naar een hallucinerende drugs?
 
Woon tegenwoordig in West sinds september vorig jaar..
Oude huis (Salviastraat) gaat gesloopt worden. Heb de datum al op de kalender geschreven.
Zeg maar waar je wilt afspreken

Nou als je nou voor me deur komt :+ , ik sta er om bekend overal te laat te komen :9
 
Is goed, maar dan moet je je adres maar even doorspelen.

Hoelaat en waar moeten we ons verzamelen?

Ja ik PB het je nog wel, maar hoelaat moeten we nog ff beslissen. Wij gaan met zijn 2en dan naar vijfsluizen, daar haakt iemand aan, en dan met zijn 3en door naar Benzinepomp langs de a20 de vink, en daar haken flux en nog iemand aan. En dan volgen we flux met ze tomtom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan