Fazer 1000 undertail & uitlaat

Pingey

MF veteraan
20 nov 2006
3.545
0
Hoorn
Voor de Fazer 1000 hebben wij in de aanbieding..

26617_1.jpg


Een standaard uitlaat, in keurige staat. Moet nu toch wel écht weg, we hebben er toch twee. Mag weg voor een kratje Palm of een fles Passoa. Op te halen in Leerdam of Purmerend, verzenden is mogelijk maar niet aan te raden.

shark.jpg

Gratis af te halen in Leerdam of Purmerend; oude, gebutste shark helm. Hij is vijf jaar oud, er is mee gevallen en hij is niet meer geschikt om te gebruiken, but who knows.. misschien heeft iemand er iets aan.

Een donkerblauwe undertail/undertray/bodemplaat, het gaat om het volgende type; eventueel met knipperlichten en kentekenplaathouder. We hebben hem bij de aanschaf van onze motor gekregen, maar het bleek helaas toch de verkeerde kleur. Tevens zijn we wél op zoek naar een lichtblauwe undertail :) Ruilen is dus wel mogelijk. De nieuwprijs van dit geval is 208,- euro exclusief knipperlichten en houder.

Richtprijs; momenteel boven de 80,- anders laat ik hem zelf wel spuiten. *D

770240057%20PDR%20geel.jpg


Eventuele PM'en mogen naar mij of naar Keen *O*
 
Laatst bewerkt:
Schop!

Het gaat dus om deze undertail/kleur:

undertray-fzs1000-fazer.jpg


Staat echt een stuk netter op de 1000 :)

Uitlaat mag echt voor een prikkie weg, binnekort liggen er 2 orginele op de plank. 1 Orginele is wel genoeg :)
 
Laatst bewerkt:
Zou deze undertail ook in een FZS600 uit 2001 passen heeeel toevallig?
Mijn achterkant ziet er volgens mij anders uit dus ik twijfel!
 
Ik heb hem toegevoegd op msn, even informeren naar hoe moeilijk dat was!
Lijkt me namelijk wel zeer mooi :)

Welke kleur is hij nu trouwens precies? En... zijn de knipperlichten geïntegreerd? Dat dus als je remt met je knipper naar links het linker deel gaat knipperen en het rechterdeel fel oplicht etc?
 
Ik heb hem toegevoegd op msn, even informeren naar hoe moeilijk dat was!
Lijkt me namelijk wel zeer mooi :)

Welke kleur is hij nu trouwens precies? En... zijn de knipperlichten geïntegreerd? Dat dus als je remt met je knipper naar links het linker deel gaat knipperen en het rechterdeel fel oplicht etc?
de knipperlichten zitten niet in het achterlicht. de knipperlichten zijn die driehoekjes die je op de foto ziet! (dat zijn geen reflectoren als je dat soms dacht :P )

Het is een donker blauwe zoals op de laatste foto.
 
Ah op die manier :)

Ik ga even bij SilverShadow informeren over de hoeveelheid werkt etc, is geen onbelangrijk aspect!
Tevens is de kleur verkeerd maar dat valt altijd te spuiten (fiets is zwart).

Wat had je ongeveer in gedachte?


Edit: het lijkt me toch handiger om er een voor een 600 te kopen, scheelt heel veel werk :)
SilverShadow moest met slijptol enzo aan de gang omdat hij het gehele kontje van een 1000 op zijn 600 heeft gezet (dus subframe aanpassen enzo).

Dank iig voor de informatie en succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Toevallig nog een set originele knippers liggen?
Wellicht een complete originele undertail?
Momenteel heb ik een door de vorige eigenaar afgezaagd achterspatbord, das geen pan.
En ik heb de knippers in de achterlichten zitten. Das ook niks....
Vandaar.
 
Toevallig nog een set originele knippers liggen?
Wellicht een complete originele undertail?
Momenteel heb ik een door de vorige eigenaar afgezaagd achterspatbord, das geen pan.
En ik heb de knippers in de achterlichten zitten. Das ook niks....
Vandaar.
Sorry voor de belachelijk late reactie, maar we zaten drie heerlijke weken in Salou ;)

For what it's worth;

Waarschijnlijk heeft Jarl nog wel originele knippers en anders vallen die misschien wel te regelen.. want ik wil toch anderen op de 1000 :) De undertail is echt degene die hierboven staat.. als je die zou nemen is je knipperlichtprobleem wel meteen weg :+

Raphael, nog bedacht wat je wilde? :)
 
Waarschijnlijk heeft Jarl nog wel originele knippers en anders vallen die misschien wel te regelen.. want ik wil toch anderen op de 1000 :)
Dan heb ik zwaar belang bij die knippers.
€10,- per stuk is dat wat?
Verzendkosten erbij, beetje afronden...
€25,- voor allebij incl. verzenden

OK?

*D
 
SilverShadow moest met slijptol enzo aan de gang omdat hij het gehele kontje van een 1000 op zijn 600 heeft gezet (dus subframe aanpassen enzo).

Wat is er mis met de orginele kont van een Fazer 600 ? :(
Tevens een schop !
 
Laatst bewerkt:
SilverShadow moest met slijptol enzo aan de gang omdat hij het gehele kontje van een 1000 op zijn 600 heeft gezet (dus subframe aanpassen enzo).

Wat is er mis met de orginele kont van een Fazer 600 ? :(
Tevens een schop !
Als je dan toch kan kiezen.... :+
 
heeft niks met de verkoop te maken, maar jongens (en meisjes), hou alsjeblieft op met die gekleurde undertail. het ziet er gay uit en je geeft iedereen de indruk dat je motor niks anders is dan een stukje plastic. ooit gehoord van zwart, universeel, neutraal, zoals het standaard hoort te zijn? en in een keer ben je van het gezeik af!

zo, dat lucht op :P
 
heeft niks met de verkoop te maken, maar jongens (en meisjes), hou alsjeblieft op met die gekleurde undertail. het ziet er gay uit en je geeft iedereen de indruk dat je motor niks anders is dan een stukje plastic. ooit gehoord van zwart, universeel, neutraal, zoals het standaard hoort te zijn? en in een keer ben je van het gezeik af!

zo, dat lucht op :P
Groot gelijk :o Nu we het er toch over hebben.. Laten we meteen stoppen met het vervangen van je standaard uitlaat. Dat de snorbrommer van je oma ruiger klinkt dan je bike, boeit geen reet. *O*

But serious, het blijft natuurlijk smaak :)
Ik vind het netter staan, lekker strak afgewerkt, makkelijker schoon te houden en als we de 1000 houden laat ik hem schuren en plak ik hem er lekker zelf onder! Maar dat moeten we nog even afwachten.. :)
 
je snapt het niet. ik zeg niet dat een undertray verkeerd is. sterker nog, ik vind ze de ideale oplossing. geen taartschep, lekker sportief, mooi afgewerkt etc. ... waar ik me aan erger is de mentaliteit dat ALLE undertails in dezelfde kleur moeten zijn gespoten als de motor zelf. da's een big no no!

en kick :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan