Honda CBR 125 Deeltje 3

Nah paar kilootjes te zwaar hoor. Moeten er nog wel een paar van af dit jaar en bij m'n vriendin hetzelfde. :) Iets vaker nog sporten en even wat beter op het eetpatroon letten en dan moet dat ook wel weer goed komen.

Gewoon idd proefrijden, maar zo'n CBR125 is ook meer een brommer dan een motor, ook qua grootte. Een Yamaha TZR50 is alleen al groter dan een CBR125, dus dat zegt genoeg.

En nu rijd ik sowieso liever zonder iemand achterop, maar als ik echt mag kiezen, dan liever iemand achterop een motorscooter. Dan voel je de passagier het minste en merk je alleen de langere remweg en het minder vlotte optrekken. Maarja, als het kleiner moet zijn dan een Agility 125, dan wordt dat best lastig en is de keus inderdaad beperkt. Maar kan het ding niet buiten onder een hoes worden gezet?

Buiten niet nee, hij wordt maar 3-4 weken per jaar gebruikt. Vervolgens zit ik er 11 maanden zon 1600 km vandaan. Dus dat gaat niet werken.

Ik ga eens kijken of er ergens 1 staat bij een dealer om proef te zitten-rijden
 
De prijs is netjes voor een nette fiets. Wel veel kilometers erop.
Ik zou me wel afvragen waarom iemand dit deze zomer heeft gekocht en nu alweer verkoopt. Want garantie heb je niet.
Met zo'n motor moet je heel goed kijken naar de staat van de banden, ketting en tandwielen. Anders krijg je er meteen flinke kosten bovenop.

Ik zag deze ook staan, met iets minder kilometers erop, maar nog steeds veel.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 'm duur, zeker voor Belgie. 44k gelopen, de huidige eigenaar heeft 'm deze zomer gekocht, dus weet je nog weinig tot niets van het onderhoud de afgelopen 44k. 500 euro zou ik er voor geven. Die dingen waren nieuw nog geen 3000 euro toen (in NL, in Belgie zal het vast nog wel minder zijn geweest).
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 'm duur, zeker voor Belgie. 44k gelopen, de huidige eigenaar heeft 'm deze zomer gekocht, dus weet je nog weinig tot niets van het onderhoud de afgelopen 44k. 500 euro zou ik er voor geven. Die dingen waren nieuw nog geen 3000 euro toen (in NL, in Belgie zal het vast nog wel minder zijn geweest).
In verband met een nieuwprijs zou ik dit niet durven zeggen ;)
 
Kickje, mijn broertje heeft een 2008 CBR125 gekocht. Iemand een link naar een WPHB? Kan er (nog) geen vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan