SV1000 Topic DEEL VI

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmike80

MF veteraan
13 feb 2006
3.873
2
*O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL VI *O*


Geschiedenis:

SV 1000 Topic deel I
SV 1000 Topic deel II
SV 1000 Topic deel III
SV 1000 Topic deel IV
SV 1000 Topic deel V (Swifty)


Agenda:
*O* SV1000 BBQ 2009 omgeving Emmen *O*
6 September 2009 (ovb)
bbq%20foto.jpg

Stem hier wanneer je mee wil doen met de BBQ. Kosten +/- 10 pp, exlusief drinken.

Voorgestelde data's: 20 Juni, 21 Juni, 9 Augustus, 29 Augustus, 30 Augustus en 6 September.


De leden:


BBMJ
2ltkggx.jpg

34oq9at.jpg

mods: Bellypan (origineel), Stalen remleidingen, Andere spiegels, LED knippers voor, LED achterlicht met geïntegreerde knippers, Undertail, 2 koplampen, Laser uitlaten, SV1000 radiator cover, Seat cover, Striping op de velgen.


El Rojo
0e5b7ab066f17fd7bad0fbb558637f82


Euforia
482527979_6_KCOq.jpeg


gjvh
sv1000_achter.jpg


Madmike80
full


Marky Mark
58541680_6_CG6L.jpeg


Michel S
full


Misplaced
P1000335.jpg


Nicked
foto.jpg

[IMG=500]Http://lh6.ggpht.com/_ez11j3vdUHY/SenpubTHlFI/AAAAAAAAAGE/X6I_2tx8MKI/s720/CIMG0092.JPG[/IMG]
:^ filmpje

Raysv1000s
fb0de596d87489784643c93a5550aaa0


Speedy Twin
full

full


^Viper
Sv1000s_ik.jpg


SgeraldV
zwartesvklein.jpg


SV1000enschede
Image bestond niet meer -O-
mods: Bellypan, Valblokken, Bos dempers, K&N inleg filter, Afgesteld op vermogensbank(sf-racing borne), Afdek kapjes duo sit, Kleine knippers, SO Supension, Bagstar tankcover, SV1000 ketting beschermer, Olie koeler cover, Denso irridium bougies, Andere kentekenplaat houder.

SV. Wim
SV.Wim_MF01.jpg


Toffe-peer
23278a1aa3f4907ff443dd0b54c019ac

52fb80f4f88b906c4ab4c5591ecf244c

mods: hyperpro veren voor en achter, Laser duotech, MRA dubble bubble ruitje, Stalen remleidingen, Korte kentekenplaathouder, Led knipperlichten, Fender extenda,Crashpads.

TwoDegrees
736413c0ead4b3b1b169dc214eedf8ee


Ufootje
6a3cca997e0cd42bd48ea6b4ac4c31b2




Impressie SV1000:

Sites

Magazine

Accessoires Sv1000:

Led verlichting

Kettingen o.a.

Free Manuals

Spiegels met knippers

Uitlaten

Divers


  • Specs
  • ...

Technisch:

Performance

Demonteren van SV kont
Info mbt SBK stuur
  • Lengte stalenremleiding, +/- 73 - 75 cm
  • Lengte koppelingskabel +/- 100 - 103 cm
  • Ps.: altijd ook zelf nameten

Tips

Led Verlichting
  • "Het nadeel van knipperlichten in led vorm is dat het te snel knipperd. Dit kan worden opgelost met 4 goudkleurige weerstanden, twee per kant en in serie parallel geschakeld. Deze zijn o.a. te koop bij Safe."
    full

    Met dank aan Michel S.
  • Schema'tje
    diagram.jpg
    Met dank aan SV.Wim


Het verschil tussen de N en de S:

2003-model
66cda6c3585f3c4c82a5f9f4e0f15dc4


2003 - > 2004 model
full
 
Laatst bewerkt:
dat ploatje met verschil tussen een S en een N is echt kick!

Zou ook wel bizar zijn datzelfde ploatje te hebben voor het verschil tussen een k3 en een k4/5/6/7 :P

kan het alleen niet vinden -O-
 
Hej!

Nieuw hier, of heb ik je gemist in het vorige topic?


p.s: done!!!
Ben al 6 jaar aanwezig in deze topic :-) in het begin erg fanatiek maar als steeds dezelfde vragen voorbij komen dan neemt het fanatisme af, maar nu ik weer een nieuwe SV heb kom ik elke dag weer op deze topic! Mede omdat er weer leven is, dat was een tijdje geleden wel anders :Y
 
Mag ik er ook niet bij ofzo? :(

Nice stoppie van Viper btw :)

[afbeelding]

Nee! :N , ga eerst je motor maar s poetsen ;)

(done)

p.s: OP was beetje ge-update naar de mensen die hier ook regelmatig posten, enkele heb ik ook verwijderd.....maar dat merken ze vanzelf :W
 
Laatst bewerkt:
Ben al 6 jaar aanwezig in deze topic :-) in het begin erg fanatiek maar als steeds dezelfde vragen voorbij komen dan neemt het fanatisme af, maar nu ik weer een nieuwe SV heb kom ik elke dag weer op deze topic! Mede omdat er weer leven is, dat was een tijdje geleden wel anders :Y

Nou precies, dat was inderdaad een tijdje geleden wel anders, daarom hebben we de OP ook beetje opgevrolijkt ook om bepaalde vragen te voorkomen, moet zeggen dat ik zelf ook aardig wat heb gevraagd :+

Maar nieuwe SV, wat reed je hiervoor dan? Ook wel 1000?
 
Laatst bewerkt:
Nou precies, dat was inderdaad een tijdje geleden wel anders, daarom hebben we de OP ook beetje opgevrolijkt ook om bepaalde vragen te voorkomen, moet zeggen dat ik zelf ook aardig wat heb gevraagd :+

Maar nieuwe SV, wat reed je hiervoor dan? Ook wel 1000?
Dit is mijn derde SV1000S al. De eerste is maar 3 maanden meegegaan. Is namelijk total-loss gereden (aangereden). De tweede heb ik 5 jaar gehad en vorige maand aan een vriend verkocht toen ik de derde kon kopen (k7 met maar 2500km op de teller!)

Nodigt wel uit om hier te blijven komen met al die verhalen :+
 
Dit is mijn derde SV1000S al. De eerste is maar 3 maanden meegegaan. Is namelijk total-loss gereden (aangereden). De tweede heb ik 5 jaar gehad en vorige maand aan een vriend verkocht toen ik de derde kon kopen (k7 met maar 2500km op de teller!)

Nodigt wel uit om hier te blijven komen met al die verhalen :+

Inderdaad en een echte SV- Fan :Y !!!
 
Laatst bewerkt:
Kom ik toch nog reageren in het nieuwe topic :P Kon geen antwoord meer geven aan Nicked, zat al een slotje op het oude topic.

Nick, het zijn idd nog de originele ketting en tandwielen. Niet slecht he, zoveel kilometers *D Goed smeren helpt veel (ondanks die rode velgen, wat een poetswerk B| maar dat heb ik zelf gewild)
 
Done!

p.s: Xenon koplampjes, is dat nog een bult gedoetjes dat erin te plaatsen? Waar gehaald?
Valt best mee, de ballasten liggen op de 'undertray' van de topkuip, zijn nog wel de grote, maar past precies ;)
Ik heb ze destijds via e-bay gekocht. 125 euro voor betaald.
Maar in het donker is het stukken beter dan halogeen


edit: zat op de verkeerde reactie te reageren :)
 
Laatst bewerkt:
Olá bom dia
Ook ik heb jullie weer gevonden.
@madmike als je die foto van die weerstanden erbij zet in de OP wordt er denk ik wat meer duidelijk omtrent de weerstanden.

Groet Michel.
p.s. Olá bom dia betekend gewoon hallo goeiedag (is portugees voor de mensen die het niet weten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan