[TK]Aprilia Titanium Racing dempers voor Mille en Tuono

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaveBlue

MF veteraan
22 dec 2003
7.802
0
Ik heb deze dempers een aantal weken geleden gekocht van een mede-Aprilia rijder. Ik had mijn nieuwe Tuono Factory echter alleen op de foto gezien en eenmaal in het echt bleek de fiets uitgerust te zijn met Akrapovic Hexagonals 8-) Daarom te koop aangeboden:

Aprilia Titanium Racing dempers voor >'04 Mille en >'06 Tuono

Hoewel de Aprilia dempers naar mijn mening beter klinken (luider, donkerder, sonoor) passen de carbon eindkapjes van de Akra beter bij m'n Tuono. Vandaar dat de Aprilia dempers op zoek moeten naar een nieuwe eigenaar. De dempers zijn in prima staat zonder noemenswaardige gebruikssporen. Ten opzichte van de originele dempers is deze set ruim 4 kilo lichter.

full


De dempers zijn slip-on en komen het best tot hun recht wanneer de zogenaamde "Mapping 2" in de ECU unlocked wordt door een Aprilia dealer. Er is in dat geval een bescheiden vermogenswinst te behalen. Los van het extra vermogen is het geluid voldoende reden om deze dempers te monteren 8-) Geloof me, je Mille of Tuono zet een serieuze keel op met deze dempers.

De hitteschildjes en montageveren van de originele dempers worden gebruikt voor montage.

Verzenden is mogelijk maar geschiedt op kosten van de koper.

De vraagprijs voor deze set bedraagt € 395,00
 
Laatst bewerkt:
Heb mischien wel interresse ben bezig met en tuono '08 daar zitten nog orginale dempers op zit er ook E keur op deze dempers ?
 
Heb mischien wel interresse ben bezig met en tuono '08 daar zitten nog orginale dempers op zit er ook E keur op deze dempers ?
Nope, geen E keur. "For Race Use Only" :) dB-killers zijn wel te maken overigens en E keur kun je voor een habbekrats erin laten laseren als je dat een goed gevoel geeft :Y
 
En verkocht aan Mark :Y Veel luidruchtige kilometers toegewenst :+

*SLOTJE*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan