HELP!!!.....Bougiesleutel

Is het dan geen speciale sleutel? Mijn normale bougiedop gaat namelijk niet passen...loopt halverwege vast en gaat dus niet op de bougie...ik heb de originele set wel maar daar ontbreekt nu net de bougiesleutel.. :-(
Ben ook al bij een lokale winkel geweest maar die had de bougiesleutel niet smaller :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb'm destijds zelf gemaakt voor m'n ZZR......

full
 
Ik heb'm destijds zelf gemaakt voor m'n ZZR......

[afbeelding]
Dat ziet er ook wel heel handig uit. Weet nog wel dat ik aardig heb staan kloten met die pijpsleutel omdat hij niet lekker in de buitenste gaten wilde ivm in de weg zittend frame.

Voor het eruit halen van de bougies heb ik een stuk brandstofslang gebruikt, binnendiameter geloof ik 8 mm. Over de bougie duwen en je trekt hem er zo uit.
Ook handig om de nieuwe er in te draaien.

Succes ;)
 
idd een pijpsleutel. In mijn geval zit de bougie (ok, die ene dan ;) ) ook te diep en het frame er te dicht op :X . Uiteindelijk de pijpsleutel ingekort en aan de zijkant gaten ingemaakt om een schroevendraaier doorheen te steken. Op die manier kun je nog wat kracht uitoefenen.
 
dames en heren van een goed leven. sinds kort "trots" eigenaar van een 750 zxr '91.
ff nalopen want het sekreet start en loopt niet. bougies bekijken ?? NOT . een 16 mm dunwandige bougiesleutel schijnt nergens te krijgen. de soepkip van de motordealer lokaal geeft bij aanduiding zxr750 uit '91 een pijpsleutel mee die origineel een 3 cm tekort is. wie o wie
 
Terug
Bovenaan Onderaan