Roelofsmotoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

L01

MF'er
16 okt 2008
198
0
In mijn zoektocht naar een Honda CBF600 kwam ik de volgende motorzaak tegen:

Roelofsmotoren.nl

Zelf met ik Webdeveloper en ik daardoor ben ik altijd een beetje huiverig voor mensen met zo'n lelijke website. Daarnaast heeft hij alleen een 06- nummer.

Heeft iemand ervaring met deze man?
 
Geen vast nummer, geen adres :?
Waarom staat er bij de CBF geen kilometerstand?
Mais op de achtergrond, staat dus al een tijdje.
En "© 2009 - Roelofsracing.nl // all rights served" _O-

O ja, en www.roelofsracing.nl bestaat niet eens.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor deze gaan
wegmotorsite%20(8).jpg
 
Het zit hier om de hoek, maar zie niet eens een adres staan op die site? En ik ken de zaak niet. Ik vermoed dat het een beetje een bij beun handeltje is. Weet niet waar jezelf vandaan komt maar wil best eens voor je gaan kijken hoe het overkomt?
 
Mais op de achtergrond, staat dus al een tijdje.
En "© 2009 - Roelofsracing.nl // all rights served" _O-

Scherp.
De prijzen zijn ook wel scherp.
Ik schat in dat het een ontwikkelde beunhaas is.
Dat hoeft op zich helemaal niet slecht te zijn, aangezien iedereen ergens moet beginnen.

Als je niet zo technisch onderlegt bent om te oordelen of een fiets in orde is of niet, dan gewoon een keuring laten doen. Kost je een beetje geld, maar dan heb je wel een stuk zekerheid.

Iedere motor kan rot zijn, zelfs in de mooiste showrooms... :)
 
Het zit hier om de hoek, maar zie niet eens een adres staan op die site? En ik ken de zaak niet. Ik vermoed dat het een beetje een bij beun handeltje is. Weet niet waar jezelf vandaan komt maar wil best eens voor je gaan kijken hoe het overkomt?

Ik kom zelf uit Rotterdam, dus als je zou willen kijken, heel graag :) Kijk dan ook gelijk even naar die Honda CBF600 ;)
 
Heb je nog bepaalde dingen waar ik ff voor je naar moet kijken? Omdat ik wss een afspraak moet maken zal ik wel zeggen dat ik voor een ander naar de CBF wil kijken (wat ook gewoon waar is).

Of het betrouwbaar overkomt en de algemene staat van de CBF?
Heb ook al ff naar de km-stand en voorgeschiedenis gevraagd.

Voeg me anders ff toe op MSN ofzo, praat makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
Zelf met ik Webdeveloper en ik daardoor ben ik altijd een beetje huiverig voor mensen met zo'n lelijke website.

Ik vind sowieso dat de meeste motorbedrijven echt spuuglelijke sites hebben. En idd: het voelt dan snel gewoon onbetrouwbaar. Ben inmiddels ook wel benieuwd naar het verslag van Roy. Wat goed dat je ff gaat kijken :)
 
Een bedrijf is in Nederland verplicht KVK gegevens te vermelden, dus deze zal wel niet koosjer zijn.
 
Honda Pan European 1300 -bj 2002 -ABS 124000KM- €7700,- is dat niet een beetje veel voor die km stand??
 
Wat wil je nu zeggen Tex? Dat het geen motorzaak is? Zover was ik al wel. Of ook dat het gelijk niet te vertrouwen is?

Ik kan niet bepalen of iemand te vertrouwen is. Hij moet als hij een bedrijf is, onder een andere naam in het handelsregister staan. Ik word wel altijd een beetje huiverig als je geen duidelijke informatie kan vinden, alsof ze iets te verbergen hebben. Maar nogmaals, wie ben ik om dat te bepalen.

Als je trouwens op de naam Roelofsmotoren googled, krijg je wel wat links naar andere sites waar je wat info kan vinden.

Succes in ieder geval met je speurtocht!!
 
Ah ke, ja het kwam nogal afkrakerig over. Nu is het niet voor mij dus ik ben alleen de helpende hand. Maar ik snap en weet je punten. Daarom ga ik er ff kijken voor de TS dan kan die zelf een besluit maken om de weg Rotterdam-Halle te gaan maken.

Het zal geen officieel bedrijf zijn, maar zoals al gezegd werd hoeft een beunhaas helemaal niet slecht te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ooit over de vloer geweest...

Leek me een vrije nette tent, maar de eigenaar bood onder eigen naam een motor aan op marktplaats.
Beetje vreemd als je een motorzaak hebt??

Ging om een 2007 GSXR met schade uit Engeland.
Maar wel zonder sleutels?? :?

Bleek volgens de zoekmachine hier, ooit te zijn verdacht van het slopen van gestolen motoren...

Blijkbaar gaan de zaken verders goed, zijn Porsche stond er mooi bij!
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats en dergelijke wordt vaak gebruik door bedrijfjes om advertenties op te zetten.
Op motorscout is het merendeel zo.
 
Op marktplaats en dergelijke wordt vaak gebruik door bedrijfjes om advertenties op te zetten.
Op motorscout is het merendeel zo.

Onder zijn eigen naam stond de fiets in kwestie te koop.
Onder de naam van zijn bedrijf, ook een aantal.

Persoonlijk vond ik het dus "raar" dat er 1 op persoonlijke titel te koop stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan