Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achterwiel losgemaakt. Nieuw achterwiel (18") opgehaald. Vloeken dat die stomme bouten van het tandwiel niet losgingen. Gasbrander erop. Extra stukje pijp op de ratel. Nieuwe lagers halen. Oude er niet uit krijgen. Motorzaak had geen tijd meer :( Me afvragen hoe ik in hemelsnaam de nieuwe velg pas krijg
 
Onlangs een spaanplaatschroef uit m'n achterband verwijdert en aangezien dat ding daar niet hoorde te zitten vandaag even weg geweest voor nieuwe sloffen.
 
:$ :$ je hebt gelijk, tnx voor de oplettendheid!
:$ :$ :$
Zit goed hoor :Y

power2t.jpg


Michelin_PP_2CT.jpg
 
vandaag nog niks, ik ben aan het werk, van de week waveschijven en stalen remleidingen erop gezet :9~

leuk topic trouwens :Y
 
Hmm een hoop, beetje een laat winter beurtje zullen we maar zeggen :X
Nieuwe vorkolie/koelvloeistof/motorolie/remvloeistof
Remklauwen gereviseerd/ nieuwe bougies/ luchtfilter schoon gemaakt, kortom een hoop dus :/
Nu nog poetsen en hij kan weer in elkaar *O*
full
 
En weer op dezelfde plek/manier gemonteerd??
Als ze 3x toe afbreekt is het niet de meest ideale manier plek/manier van monteren!!!

Mijne heeft iig nog nooit z'n plekkie verlaten...


Ik heb vandaag de duo voetsteunen verwijderd en er een ander uitlaat beugeltje gemonteerd!
afb307.jpg
 
voor de derde keer de osco er weer opgemonteerd, was weer afgebroken.

smeer jij je ketting dan?

Ik doe dat gewoon niet, blijft mijn motor netjes schoon!!

Alles wat je er aan de buitenkant op smeert komt toch nooit in de ketting terecht door zorgen de O ringen in de ketting wel voor.
 
Ik heb de cbr even uitgelaten op de lekdijk. Toen lekker gepoetst en onder zn dekentje in de schuur opgehokt. Kan ie even uitrusten
 
smeer jij je ketting dan?

Ik doe dat gewoon niet, blijft mijn motor netjes schoon!!

Alles wat je er aan de buitenkant op smeert komt toch nooit in de ketting terecht door zorgen de O ringen in de ketting wel voor.

Met het juiste spul op de juiste momenten smeren.
Dan blijft je fiets schoon en je ketting voldoende vet...
 
;( , ik heb alleen naar mogen kijken, had teveel andere klusjes, tja je moet je liefje van vlees en bloed ook tevreden houden.
Gisteren de USD vorkpoten van de Fighter eruit gehaalden de geleide bussen en de keerringen vervangen.
 
Kwam er vandaag achter dat knipper los contact had, voorste linkerknipper brande constant en achter deed niks.. dus achterste ff kapje afgehaald en beetje gefrommeld aan lampje en toen deed hij het weer.. verder heb ik bandenspanning gecheckt en er een paar milibars bij geknald met de compressor thuis...

That's it..
 
ey snautse! waar heb je die stickers vandaan?

Komen van motodesign.nl, heb een tenkate onderkuip stickerset besteld, en nog een paar extra stickers die daar kwa maat mee in verhouding liggen.

Ben wel tevreden met het resulaat,, alleen het ergste is,,, ik moet de andere kant ook nog, ;(
 
Ik heb vandaag vooral lekker gereden in het zonnetje. Catje stond al sinds vorige week dinsdag stil, maar was lief voor me. Erg lekker ritje gemaakt, wel even getankt tussendoor.

Bij terugkomst mijn ketting gesmeerd.

Van de week ga ik hem weer een wasbeurtje geven.
 
Ik heb een ruk aan de Osco gegeven om de ketting te smeren. En daarna de Osco bijgevuld omdat die bijna leeg was.

Wel weer genoeg onderhoud voor de komende tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan