Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren werd mijn nieuw motor gebracht. *O* omdat het regende gistrn was het geen gezicht, allemaal troep op mn nieuwe speeltje. dus vandaag maar flink wezen boenen.
ik had er graag een rondje mee gemaakt, maar moet nog volgende week nog afrijden en dan eerste de boel afknijpen. :(
533454458_5_G0TN.jpeg

533454654_5_uj-x.jpeg
 
-RVS remleiding gemonteerd
-spat lap voor de kleppendeksels terug om gezet
- stukjes frame in de hammerite.
 
Ik had vandaag geen fuck te doen dus heb na een half jaar eindelijk maar eens besloten mijn fiets te poetsen aangezien het èèn grote berg met pekel was... Let op :P


VOOR...
2_PICT0297.JPG










Allemaal opgelet... :P











NA....
2_PICT0315.JPG


*D
 
Laatst bewerkt:
gisteren werd mijn nieuw motor gebracht. *O* omdat het regende gistrn was het geen gezicht, allemaal troep op mn nieuwe speeltje. dus vandaag maar flink wezen boenen.
ik had er graag een rondje mee gemaakt, maar moet nog volgende week nog afrijden en dan eerste de boel afknijpen. :(
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoop voor je dat het allemaal de eerste keer goed gaat en lekker kan gaan genieten
 
Ik had vandaag geen fuck te doen dus heb na een half jaar eindelijk maar eens besloten mijn fiets te poetsen aangezien het èèn grote berg met pekel was... Let op :P


VOOR...
[afbeelding]


Allemaal opgelet... :P


NA....
[afbeelding]

*D

Een half jaar ga je schamen ;) Meestal als ik een ritje heb gedaan dan word hij wel weer even gepoetst :Y
 
Laatst bewerkt:
Niks nada noppes heb ik vandaag aan de motor gedaan.
Ik heb haar wel eventjes een aai over de bol gegeven
 
gisteren werd mijn nieuw motor gebracht. *O* omdat het regende gistrn was het geen gezicht, allemaal troep op mn nieuwe speeltje. dus vandaag maar flink wezen boenen.
ik had er graag een rondje mee gemaakt, maar moet nog volgende week nog afrijden en dan eerste de boel afknijpen. :(
[afbeelding]
[afbeelding]
gefeliciteerd! mooie bike!
 
Alle Jezus ieder ritje poetsen :o :o Heb je niets beters te doen of zo :?
Gewoon :] :] man en dan ieder half jaar een beetje poetsen.

Licht er ook maar aan hoe hij er uit ziet maar als je het gewoon goed bij houd hoeft het ook niet lang te duren.
 
inc gisteravond:

- Velgen gedemonteerd
- banden gedemonteerd
- remschijven eraf gedraaid
- lagers en alles uit de velg gehaald
- ventiel er af gesloopt

Morgen naar de powdercoater, nieuwe lagers halen en nieuwe stofrubbers bestellen :)
 
en terwijl ik de ventielen er op het laatst afhaalde bedacht dat dit een mooie How-To voor in het techniekforum had kunnen zijn..

misschien dat ik dat als ik alles weer in elkaar zet doe en dan omgekeerd in een topic zet ;) een soort how to eind-->begin zeg maar
 
Wat kosten jullie per uur?
Mijn motor kan wel een poetsbeurt gebruiken.

Ga toch rijden op die poserhokken, of rijden ze toch niet zo lekker als in de folder :+

Overigens viel het wel mee met de regen:

3395788386_43548cb74e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik dan weer lekker aan motorrijden vind is verkeersdrempel-jumpen. Onder een hoek aansnijden en na de landing een bocht doorjetsen. Geeft gewoon een kick die landende wielen die hun weg gaan terugvinden.

Zo heeft iedereen wel zijn motorrij-ding. Poetsen en posen snap ik dan weer niet :+
 
Met een Tamme Tokkel zoals de TransAlp kan ik me fouten veroorloven, zijn immers nog te corrigeren. Op overpowerde hokken zoals KTM en BMW die aanbieden is het lastiger corrigeren volgens mij.

Kijk je diep in mijn hart zeg ik KTM LC4 690. Kijk je in mijn hoofd zegt het verstand TransAlpen. Het apparaat kan een hoop maar blinkt nergens in uit.

Maar lekker rijden dat je erop kan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan