Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag aan de motor gedaan?!? Toevallig dat ik dit topic vandaag tegen kom:
- Nieuwe olie
- Nieuwe oliefilter
- Nieuwe koelvloeistof
- Nieuwe tandwielen
- Nieuwe ketting
- Accu volgeladen
- Nieuwe bougies
- Sopje er overheen
- Pakje aan, helmpje op en behoorlijk wat kilometers gemaakt in de zon 8-)

Kan er weer tegenaan voor een hele tijd..... *O*
 
Laatst bewerkt:
Zelfgemaakt houder voor TomTom gemonteerd.
Wat rubber van de banden versleten. :]
Weer volgetankt.
 
Laatst bewerkt:
Plastic kurk van lege wijnfles gebruikt als noodafdichting van olievuldop.....
De vuldop is door [plaats hier je eigen bullshit verhaal] weggeraakt onder het rijden.

Deze sukkel heeft blijkbaar z'n vuldop niet goed vastgezet na peilen en beetje vullen....

Resultaat was heel veel olie poetsen van fiets, kleding en schoenen en iets meer olie bijvullen dan gepland (200cc viel me eigenlijk nog wel mee). En waar haal je na zessen nog een vuldop? juist.... wijnflesje legen en nepkurk oneigenlijk gebruiken. Voor de zekerheid met een tiewrapje vastgezet aan frame...

Ik geef mezelf alvast even de "knuppel van de week" trofee. B|
 
klepspeling gemeten, mooi midden in de tolerantie.

Allleen zit ik nu wel nog met een probleem, want waar komt dat tikkende geluid (lijkt sterk op klepgeluid) dan wel vandaan???

:?

Woont er toevallig iemand in de buurt van Sittard die verstand heeft van VFRs die es naar mijn motor wilt luisteren?
 
Kun je meschien wat fotos plaatsen *D


hoop dat die niet hetzelfde heeft gedaan als een vriend van mij.

heeft zijn pda-houder voor in de auto met een zware pda zo aan de kuipruit van zijn pan geplakt.

zeg tegen hem, dat kan er toch zo afvallen met een beetje pech en die wind en trillingen...
oh ja?
ja, kijk hij laat al een beetje los (paar luchtbellen eronder).

nu gaat die er toch maar een koortje aan maken als safety line :')
 
klepspeling gemeten, mooi midden in de tolerantie.

Allleen zit ik nu wel nog met een probleem, want waar komt dat tikkende geluid (lijkt sterk op klepgeluid) dan wel vandaan???

:?

Woont er toevallig iemand in de buurt van Sittard die verstand heeft van VFRs die es naar mijn motor wilt luisteren?
Nokkenaskettingspanner?
 
- Ketting check en ingesmeerd
- verlichting check
- remmen + vloeistof check
- Leidingen check op lekkage
- banden check
- voorvork check op lekkage
- Boutjes en schroefjes check
- koelvloeistof check
- Bij de benzinepomp banden op spanning gezet
- Borstelset gekocht bij Motozoom
- tanken
-
 
kettinggesmeerd en morgen eindelijk rijden heb hem 2 wkn geleden gekocht en nog geen meter mee gereden.... geen crisis op mijn werk
 
Vol getankt(98 maakt echt wel verschil in zo'n oudje), een lekker stuk gereden en genoten :]

Ben mijn nieuwe leefomgeving is gaan verkennen: Rijndijk, Waaldijk, Gemeente Overbetuwe met zijn Drielsedijk, nee ik mag niet klagen *O* En dan hebben we nog een Hoge veluwe, een Utrechtse heuvelrug.. Ik begin het steeds leuker te vinden hier :)

Voor de geintreseerde ook wat mooie platen van m'n fiets geschoten nabij de splitsing van Rijn en Waal.

Leon
 
- Ketting check en ingesmeerd
- verlichting check
- remmen + vloeistof check
- Leidingen check op lekkage
- banden check
- voorvork check op lekkage
- Boutjes en schroefjes check
- koelvloeistof check
- Bij de benzinepomp banden op spanning gezet
- Borstelset gekocht bij Motozoom
- tanken
- heel veel zonnige kilometers gereden?!
 
Digitale km teller aangesloten, kabels voor de indicatoren aangesloten, km teller kabel aangesloten (digitale rommel) uuh kabels bij elkaar gedingest en achter de koplamp vast gezet ergens :P Toen wou ik een testrit maken maar in eens bedacht ik dat mn koplampen nog los zaten dus die even vastgezet en testrit gemaakt en was eehm geslaagd :D Morgen led-knippers erin en hier en daar nog wat puntjes op de I zetten. Zaterdag spiegels erop en dan is ie voor eerst wel weer klaar voor de zomer ;)
 
gister weer opgehaald, na 3 weken eindelijk weer :].
En ze zijn hier in het gebouw de vloeren aan het schilderen waardoor ik hem niet meer kon pakken. Dus vast buitengezet met slot erop.
(zal je zien dat ie nu juist gejat wordt :/ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan