Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
yoshi pijpje gemonteerd *O*
(eigenlijk al bijna week geleden :$ )

dsc00058i.jpg


dsc00054rg.jpg
 
De Kawa aan de druppellader gezet... de DR800 van een nieuwe topkoffer voorzien en een MF-sticker... en m'n Seca de bandjes van lucht voorzien en een klein rondje door de straat gedaan. Kan ik morgen probleemloos een stukkie gaan rijden... :]
 
wederom nix,

maar - as we speak - ligt mijn pak wel in 't ligbad met scheppie of 3 vanish oxi..

- eerste washing.. aardig zwart & stinkend water..
na spoeling
- tweede washing.. water is nu meer rood achtig.. (gaat de goeie kant op) :Y

zodirect nog even goed naspoelen.. 3 dagen laten drogen in de badkamer & dan kloddertje vet op de naadjes.. & klaar voor komend seizoen


full
 
Laatst bewerkt:
Accu klaargemaakt en erin gezet + aan de druppellader, wat schroefjes vervangen en van wat stof ontdaan :)
 
Wilde hem vandaag even gaan wassen.. (kan prima, staat in verwarmde garage).. maar toen ging het regen.. dus never mind :+
 
wederom nix,

maar - as we speak - ligt mijn pak wel in 't ligbad met scheppie of 3 vanish oxi..

- eerste washing.. aardig zwart & stinkend water..
na spoeling
- tweede washing.. water is nu meer rood achtig.. (gaat de goeie kant op) :Y

zodirect nog even goed naspoelen.. 3 dagen laten drogen in de badkamer & dan kloddertje vet op de naadjes.. & klaar voor komend seizoen


[afbeelding]


dat is een goeie. Doe je dan ook schrobben of laat je het pak alleen weken? Is het een leren pak?
 
m'n pas aangeschafde Rebel 450 opgehaald,ondanks slechte en gladde wegen.Gepoetst ,highway steps verwijderd,verder wat geprutst,en naar de weersverwachting gekeken,maar helaas ,dat ziet er niet zo best uit,geduld dus....................

Evert.
 
Ik ga nu even de accu een uurtje aan de lader zetten zodat ik morgen na 3 lange weken weer kan rijden :9
 
Gister de geluidsdemper een beetje gemod voor iets meer geluid (linkje) Geluid schijnt iets luider te zijn dus prima zou ik zeggen. Als ie afgekoeld is ff lekker schoonmaken
 
MF-stickert geplakt.. En voor het eerst op m'n eigen motor gezeten met een draaiende motor, wat een gasreactie! Geweldig *O*

Die ER-5 van de rijschool is d'r niks bij _O-
 
Ik heb mijn poereliewoepsie zojuist een verse slok olie gegeven. Vers filtertje er in. Luchtfilter schoongemaakt en weer inge-olied.
Motortje even gestart, gecontroleerd of m'n gasklepsensor nog correct stond. Kon ik gelijk zien of m'n nieuwe olie temperatuurmetertje het deed *O* .

Heerlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Na een kleine maand stilstand maar eens gestart (dat ging niet zo maar in één keer) en ff laten lopen + stukje heen en weer gereden.

Maar er ligt echt nog te veel sneeuw om er daadwerkelijk weer mee op pad te gaan.

Tevens wat info opgevraagd inzake een nieuwe achterband + beurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan