xs 850

sidemound in wording
full
 
Je gaat lekker man !
Nu de tank en achterspatter in kleur zijn smoelt de bike veel beter.
Heb je nog naar de lijn van de motor gekeken ??

See ya..
 
Ik heb inderdaad naar de lijn gekeken heb er niks aangedaan, omdat ik over de lijn toch tevreden ben. De weg waarop de foto is gemaakt heeft een erge bolling dus daar heeft het waarschijnlijk aan gelegen. Zojuist straler gebeld kan het handeldje brengen en dan komt het terug met een laag primer. Kost wat maar scheelt een pens met werk

Mzzl
 
Moet zeggen dat de fiets er qua lijn, op de foto in de garage, er ook veel beter uitziet.
Denk ook dat het door de bolling in de weg komt, was wel een beetje hoog aan de voorkant.

Maar nu ziet de bike er lekker uit...
 
Vandaag de onderpoten in de eerste kleurlaag gezet. Op de achtergrond hangt nog een oud exemplaar. Deze nog een paar laagjes en dan blanke lak erover heen. Vraagje; moet ik de laatste kleurlaag ook schuren voordat ik er blanke lak overheen spuit?
Alvast bedankt
full
 
Balen, project ligt stil ivm een gebroken pink |( Volleybal heeft ook zo zijn nadelen.
 
Toch maar wat bezig geweest kon het niet laten :). Sidemound in de primer en het cardanhuis een kleurtje gegeven.
full
 
Vandaag achterbrug velgen en accubak opgehaald bij de straler, deze had ze meteen ook in de primer gezet :). Na vanochtend nieuw gips te hebben gehaald kon ik het niet laten om de velgen vast een kleurtje te geven. Gelukkig mag volgende week vrijdag het gips er definitief af. Er is dus nog hoop om een week voor pinksteren klaar te zijn. Hier een paar plaatjes;
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan