Te koop, GIVI kofferset (2st) + beugel

erwinvangeel

MF veteraan
19 okt 2008
1.178
0
Dordrecht
Hierbij een GIVI kofferset te koop, hij is werkelijk in nieuwstaat en alle sleutels zitten erbij.
Ze hebben op een honda V65 sabre gezeten, maar de beugel is waarschijnlijk redelijk universeel (honda).
De 2 koffers zijn aan als zijkoffers op de beugel te klemmen, je kunt er echter ook 1 als topcase opzetten. (of top en 1 zij)

foto's:

de montagebeugel:
2w7pqf9.jpg


Een koffer (dicht):
4ieipz.jpg


Een koffer open:
2modzxx.jpg


vraagprijs 175 euro.
 
De koffers zijn universeel, het rek is universeel (voor GIVI), je moet alleen een montageset voor je motor kopen (die je hier op de foto ziet als die zwarte, ronde en platte beugeltjes).
 
ik woon in dordrecht.

jij in belgie zo te zien, versturen kan altijd..maar de koffers zijn groot dus dat zullen 3 grote pakketjes zijn.

als ik jou was zou ik langsrijden.
ikzelf zit in 3kwartier in antwerpen....
 
ik woon in dordrecht.

jij in belgie zo te zien, versturen kan altijd..maar de koffers zijn groot dus dat zullen 3 grote pakketjes zijn.

als ik jou was zou ik langsrijden.
ikzelf zit in 3kwartier in antwerpen....

Duur (1): 01u10

Volgens mappy hou je je dan wel niet aan de snelheidsregels ;) Ik zal proberen een auto te pakken te krijgen.
 
neee...1uur en 10 min niet hoor!..rijd dan wel iets te hard (10 a 20km/uur) maar 50min is echt max.

maar dat is metropolis..dat is ook niet hartje antwerpen..

is goed, ik hoor het wanneer je langs wilt komen:)
 
is deze nog te koop? zo ja dan zou ik wel benieuwd zijn welke type zijkofffers het zijn en of de topplaat los te koppelen is van de zijplaten. Zodat ik hem als topkoffer kan gebruiken
 
volgens mij is solomotard vrij zeker dat hij het wilt kopen...ik wacht dat even af.

ziet hij er vanaf of duurt het te lang dan is hij beschikbaar uiteraard.

welk type precies weet ik niet en zal ik even op moeten zoeken. de steun is 1 geheel (gebout)..je kunt hem wel als topkoffer gebruiken.
maar dan heb je er 1 nodig...en ik doe liever de hele set weg.

erwin
 
volgens mij is solomotard vrij zeker dat hij het wilt kopen...ik wacht dat even af.

ziet hij er vanaf of duurt het te lang dan is hij beschikbaar uiteraard.

welk type precies weet ik niet en zal ik even op moeten zoeken. de steun is 1 geheel (gebout)..je kunt hem wel als topkoffer gebruiken.
maar dan heb je er 1 nodig...en ik doe liever de hele set weg.

erwin

Ik wil morgen langskomen. Ik kan heel de avond ik moet sowieso in amsterdam zijn (geen uur). Ik heb nog 2 oude (lees 20-25 jaar) monokey givi koffer liggen hopelijk passen die daar ook op. dan heb ik 3 koffers voor als ik dan toch is heel veel moet verzeulen. Geef jij in pm of zo je gegevens door en wanneer het het beste voor jou past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan