*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, dan is het het w88 tot de privé koop idd niet waard, beter bij de dealer kan je ten minste je er6 mee nemen ;) :+
 
trouwens om geil van te worden :9 [afbeelding] Mooie bestickering en de rimstripin ook. is in oranje toch?

Alleen jammer van die spiegels :+


De rimstriping is idd oranje.... de spiegels zijn nou eenmaal veiliger.... joh je moet de beugels zien. whahahaha.
De mijne is gelukkig zonder beugels en met de "normale" spiegels!

see you on the road.

ps. a.s. zaterdag open dag. Henricuskade 49 in ypenburg den haag!!! van 14.00 tot 18.00 uur.

bakkie?
 
Ok, dan is het het w88 tot de privé koop idd niet waard, beter bij de dealer kan je ten minste je er6 mee nemen ;) :+


Ja, ik ga niet wakker liggen van een paar honderd euro's. Ik heb die alweer terugverdiend door te gokken op een fonkelnieuw MQP pak dat op marktplaats werd aangeboden. Voor een prikkie kunnen kopen, terwijl ik er anders een paar honderd euro's meer voor zou hebben betaald. Mijn eigen pak was blauw/zwart en zat lekker, maar was een beetje te groot geworden. Mijn nieuwe pak kwam vandaag binnen met de post, is spiksplinternieuw en grijs/zwart, dus past mooi bij mijn witte ER-6N. Het pak was eigendom van een dame die zwanger was geraakt en nooit was gaan lessen. Na je zwangerschap krijg je nooit meer je oude lijf terug, dus dat pak was mooi voor mij :P
Verder had ik nog een onaangebroken zak hondenvoer staan, wat ik bij een dierenarts had gekocht. Helaas was de hond waarvoor het was onlangs op 18-jarige leeftijd overleden, maar de zak voer kon ik vandaag gewoon terugbrengen. Kassa: € 42,95! Meteen even langs een motorzaakje hier in de buurt gereden en een vizier met pinlock voor mijn nieuwe Shoei XR-1000 gekocht. Zo eentje die van donker naar licht overgaat. Gewoon lekker geruild voor die zak hondenvoer dus met een klein beetje bijbetaling *D Misschien zet ik mijn oude pak ook nog wel te koop. Ik ben er een keer mee gevallen, dus er zitten stoere schaafplekken op, maar verder is het nog goed. Misschien kan ik er iemand nog wel blij mee maken. Ik heb van de verzekeraar van de tegenpartij het pak destijd vergoed gekregen en inmiddels zijn wel alweer 5 jaar verder. Ik heb ook nog een textielpak, maar daar glijd je zo mee op het zadel :X Die draag ik alleen als het koud is.
Ik ga morgen nog even naar de dealer om mijn VFR weg te brengen ;( . Ik heb een zadel voor de ER-6N ontworpen op de site van Bagster. Het is anthraciet met wit leer geworden en in witte letters staat er op het opstaande randje ER-6N op. Het zadel zal ik pas over een week of twee krijgen denk ik. Maakt niet uit, heb ik weer een lekker ritje naar Alkmaar te gaan :]
 
De rimstriping is idd oranje.... de spiegels zijn nou eenmaal veiliger.... joh je moet de beugels zien. whahahaha.
De mijne is gelukkig zonder beugels en met de "normale" spiegels!

see you on the road.

ps. a.s. zaterdag open dag. Henricuskade 49 in ypenburg den haag!!! van 14.00 tot 18.00 uur.

bakkie?

Zou wel willen maar ik moet werken, miss dat ik na mijn werk langs rijd even kijken, veel plezier :)

Ok, dan is het het w88 tot de privé koop idd niet waard, beter bij de dealer kan je ten minste je er6 mee nemen ;) :+


Ja, ik ga niet wakker liggen van een paar honderd euro's. Ik heb die alweer terugverdiend door te gokken op een fonkelnieuw MQP pak dat op marktplaats werd aangeboden. Voor een prikkie kunnen kopen, terwijl ik er anders een paar honderd euro's meer voor zou hebben betaald. Mijn eigen pak was blauw/zwart en zat lekker, maar was een beetje te groot geworden. Mijn nieuwe pak kwam vandaag binnen met de post, is spiksplinternieuw en grijs/zwart, dus past mooi bij mijn witte ER-6N. Het pak was eigendom van een dame die zwanger was geraakt en nooit was gaan lessen. Na je zwangerschap krijg je nooit meer je oude lijf terug, dus dat pak was mooi voor mij :P
Verder had ik nog een onaangebroken zak hondenvoer staan, wat ik bij een dierenarts had gekocht. Helaas was de hond waarvoor het was onlangs op 18-jarige leeftijd overleden, maar de zak voer kon ik vandaag gewoon terugbrengen. Kassa: € 42,95! Meteen even langs een motorzaakje hier in de buurt gereden en een vizier met pinlock voor mijn nieuwe Shoei XR-1000 gekocht. Zo eentje die van donker naar licht overgaat. Gewoon lekker geruild voor die zak hondenvoer dus met een klein beetje bijbetaling *D Misschien zet ik mijn oude pak ook nog wel te koop. Ik ben er een keer mee gevallen, dus er zitten stoere schaafplekken op, maar verder is het nog goed. Misschien kan ik er iemand nog wel blij mee maken. Ik heb van de verzekeraar van de tegenpartij het pak destijd vergoed gekregen en inmiddels zijn wel alweer 5 jaar verder. Ik heb ook nog een textielpak, maar daar glijd je zo mee op het zadel :X Die draag ik alleen als het koud is.
Ik ga morgen nog even naar de dealer om mijn VFR weg te brengen ;( . Ik heb een zadel voor de ER-6N ontworpen op de site van Bagster. Het is anthraciet met wit leer geworden en in witte letters staat er op het opstaande randje ER-6N op. Het zadel zal ik pas over een week of twee krijgen denk ik. Maakt niet uit, heb ik weer een lekker ritje naar Alkmaar te gaan :]

D'r heb ik ook gekeken word wss carbon looks met matzwart, witte lijnen. eerst even op salaris wachten :+
 
D'r heb ik ook gekeken word wss carbon looks met matzwart, witte lijnen. eerst even op salaris wachten :+

Mooi! Dat wit breekt denk ik wel mooi. Zo'n ander zadel is echt wel super hoor. Heb ik nu ook met mijn Corbin zadel op mijn VFR. Maakt hem net even anders dan de rest en het zit ook nog eens lekker *D
 
Wendy ik kom vanmiddag ook nog langs bij jullie denk rond kwart voor 5 dat ik er ben, moet zelf tot kwart voor 4 werken dan ff thuis ander shirtje aan en dan naar jullie :) Tot 'smiddags
 
Ik niet *D Ik ben even een kijkje gaan nemen in Alkmaar.
Nog zes nachtjes slapen.....


full
 
Ik niet *D Ik ben even een kijkje gaan nemen in Alkmaar.
Nog zes nachtjes slapen.....


[afbeelding]

Das een mooie motor kartonnen doos :+ vervelend heh als je iets zo graag wilt en dan moet wachten :') word nog erger als ze zometeen al in de werkplaats staat uitgepakt en je kijkt dan en je mag er nog niet op weg rijden :o
ik steun je, als je erover wilt praten :+
 
Das een mooie motor kartonnen doos :+ vervelend heh als je iets zo graag wilt en dan moet wachten :') word nog erger als ze zometeen al in de werkplaats staat uitgepakt en je kijkt dan en je mag er nog niet op weg rijden :o
ik steun je, als je erover wilt praten :+


Nee, ik ga niet meer kijken nu. Zaterdag wel, maar dan neem ik 'm meteen mee :] En nu maar hopen dat het niet niet regent he. Dat zou toch wel zonde zijn.
 
Vandaag mijn tankdop bevestiging van bagster quick connect opgehaald morgen er maar op schroeven en dan kijken voor een tassie, heb ik ineens 127e te goed bij h van wijk :9 uhh zal wel
 
Nog iedeen over de 18l of 1 slag groter gaan, in de kleine kan egt geen drol miss je boterham en blikje + een vieze onderbroek maar wel het mooiste op de tank voor stroomlijning en de grotere daar kan je nog was spullen in kwijt, maar wel vrij breed miss niet mogelijk ivm met stuur uitslag?? heb deze er wel los op gehad en volgens mij ging dat wel. suggesties??
 
Terug van het Ardennenritje. Was heel erg leuk. De baantjes waren echt geweldig om rijden; schitterende bochten! Wel oppassen elke keer, zitten verraderlijke exemplaren tussen. Verder goed weer en niet teveel verkeer (wel paar echte zotten van motards tegen gekomen trouwens).

Next stop Zwarte Woud!
Wat foto's (voor mocht het iemand interesseren LOL)

p1000231.jpg

De drie werkpaarden. Yamaha FZ6n, Kawasaki ER-5 en Kawasaki ER-6n.

p1000241.jpg

Ready to rumble! :lol:

p1000244.jpg

Tanken in Frankrijk niet altijd even evident :doc:

p1000249.jpg

Geregeld werd er een sigaretje gerookt en van het landschap genoten.

p1000279.jpg

Even stoer doen.

p1000280g.jpg

Minder stoer om de weg te verliezen.

p1000290.jpg

Effe poseren.

p1000293e.jpg

Beetje stretchen van tijd tot tijd.


Alles in totaal bijna 600km gereden; mijn kont is kapot en mijn benen zijn volledig verkrampt...ik snap het wel, die Goldwings LOL.
 
Hierbij wat foto's van mijn tank tassen, heb ze allebij te koop staan, omdat ze voor mij zo onwijs in de weg zitten... of k moet een kleinere tas gaan halen of gewoon een rugzak nemen ofzo... haha!
voor de mensen die interesse hebben hoor k t nog wel, ze staan op marktplaats, dus er kan zowel daar als hier via pm geboden worden.

groetjes dees

http://link.marktplaats.nl/244874844
http://link.marktplaats.nl/244874069

en eventueel ook n jas te koop
http://link.marktplaats.nl/244865772

Heb eventueel nog meer foto's mocht iemand interesse hebben.
 
Zow vandaag lekker me motor een wasbeurt gegeven en dat was ook wel eens tijd!
Heb nu gelijk een paar foto's gemaakt voor dit topic :)

Wat was het een lekker weer om motor te rijden :]

Motor3.JPG


motor4.JPG


Sorry voor de grote van de foto's :j
 
Laatst bewerkt:
Terug van het Ardennenritje. Was heel erg leuk. De baantjes waren echt geweldig om rijden; schitterende bochten! Wel oppassen elke keer, zitten verraderlijke exemplaren tussen. Verder goed weer en niet teveel verkeer (wel paar echte zotten van motards tegen gekomen trouwens).

Next stop Zwarte Woud!
Wat foto's (voor mocht het iemand interesseren LOL)

[afbeelding]
De drie werkpaarden. Yamaha FZ6n, Kawasaki ER-5 en Kawasaki ER-6n.

[afbeelding]
Ready to rumble! :lol:

[afbeelding]
Tanken in Frankrijk niet altijd even evident :doc:

[afbeelding]
Geregeld werd er een sigaretje gerookt en van het landschap genoten.

[afbeelding]
Even stoer doen.

[afbeelding]
Minder stoer om de weg te verliezen.

[afbeelding]
Effe poseren.

[afbeelding]
Beetje stretchen van tijd tot tijd.


Alles in totaal bijna 600km gereden; mijn kont is kapot en mijn benen zijn volledig verkrampt...ik snap het wel, die Goldwings LOL.

Bedankt voor je verslag, gave foto's en mooie motor ;) rijd die yamaha ook nog wel?? deze had ik bijna gekozen in plaats van de er6 O-)

Zow vandaag lekker me motor een wasbeurt gegeven en dat was ook wel eens tijd!
Heb nu gelijk een paar foto's gemaakt voor dit topic :)

Wat was het een lekker weer om motor te rijden :]

Motor3.JPG


motor4.JPG


Sorry voor de grote van de foto's :j

Hey, zal je foto in de op plaatsen ;) ze glimt weer mooi.

Morgen mijn tankbevestiging voor de bagster tas plaatsen samen met stink en dan zijn tas proberen ff kijken hoe dat rijd :Y
 
Valt me pas op dat ik de enige ben met een gehele zwarte motor. Dacht dat wel meer mensen die hadden.
Een paar posts terug hadden jullie het over rimstriping. Lijkt me ook wel gaaf om dat te hebben, maar aangezien ik een gehele zwarte heb......... wat voor kleur zal er het beste bij staan denk je!

geel,orange lijkt me niet echt. Misschien gewoon kawasaki groen?
 
Valt me pas op dat ik de enige ben met een gehele zwarte motor. Dacht dat wel meer mensen die hadden.
Een paar posts terug hadden jullie het over rimstriping. Lijkt me ook wel gaaf om dat te hebben, maar aangezien ik een gehele zwarte heb......... wat voor kleur zal er het beste bij staan denk je!

geel,orange lijkt me niet echt. Misschien gewoon kawasaki groen?


Nee, niet doen hoor :r Er is ook zwarte rimstriping die schijnt te reflecteren. Dat lijkt me wel heel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan