*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Kawapatrick allereerst welkom :)

Zelf heb ik ook een zwarte (de snelste althans zonder 25kw :+ ) Het ruitje heb ik tijdens mijn aankoop in januari besteld maar deze is tot nu toe nog niet geleverd. Volgens Wendy (motohaaglanden) haar connectie bij kawasaki zou hij nu wel al leverbaar moeten zijn. Persoonlijk vind ik het ruitje mooi staan bij de motor, en het maakt lange vakantie ritten wat meer comfortabel.

De valdoppen van Kawasaki zijn niet leverbaar ivm met kwetsbaarheid van de lasnaden deze kunnen scheuren en schade aan je motor geven. Zelf heb ik deze van een ander merk koste rond de 120e voor 2. ze zijn kegelvormig

hier zijn ze redelijk zichbaar (witte letters erop)
1001254h.jpg


Ik zou een tankpad erbij vragen/bietsen en dan alleen de boven kant en niet de kneepads anders word het één grote plastic brei. nu al 5400km erop staan na 2,5 maand en over 1,5 week 6 dagen naar duitsland dan komen er weer 3000km bij :}
 
Laatst bewerkt:
hej Rubs,

Bedankt voor de tips! Is het misshien mogelijk om de bochten in het goud te krijgen? en misschien het frame ook wel.... zag dat laatst bij een cb 600 hornett. echt heel mooi vond ik dat!
Ik denk ook dat ik het ruitje erbij neem.. in black natuurlijk.
heb je trouwens al wat gebreken gevoeld?
 
Laatst bewerkt:
hej Rubs,

Bedankt voor de tips! Is het misshien mogelijk om de bochten in het goud te krijgen? en misschien het frame ook wel.... zag dat laatst bij een cb 600 hornett. echt heel mooi vond ik dat!
Ik denk ook dat ik het ruitje erbij neem.. in black natuurlijk.
heb je trouwens al wat gebreken gevoeld?

Bochten??? neem aan dat alles kan als je het laat spuiten :) oude frame naar nieuwe zetten kan je vergeten. enige gebrek ben ikzelf :+ een min puntje als je haar te gretig de bocht in gooit (gaat vrij snel) dan gaat je achterwiel een beetje glijden :9 ducktape om de bedrading kan een beetje loslaten. Bijrijder glijd snel naar voren toe tegen de bestuurder aan.
 
Vandaag weer lekker 250 kilometers gereden in Friesland. Er staan nu 820 km's op de teller en morgen is er nog een ritje gepland, waarna ik naar de dealer ga voor een eerste (1000 km) beurtje. Op de foto zie je de muggen die we mee naar Den Helder hebben genomen :X . Verschrikkelijk, het regende gewoon beesten! Na de rit zijn we nog een uur bezig geweest om de vliegenlijken van de motoren af te schrobben.

full
 
Goeie avond hier vanuit Samos Griekenland Kokaki :O :+ vandaag mooie versys gezien hier in natuurlijke de snelste kleur :+ (zwart) met Arrow uitlaat zonder demper :o

Super mooie bochten hier maar hij heeft toch verdomme een grooooooooooooooooooooooote schaamrand:+.. je zou bijna denken dat hij met zijwieltjes rijd :9 Oh en gewoon zonder helm/pak/etc maar dan wel je helm om je arm heen doen haha lekker veilig ;)
 
haha heel veilig inderdaad!

Zo zat ik vorig jaar ook maar toen op zo'n rotte scooter.. dan met een korte broek , slippers en pothelm met 100 van een helling af 10%... en broer als bijrijder.. heeel veilig!
Ach ja gewooon niet vallen rubs88!

@ lady: Dat ruitje is er wel.. zal even zoeken!
 
Vandaag kreeg mijn ER-6N zijn eerste 1000 km beurtje. Officieel stond er op dat moment pas 871 km op de teller, maar goed. We zouden vandaag een wat langere rit gaan rijden dan uiteindelijk gedaan, want het navigtiesysteem was ff de weg kwijt en we kamen langs een motorzaak waar ik eigenlijk ook even naartoe wilde, want onze jongste zoon had een nieuwe helm nodig. Ik wilde een fiberglass helmpje voor hem, zeker nadat manlief en hij op de BMW vorig jaar én dit jaar bijna van hun sokken werden gereden door de een of andere imbeciel. Manlief rijdt héél rustig, maar sommige automobilisten zien je dan zelfs nog steeds niet. Zoonlief heeft een Uvex helm van polycarbonaat van 5 jaar oud, dus die was aan vervanging toe. Mooi geslaagd in Heerhugowaard: een Airoh fiberglass maatje xs met getint vizier voor slechts € 121! Nou, dat is mijn kind zijn koppie wel waard hoor :P
full
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Laat ik mij hierbij even voorstellen. Ben woonachtig in Den Haag. Uiteraard in het bezit van een ER-6F. Nu nog de vraag hoe ik hier een foto aan toe kan voegen. :P
 
Hey,

Laat ik mij hierbij even voorstellen. Ben woonachtig in Den Haag. Uiteraard in het bezit van een ER-6F. Nu nog de vraag hoe ik hier een foto aan toe kan voegen. :P


Hoi, welkom hier. Helemaal bovenaan de pagina staat in de rechter bovenhoek 'overige acties'. Daar ga je op staan en kies je documentenlijst. Als je daar bent, kunt je bestanden uploaden en als je dan een bericht gaat typen, kun je in dat bericht de afbeeldingen in je documentenlijst selecteren.
Wij willen natuurlijk graag foto's zien van je F! *D
 
*D Hoi allemaal, O-) O-)

Vandaag uitgegleden op een kiezel hellinkje :( . Gevolg, ER6N op de plaat. Spiegel beschadigd, stuur end beschadigd, remhandle afgebroken, voetrem verbogen , kripperlichtkuipje beschadigd en mijn imago naar de kloten. :( :( :( :( :( :( :( :( :( Ik ben gelukkig all risc verzekerd. Ben alleen geschrokken wat allemaal kapot of beschadigd is na een val uit stilstand. Weet iemand of er al valstoppers te koop zijn? :? Is wel verstandig. Het is gewoon jammer als je ziet wat kapot is. Bedenk een ding, een kiezeltje laat de grootste man glijden. Is geen houden aan als je gaat.
Snik, vind het zo erg. Mijn mooie oranje is beschadigd. ;(
 
Ach je bent de enigste niet die hem uit stilstand laat vallen :(

na 2 keer me handels vernieuwen , heb ik maar korte besteld :P

Spiegels zijn sportspiegels geworden :9

de rest is lak schade , en die lak heb ik wel maar nog niet erop gedaan :X

en wat lager zit zie ik niet _O-
 
*D Hoi allemaal, O-) O-)

Vandaag uitgegleden op een kiezel hellinkje :( . Gevolg, ER6N op de plaat. Spiegel beschadigd, stuur end beschadigd, remhandle afgebroken, voetrem verbogen , kripperlichtkuipje beschadigd en mijn imago naar de kloten. :( :( :( :( :( :( :( :( :( Ik ben gelukkig all risc verzekerd. Ben alleen geschrokken wat allemaal kapot of beschadigd is na een val uit stilstand. Weet iemand of er al valstoppers te koop zijn? :? Is wel verstandig. Het is gewoon jammer als je ziet wat kapot is. Bedenk een ding, een kiezeltje laat de grootste man glijden. Is geen houden aan als je gaat.
Snik, vind het zo erg. Mijn mooie oranje is beschadigd. ;(


Hee John, wat rot voor je joh '( Ik heb zoiets al eens gehad met een van mijn vorige motoren en ik weet hoe ziek je ervan bent. Die valstoppers van Kawasaki zijn nog niet leverbaar, maar de topic starter van hier (Rubs) heeft een setje andere en die zien er wel goed uit. Toch denk ik dat je met die dingen evengoed wel schade oploopt. Ikzelf heb mijn motor all risk verzekerd en ik heb een no claim beschermer. Je mag dan één schuldschade per jaar claimen zonder dat het ten koste gaat van je no-claim korting. Even goed zou ik van een dergelijke schade ook doodziek zijn. Veel sterkte gewenst met het herstel van je motor en je imago ;)
 
Idd klote voor je man. Heb hem zelf ook een keer laten vallen omdat ik vergeten was dat er nog een slot op mijn voorwiel zat :/
Gelukkig alleen paar kleine krasjes op de kap en op zijkant spiegel terwijl ik geen valbeschermers heb. Jij hebt helaas wat minder geluk gehad :(

Suc6 iig.
 
Dat is zwaar balen man! Ik heb een x een gsx 1100 g laten vallen uit stilstand... 270 kilo's die door de zwaatrekracht naar de grond gingen. Om te huilen! stuur uit het lood! :S
en de rest was er ook genoeg kapot maar dat zoiets al kan gebeuren uit stilstand! was dus gewoon loss verklaard.
Het is voor jou geluk dat je al risk verzekerd bent! heb je toevallig ook net als lady ook zo'n no-claim beschermer?
Ik hoop het wel voor je ;)
 
Vandaag kreeg mijn ER-6N zijn eerste 1000 km beurtje. Officieel stond er op dat moment pas 871 km op de teller, maar goed. We zouden vandaag een wat langere rit gaan rijden dan uiteindelijk gedaan, want het navigtiesysteem was ff de weg kwijt en we kamen langs een motorzaak waar ik eigenlijk ook even naartoe wilde, want onze jongste zoon had een nieuwe helm nodig. Ik wilde een fiberglass helmpje voor hem, zeker nadat manlief en hij op de BMW vorig jaar én dit jaar bijna van hun sokken werden gereden door de een of andere imbeciel. Manlief rijdt héél rustig, maar sommige automobilisten zien je dan zelfs nog steeds niet. Zoonlief heeft een Uvex helm van polycarbonaat van 5 jaar oud, dus die was aan vervanging toe. Mooi geslaagd in Heerhugowaard: een Airoh fiberglass maatje xs met getint vizier voor slechts € 121! Nou, dat is mijn kind zijn koppie wel waard hoor :P [afbeelding]


Ziet er gaaf uit! je kan jezelf ook nog zien in het vizier ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan