undertail SRAD 750 in verpakking

suziboyy

MF veteraan
25 jul 2006
1.932
0
Gorinchem
Bij deze te koop aangeboden een nieuwe undertail voor een gsx srad 750 nieuw in de verpakking.

Heb hem een half jaar geleden gekocht voor 200 euro, geen zin en tijd om hem te monteren...

Doe maar een leuk bod als je intresse hebt!

afbeelding is dezelfde undertail alleen hier op een nieuwer model..

full
 
alles zit erbij... 2 glaasjes, 2 led lampjes waar je je rem en normaal licht op kunt aansluiten,

knippers en kentekenplaat moet je dus zelf wat voor maken, is eigenlijk simpel te doen met een stripje..

hij is trouwens gewoon opgespoten zwart.
 
Heb het nagevraagt maar hij is zowel voor de 600 als de 750...

en om antwoord op dat bod van 100 euro te geven... doe er 2 tientjes bij en hij is de jouwe ;)
 
eigenlijk net zo debiel als in een topic waar een motor te koop staat vragen of je de ventieldopjes ofzo misschien ook los wil verkopen
 
hey mensen was ff een dagje naar de ring }) , dus vandaar een late reactie!
Heb je hem nog?
Ik geef er 120 voor...
Deal? oja waar moet ik hem halen? :)
 
Mischien ligt het aan mij, maar snap nooit zo goed waarom je een bod doet als je toch geen geld hebt :S

ik bied 100 euro... daarvoor wil ik hem hebben :)

maar voor 100 euro wil jij hem niet weg doen, en voor meer wil ik hem niet hebben... daar is toch niks mis mee?

en wees blij met een openingsbod van 100 euri... dan krijg je iig geen zeurzakken die 25 euro, en daarna 30 euro bieden...
 
Hey, voor €140,- wil ik die undertail wel overnemen en dan maak ik dit vanavond, of morgen (ligt eraan of ik de pc nog zie vandaag) over. Het zal dan wel opsturen worden maar dat is tegenwoordig ook niet zo ingewikkeld meer he.

Ik hoor het wel.

Greetzzz Roy Srad
 
Terug
Bovenaan Onderaan