diverse GSX R 750 1000 1100

R-Rat

Die hard MF'er
27 okt 2008
775
8
Mijn Streetfighter nadert het einde en heb diverse onderdelen nog liggen.


Bediening (elektrische deel) voor aan het stuur van een GSX-R 1000 K1-K4 Past ook op andere modellen. € 75,- VERKOCHT


Bagagerek voor een GSX-R 750 ’88-’90 oliekoeler ongebruikte
€ 40,-
GSXR750bagagerek6.jpg

GSXR750bagagerek5.jpg

GSXR750bagagerek4.jpg



GERESEVEERD En nog een ongebruikte bagagerek voor een GSX-R 750 ’88-’90 oliekoeler
€ 40,-
GSXR750bagagerek3.jpg

GSXR750bagagerek2.jpg

GSXR750bagagerek1.jpg



Een soloseat voor een GSX-R ‘93-‘95 € 50,- VERKOCHT


Een ongebruikte soloseat voor een GSX-R ’88-’90 ongespoten zwart
€ 75,-
GSXR75088-891soloseat3.jpg

GSXR75088-891soloseat2.jpg

GSXR75088-891soloseat1.jpg



Een ongebruikte kuipruit voor een GSX-R ‘88-’90 van zero gravity helder € 50,- VERKOCHT


Een set ongebuikte nokkenas voor een GSX-R ’93-95
€ 100,-
GSXR7501993-1995nokkenas10-1.jpg

GSXR7501993-1995nokkenas9-1.jpg

GSXR7501993-1995nokkenas8-1.jpg

GSXR7501993-1995nokkenas7-1.jpg

GSXR7501993-1995nokkenas6-1.jpg

GSXR7501993-1995nokkenas1-1.jpg



Een set ongebruikte luchthuis met filter voor een GSX-R ’93-95
€ 50,-
GSXR7501993-1995luchtbox4-1.jpg

GSXR7501993-1995luchtbox3-1.jpg

GSXR7501993-1995luchtbox2-1.jpg



Een voorvork voor een GSX-R 750 uit ’89. Inclusief T-stuk en kroonplaat. Progressieve vering van Hagon en nieuwe keer-ringen. Geen beschadigingen op binnenpoten. € 100,- VERKOCHT


Een afdek kuip voor een GSX-R 750 ’91
€ 25,-
GSXR7501991afdekkap.jpg


Een topkuip voor een GSX-R 750 ’88-’90 (kleur stelling ’88) € 75,- VERKOCHT


Een 4-2-1 uitlaat voor een GSX-R 750 ’88-’90 oliekoeler. Het is een aangepaste uitlaatbocht. Oppervlakkige roest en luchtdicht € 50,- VERKOCHT


Koppelingshuis van een GSX-R 1100 oliekoeler. Meeste onderdelen in 2 voud.
€ 75,-
GSXR1100koppeling.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou dat "luchthuis"op een 750 1990 passen,zo ja dan wil ik hem wel :Y ?
Ik heb bij de mijne RW carbs erachter gezet(incl spacing),omdat de orginele,bij een fik,half gesmolten zijn,het luchthuis is compleet weggefikt ;( .
 
Laatst bewerkt:
hoi ik heb interesse in de uitlaatbocht en voorvork.

Ben van mijn gsx750es een fighter aan het maken en heb onderdelen van een gsxr gekocht.

Kun je de maat van de balpen wel even voor me opmeten,

thnx
 
Zou dat "luchthuis"op een 750 1990 passen,zo ja dan wil ik hem wel :Y ?
Ik heb bij de mijne RW carbs erachter gezet(incl spacing),omdat de orginele,bij een fik,half gesmolten zijn,het luchthuis is compleet weggefikt ;( .

Ik verwacht niet dat ze passen. De hoek van inlaat lijkt anders en ook de bevestigings punten lijken anders.

Bij swinkels in Tilburg (Goirkestraat) hebben ze een gedemonteerd GSX-R 750 uit 1989. Misschien dat zij je kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
hoi ik heb interesse in de uitlaatbocht en voorvork.

Ben van mijn gsx750es een fighter aan het maken en heb onderdelen van een gsxr gekocht.

Kun je de maat van de balpen wel even voor me opmeten,

thnx

Ik de voorvork niet thuis liggen maar bij een kennis in opslag. Ik zal komende weekend gaan meten. De uitlaat is oke.


Volgende week heb ik er ook een voorwiel voor in de voorvork. De Remklauwen heb ik dan ook, maar die zijn geheel gedemonteerd en hebben een revisieset nodig.
Ik heb ook nog een achterbrug van '89 met rem, achtervelg met band. (Niet het deel waar de tandwiel op zit.)
Ook nog een achterbrug van een '91 met achterrem zonden band.
 
Laatst bewerkt:
dubbele post...
 
Laatst bewerkt:
de achterkant heb ik al er inzitten van een gsxr, moet nu de voorkant nog aanpakken.

Ik wacht met de uitlaat ff tot je de pen hebt opgemeten, denk gezien je woonplaats dat ik dan de boel laat opsturen (tenminste als je dat wil doen).

Ik de voorvork niet thuis liggen maar bij een kennis in opslag. Ik zal komende weekend gaan meten. De uitlaat is oke.


Volgende week heb ik er ook een voorwiel voor in de voorvork. De Remklauwen heb ik dan ook, maar die zijn geheel gedemonteerd en hebben een revisieset nodig.
Ik heb ook nog een achterbrug van '89 met rem, achtervelg met band. (Niet het deel waar de tandwiel op zit.)
Ook nog een achterbrug van een '91 met achterrem zonden band.
 
de achterkant heb ik al er inzitten van een gsxr, moet nu de voorkant nog aanpakken.

Ik wacht met de uitlaat ff tot je de pen hebt opgemeten, denk gezien je woonplaats dat ik dan de boel laat opsturen (tenminste als je dat wil doen).
Verzenden is geen probleem. Ik moet alleen even het gewicht wegen zodat ik de verzendkosten kan opzoeken.
 
de achterkant heb ik al er inzitten van een gsxr, moet nu de voorkant nog aanpakken.

Ik wacht met de uitlaat ff tot je de pen hebt opgemeten, denk gezien je woonplaats dat ik dan de boel laat opsturen (tenminste als je dat wil doen).
Ik had geen schuifmaat, dus de maten kunnen een paar tiende milimeter afwijken.
Graag uiterlijk voor dinsdag 7 april om 22:00uur een antwoord of je intresse hebt. Ik heb nog iemand die zeer graag de voorvork wel en meer wil betalen dan de vraagprijs, maar jij was eerst. Ik heb helaas geen email adres van jouw.

Lengte as 266mm
DSCN3120.jpg

Doorsnee as bij onderste lager ca. 29mm (ik had geen schuifmaat)
Doorsnee as bij bovenste lager ca. 25mm (ik had geen schuifmaat)
Doorsnee bovenste moer M20
 
ik denk dat ie niet past, de huidige as is 21,2 scheelt aanzienlijk. Dikte is wel hetzelfe.

Ik weet dus niet of het verschil in lente wat uitmaakt, weet jij dit misschien?
 
ik denk dat ie niet past, de huidige as is 21,2 scheelt aanzienlijk. Dikte is wel hetzelfe.

Ik weet dus niet of het verschil in lente wat uitmaakt, weet jij dit misschien?

Heb jij gemeten inclusief onderste kroonplaat. Ik heb dus gemeten vanaf de onderkant van de onderste kroonplaat. Dat scheelt 2,5 cm

Je hebt 2 opties. De huidige as draaien en draadsnijen of de assen eruit persen en verwisselen.

Laat even weten of je hem nog wilt.
 
kroonplaat had ik niet gemeten, wat kost het me inclusief verzenden?

mvg

Heb jij gemeten inclusief onderste kroonplaat. Ik heb dus gemeten vanaf de onderkant van de onderste kroonplaat. Dat scheelt 2,5 cm

Je hebt 2 opties. De huidige as draaien en draadsnijen of de assen eruit persen en verwisselen.

Laat even weten of je hem nog wilt.
 
kroonplaat had ik niet gemeten, wat kost het me inclusief verzenden?

mvg
100,- voor de voorvork, T-stuk & kroonplaat en 50,- voor de uitlaat. Samen 150,- en dan zorg ik wel de verzending.

Stuur mij een mail voor de afhandeling GSXR @ coentje.net
 
Laatst bewerkt:
Is de seatcover nog beschikbaar en kompleet met kussentje? Zoja dan intresse voor op een 93er 600 welke zou moeten passen, Part nummer is net niet te zien onder de stikker anders kon ik ff kijen op nummer.
 
Is de seatcover nog beschikbaar en kompleet met kussentje? Zoja dan intresse voor op een 93er 600 welke zou moeten passen, Part nummer is net niet te zien onder de stikker anders kon ik ff kijen op nummer.

Helaas hij is inmiddels verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan