Gezocht; Harde Uitlaat Yamaha XJ600 Diversion

RaymonK

MF'er
9 mrt 2007
83
0
Zie Titel.

Ik ben op zoek naar een goede nog harde uitlaat voor een Yamaha XJ 600
Diversion/Seca 2 uit 1993.

Eventueel ook alleen geinteresseerd in alleen het spruitstuk!

groetjes

Raymon
 
Een harde uitlaat? Misschien contact opnemen met iemand uit de beton. Dat spul is vrij hard, en wordt in de jaren alleen harder.

Of bedoel je misschien een luide uitlaat?

Zo ja, geen idee }) :9
 
deze kan hard,dat garandeer ik

0000_Roaring_Toyz_Low_Exit_Megaphone_Slip-on_Exhaust.jpg


of bedoel je zonder roest? ;)
 
Laatst bewerkt:
Of je motor verkopen, ook een oplossing...

Je zou hem nu eens moeten zien Raymon, er zitten wat uurtjes in inmiddels, alleen die uitlaat is echt klote, ben ik nu voor aan het kijken. Waarschijnlijk wordt het de originele uitlaat met een 2e Vampire demper :D

Mzl ;)

Nard
 
je zal wel zonder roest bedoelen ? gok ik

zo ja ff makrtplaats.nl afspeuren er staan er genoeg zowel nieuw van rvs als nieuwe orgineel
de bochten en de dempers van jama staan ze er ook op

bedoel je echt hard in de zin van veel lawaai

dan gewoon een 4 in 1 bochten set kopen en een op zoek gaan na een leuke demper en een link pijp kun je voor 150 euro laten maken bij paijac racing in gendringen laten maken
suc6 er mee
 
Doe jezelf een plezier een koop zo'n RVS uitlaat, scheelt echt veel gezeik want met een tweedehands pijp van marktplaats heb je over twee jaar weer hetzelfde probleem. Er zijn gewoon weinig fatsoenlijke gebruikte diversion uitlaten te koop. Meestal krijg je de situatie dat iemand zijn rechterpijp verkoopt omdat de linker doorgerot is en hij het hele systeem vervangen heeft. Of je daar nu zo op zit te wachten..
 
De poster van dit bericht reageert niet en zal dus niet meer op zoek zijn, maar voor diegenen die dit bericht hebben gevonden via de zoekfunctie (zoals ik) en op zoek zijn naar (betaalbare) uitlaatonderdelen, hier wat links naar de site van Delkevic:
(alle prijzen zijn excl verzendkosten vanuit Engeland)

XJ600 RVS downpipes €105,63,-
600_diversion_a.jpg


XJ 600 RVS 4-1 compleet uitlaatsysteem €255.75
xj600full.jpg


De pakkingen zijn los via dezelfde site te bestellen.

Ze hebben ook losse dempers in allerlei soorten en maten, maar gebruik dan de zoekfunctie op de site.
pr1149pr1031diversion900stainlessst4.jpg


Als je iets anders zoekt, gewoon hier even je merk/bouwjaar/model invoeren.

Ik heb geen ervaring met de kwaliteit en hoe het geluid is, maar voor de prijs hoef je het niet te laten lijkt me zo (in ieder geval goedkoper dan nieuw kopen via de handel in NL). Deze onderdelen zijn overigens ook te koop via Ebay, weet je meteen wat de verzendkosten zijn. Op YouTube staan overigens genoeg Delkevic filmpjes voor het geluid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan