Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* GOOODMEUNING!! *O*

@ Els; goed, je zit er vast niet op te wachten maarja....kan me niet beheersen....komtie......*kuch*......

*O* *O* *O* *O* ♪ ♪♪
LANG ZAL ♪ZE ♪♪ LEVEN 3x♪♪
♪IN ♪DE ♪♪♪♪GLOOORIEEEEEJAAAAH 3 x!!!♪ *O* *O* *O* *O*

Hiep hiep en nog vele jaren!! :Y

@taartjessite; ziet er goed uit! Leuk om ff te zien! *O* *O*
@Vlovlo; stuuuuuuuuuk mooier! *D
@Phoen; je kon in elk geval nog lachen *D op foto 3! ook weer zo zonde van je pak.... -O- ....maar hij werkt wel! *O*

Zo....weekend weer voorbij....zucht....daar gaan we weer....... |(
 
Gratis bestaat wel degelijk. Duc is ineens voorzien van een slipperclutch, en daar heb ik niets extra voor betaald. :/

Zal gewoon op zijn denk ik, vanavond ff checken.
 
Loesje/Els: Gefelicitaart (ideetje voor Coonie?)

full
 
Laatst bewerkt:
Qua oorzaak: lag er wellicht koelvloeistof of diesel van een vrachtwagen of iets dergelijks op de weg?

Tis maar een idee.

Heeft Nocer exact dezelfde lijn gereden als jij door die bocht? of iets ernaast?

Geen idee meer eigenlijk...
 
Waarom denk je dat ze providers dat aanbieden? Dealtje met mcafee...want het jaar daarna moet je het kopen.. Mcafee wint en de providers bieden je iets extra's en dus ook goed voor zichzelf...
Klantenwerving heet dat ;)
Waarom denk je dat Telfort je de 1e 6 maanden de helft van het abo geld laat betalen?
Omdat ze je graag korting geven? Nee ze willen je binnen slepen...simpel.

Ik kan via XSALL elk jaar de nieuwe McAfee downloaden. Hoef ik niks extra's voor te betalen (behalve het abonnementsgeld van XS4ALL)

[edit]Zag dat Beer dat al zei, loop weer te slapen (en loop achter O-))[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Els; van harte gefeliciteerd!

Gids; mooi hoor!

Phoentje; jeetje mina zeg... gelukkig heb je zelf niks!
 
Trouwens... nu we toch in de IT sfeer draaien.
Werd van het weekend opgebeld door een kennis.. of ik zijn pc kan formatteren, wabt dat moest van de helpdesk...

Eeh... ok :/
Kom ik eraan.... blijkt dat ik alleen mijn zijn netwerk connectie op 'enable' hoefde te zetten om het probleem op te lossen.
Maar de helpdesk kon hem niet goed helpen, dus moest hij maar zijn pc formatteren _O-
 
Gafe vlovlo man, zal 'm vast nog wel 's zien staan hier vlakbij ;) en els..



*O* *O* *O* *O* *O*
Van harte!
*O* *O* *O* *O* *O*
Zo nu naar school, straks ff tentamen maken en dan is het allemaal VOORBIJ :9

Mogguh!

Els; van harte gefeliciteerd!

Gids; mooi hoor!

Phoentje; jeetje mina zeg... gelukkig heb je zelf niks!

:j :9 hai
 
Ik kan via XSALL elk jaar de nieuwe McAfee downloaden. Hoef ik niks extra's voor te betalen (behalve het abonnementsgeld van XS4ALL)

[edit]Zag dat Beer dat al zei, loop weer te slapen (en loop achter O-))[/edit]

Ik zou mcafee nog niet willen al kreeg ik geld toe :N
 
Dat mag :Y
Ieder zijn eigen voorkeur he :)
Al draai ik liever Kaspersky :) (ook een persoonlijke voorkeur ;))
 
Dat mag :Y
Ieder zijn eigen voorkeur he :)
Al draai ik liever Kaspersky :) (ook een persoonlijke voorkeur ;))

kwestie van vertrouwen..
ik heb hier te vaak dingen op het werk gezien dat mcafee een folder scant, niks vind.
Je in explorer dat bestand aanroept en de on-access scanner ineens wakker wordt. Maar dan zegt:

full
 
Mcafee wordt bij al onze klanten langzaam uitgefaseerd.....vroegah waren ze goed...tegenwoordig ruk :/

Wij zijn hier ook al bezig om ze eruit te werken... :Y
Die mcafee transparent bridge appliances zijn na 1.5 jaar klooien met mcafee engineers al retour genomen en centjes terug gekregen. Omdat mcafee ze zodanig verkocht had maar ze dus helemaal niet transparant/bridge mode konden werken.
Ik had dat in het begin al gezegd, maar ze bleven eerst volhouden dat dat wel zo was.
Ding was een halve smtp server aan het spelen, kon niet met vlan's omgaan |(

Zoals ik al zei: ze hebben in het verleden hun strepen verdiend, maar lijken steeds slordiger te worden :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan