supermotardcircuitdag voor BEGINNERS!

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.096
91
Arnhem
Met de gelderse Supermotard club (GSM) gaan we op maandag 27 april a.s. het circuit op (kartbaan in Emmen).

We zitten nu op 10 deelnemers, maar om de kosten laag te houden en ook niet GSM-er de kans te bieden een dag lang op het circuit te rijden kan ik nog ongeveer 15-20 man inplannen.

De kosten zullen op ongeveer € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) opbeperkt op het circuit te rijden. De dag is JUIST voor de beginnende rijders en liever niet voor de snellere mannen. Natuurlijk rijden er die dag snelle mannen, maar die hebben rekening te houden met de langzamere rijders.

Dus heb je een SM maar wil je niet gelijk tussen de euro's en inters rijden :z dan is dit je kans.

Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, lerenpak ook.
Het is vooraf betalen en als je niet komt..... ben je je geld kwijt.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

LET OP: inschrijven op de dag zelf is NIET mogelijk. Je moet je vooraf inschrijven!. De inschrijving loopt tot ~23 april ~a.s.

Definiteive deelnemers:
Naam MF naam mee Betaald Terugbetaald
1 Jeroen JVD ja 100
2 René Hofman rene 250 ja 100
3 Jaap van Norel Husky ja 100
4 Ruud van hoev Duderuud ja 100
5 Jeroen van Wijk Tarmax ja 100
6 Menno vd Wildt KX reak ja
7 Bart vd Berg Haywire ja 100
8 Diana Diana ja 100
9 Tom ja 100
10 Thijs Keustermans El Snorro nee 0 100
11 Christiaan brouwer Crazy c ja 100
12 matthijs Jansen Meeh ja 100
13 Rob Koomen ja
14 Jelmer Jelmah ovb
15 Bart Sid Vici ja 100
16 Sebastian Balk Bazzi
17 R1onald ja 100
18 Jurrien9 ovb
19 Speakerfreak
20 Sjorrit

Op basis van de betalende deelnemers komen we uit op circa € 60,-
Ik ga er vanuit dat er nog mensen gaan betalen :X dus op circa € 50,- uit te komen.
 
Laatst bewerkt:
ik hou me aanbevolen, moet alleen wachten op de uitslag van me motor, over wat er mis mee is en wanneer die klaar is.

zolang ik geen nieuwe zuiger krijg en haar optijd terug heb... ben ik er ook bij.

nog 1 vraag; ik heb een leren broek onder mijn spijkerbroek en natuurlijk een leren jas, is dit ook toegestaan?!

grtz Jurrien
 
ik hou me aanbevolen, moet alleen wachten op de uitslag van me motor, over wat er mis mee is en wanneer die klaar is.

zolang ik geen nieuwe zuiger krijg en haar optijd terug heb... ben ik er ook bij.

nog 1 vraag; ik heb een leren broek onder mijn spijkerbroek en natuurlijk een leren jas, is dit ook toegestaan?!

grtz Jurrien

Kwa kleding kan heel veel hoor. Het is dat we niet telkens deelnemers van de baan moeten halen...... met schaafwonden e.d. :+

Ik heb helaas wel voor NIET GSM leden de verplichting dat ze VOOR 17 april betaald moeten hebben. Ik vraag een bedrag van € 100,-. Op de dag zelf krijg je (afhankelijk van het aantal deelnemers geld TERUG!!. Ik heb dan iig het voordeel dat ik zeker weet dat iedereen komt opdagen. Dus laat me het z.s.m. weten.

Het maximaal aantal deelnemers BLIJFT 30. Zodoende is het niet al te druk op de baan zoals met de reguliere trainingen.
 
Met de gelderse Supermotard club (GSM) gaan we op maandag 27 april a.s. het circuit op (kartbaan in Emmen).

We zitten nu op 10 deelnemers, maar om de kosten laag te houden en ook niet GSM-er de kans te bieden een dag lang op het circuit te rijden kan ik nog ongeveer 15-20 man inplannen.

De kosten zullen op ongeveer € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) opbeperkt op het circuit te rijden. De dag is JUIST voor de beginnende rijders en liever niet voor de snellere mannen. Natuurlijk rijden er die dag snelle mannen, maar die hebben rekening te houden met de langzamere rijders.

Dus heb je een SM maar wil je niet gelijk tussen de euro's en inters rijden :z dan is dit je kans.

Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, lerenpak ook.
Het is vooraf betalen en als je niet komt..... ben je je geld kwijt.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!


huidige deelnemers:
JvD
Tom
Diana
Rene
Bart (arnhem)
Bart (Hattum)
KX freak
Jelmah (o.v.b. van een werkende CRF)
Jaap
Thijs


MODS, SVP Dit onderwerp hier laten staan. Bij regionaal zien mensen het niet.
ps. ook Mods zijn uiteraard ook welkom.... Dus duuderuud..... deze keer wel aanwezig om je husq te testen?

Waarom moet dat nu weer in Emmen en waarom zo kort van te vooren aangekondigd, maar als het me gaat lukken laat ik het zeker voor de 17-de weten.

gr, Look.
 
Waarom moet dat nu weer in Emmen en waarom zo kort van te vooren aangekondigd, maar als het me gaat lukken laat ik het zeker voor de 17-de weten.

gr, Look.


Omdat het eigenlijk alleen voor GSM leden was/is. Daar kunnen er een aantal niet van, dus gaat het open voor MF leden. En 3 weken van te voren is vroeg genoeg :Y
en Tja Emmen..... Spa francorchamps was optie twee _O- en die is twee keer zo duur, drie keer zo ver -O- :z
 
Vandaag de hele dag op emmen lopen spelen, da's ook toevallig :)

Maar damn zeg, op maandag, komt dat even slecht uit! De aankomende 2 maanden heb ik het stervens druk op mijn werk (letterlijk nog nooit zo druk geweest in 8 jaar) maar ik ga kijken of ik vrij kan krijgen.

Zo'n dag lijkt me heerlijk want vandaag was het érg druk op de baan met (bijna) alleen maar écht snelle mannen (racers dus). Ik ben nog niet snel genoeg om mee te kunnen rijden dus heb ik defensief gereden, veel aan de kant gaan enzo. Was ook wel nodig trouwens want ik heb 2 mannen op hun bek zien gaan omdat ze erg langzaam reden maar ook nergens naar keken. Die werden dus euh ja, aangereden door snelle jongens.

Ofwel, deze dag zou perfect zijn! De perfecte manier om lekker je rondjes te kunnen maken en écht te oefenen!

Ik laat asap weten of ik vrij kan krijgen!

PS. €50 is eigenlijk een koopje want vandaag heb ik 5 sessies gereden van (uit mijn hoofd) 40 minuten. Dan is écht de hele dag rijden voor 50 ballen toch een betere deal ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de hele dag op emmen lopen spelen, da's ook toevallig :)

Maar damn zeg, op maandag, komt dat even slecht uit! De aankomende 2 maanden heb ik het stervens druk op mijn werk (letterlijk nog nooit zo druk geweest in 8 jaar) maar ik ga kijken of ik vrij kan krijgen.

Druk op je werk? Werk je bij een incassobureau ofzo? :P
Ik heb maandag t/m woensdag vrij en donderdag is het koninginnedag. Dus als ik weer een zwaar gekneusde pols oploop zoals vorig jaar heb ik iig wat daagjes rust })

Ik heb er weer zin in *O*
 
Vandaag de hele dag op emmen lopen spelen, da's ook toevallig :)

Maar damn zeg, op maandag, komt dat even slecht uit! De aankomende 2 maanden heb ik het stervens druk op mijn werk (letterlijk nog nooit zo druk geweest in 8 jaar) maar ik ga kijken of ik vrij kan krijgen.

Zo'n dag lijkt me heerlijk want vandaag was het érg druk op de baan met (bijna) alleen maar écht snelle mannen (racers dus). Ik ben nog niet snel genoeg om mee te kunnen rijden dus heb ik defensief gereden, veel aan de kant gaan enzo. Was ook wel nodig trouwens want ik heb 2 mannen op hun bek zien gaan omdat ze erg langzaam reden maar ook nergens naar keken. Die werden dus euh ja, aangereden door snelle jongens.

Ofwel, deze dag zou perfect zijn! De perfecte manier om lekker je rondjes te kunnen maken en écht te oefenen!

Ik laat asap weten of ik vrij kan krijgen!

PS. €50 is eigenlijk een koopje want vandaag heb ik 5 sessies gereden van (uit mijn hoofd) 40 minuten. Dan is écht de hele dag rijden voor 50 ballen toch een betere deal ;)

We gaan dit jaar met de GSM totaal 4 keer het circuit afhuren, dus bij voldoende animo is deze actie nog vaker. Dus lukt je deze keer niet, dan kun je de volgende keer wel. Wordt wel eens tijd dat je je komt melden bij de GSM...... hahahaha.

LET WEL OP dat je die dag een zeil meeneemt van 2 bij 3 meter (Gamma zeiltje). Dat moet je onder je motor hebben liggen in de pitsstraat. Z'n zeil is ook terplaatse op de baan te kopen!

Voor iedereen met kinderen of personen die op school zitten.... die week is het blijkbaar school vakantie!?
 
Is een normale milieumat niet genoeg? Die hadden we gisteren ook gewoon in gebruik, niks gehoord daarover.

Maar goed nieuws, ik heb toch vrij kunnen krijgen! Tarmax (Jeroen), vriend van me heeft ook vrij kunnen krijgen.
Je kan dus 2 mensen bij het lijstje zetten :)
 
Is een normale milieumat niet genoeg? Die hadden we gisteren ook gewoon in gebruik, niks gehoord daarover.

Maar goed nieuws, ik heb toch vrij kunnen krijgen! Tarmax (Jeroen), vriend van me heeft ook vrij kunnen krijgen.
Je kan dus 2 mensen bij het lijstje zetten :)

:) Dan zie ik je weer net zoals gisteren })

Ik heb ook een zeil maar een milieumat is handiger. Beginnen ze erover te zeuren dan kan ik altijd nog een zeil neerleggen.
 
Laatst bewerkt:
:) Dan zie ik je weer net zoals gisteren })

Ik heb ook een zeil maar een milieumat is handiger. Beginnen ze erover te zeuren dan kan ik altijd nog een zeil neerleggen.


dan zie ik jou straks weer.... met vers rubber.
Bel je nog voor dat ik ga rijden
 
Mileumat moet toch goed zijn? Is juist speciaal daarvoor gemaakt :P
Heb ook zo'n ding komt altijd van pas
 
Mileumat moet toch goed zijn? Is juist speciaal daarvoor gemaakt :P
Heb ook zo'n ding komt altijd van pas

Om een lang verhaal kort te maken....
Bij de milieuvergunning zijn ze uitgegaan van een kart..... die is groter en hebbe nze bedacht om een voorschrift op te nemen van 2 x 3 meter....

Milieumat is ZEKER goed, maar als er een controleur komt KAN hij er moeilijk over doen. Aangezien ik de kartbaan het niet lastig wil maken.... kies ik voor het zeiltje :z
 
Om een lang verhaal kort te maken....
Bij de milieuvergunning zijn ze uitgegaan van een kart..... die is groter en hebbe nze bedacht om een voorschrift op te nemen van 2 x 3 meter....

Milieumat is ZEKER goed, maar als er een controleur komt KAN hij er moeilijk over doen. Aangezien ik de kartbaan het niet lastig wil maken.... kies ik voor het zeiltje :z

ah ok.
Ik heb er veel zin in, hopelijk goed weer.
Alleen moet het huidige blok eerst ook nog een keer open, mn kickstarter komt niet terug omhoog. (veer van de kickstarter zal wat iets verkeerd zitten ofzo)
Achja hebben we weer wat te doen he :P
Als alles meezit heb ik dan mijn 'nieuwe' 550 blok eronder hangen, maar dan moet ook echt álles meezitten.
 
ah ok.
Ik heb er veel zin in, hopelijk goed weer.
Alleen moet het huidige blok eerst ook nog een keer open, mn kickstarter komt niet terug omhoog. (veer van de kickstarter zal wat iets verkeerd zitten ofzo)
Achja hebben we weer wat te doen he :P
Als alles meezit heb ik dan mijn 'nieuwe' 550 blok eronder hangen, maar dan moet ook echt álles meezitten.
electrische start :+
 
1e dag van de vakantie. komt lekker uit.
afstand... komt minder lekker uit. k woon ongeveer 20 km ten westen van Wageningen.

als er mensen zijn die daar ongeveer langskomen en plek hebben om mij en mn bike mee te nemen heb ik interesse. anders wordt het lastig.

jullie doen dit vaker? kan ik op de hoogte blijven via jullie topic of hebben jullie een internetsite?

groeten
 
1e dag van de vakantie. komt lekker uit.
afstand... komt minder lekker uit. k woon ongeveer 20 km ten westen van Wageningen.

als er mensen zijn die daar ongeveer langskomen en plek hebben om mij en mn bike mee te nemen heb ik interesse. anders wordt het lastig.

jullie doen dit vaker? kan ik op de hoogte blijven via jullie topic of hebben jullie een internetsite?

groeten

De site is er, maar die updaten we eigenlijk niet meer. (zie mij profiel voor de site, mag hier niet spammen)

Wij vertrekken vanuit Arnhem met een aantal man in een busje. Eventueel kan ik zelf rijden en een aanhanger lenen. Ik moet er wel vrij vroeg zijn om het een beetje te regelen daar. Je ophalen in Wageningen zit er niet in helaas, als je zorgt dat je in Arnhem staat om een uurtje of 8.15 dan komt het wel goed :P
 
Zonde dat het zo ver weg is... Wel een supergoed initiatief! :}


Ik woonde hiervoor in brabant en toen vertrok ik eerder en nam ik een hotel daar in de buurt. Kost wel ff wat meer, maar dan was mijn vriendin ook meteen blij :+

El snorro komt uit Goirle (nabij Tilburg) en die moet toch ook iets van 250 km rijden. Het is maar wat je er zelf voor over hebt. Geloof me het is anders dan de normale circuitdagen en daarom ZEKER de moeite waard!
 
Staat ook 'als ik ga'..

Ik wil die banden nog wel, maar mijn geld is voorlopig nog even op.
En ik vertrek vanuit Zutphen inderdaad ;)
 
Ik woonde hiervoor in brabant en toen vertrok ik eerder en nam ik een hotel daar in de buurt. Kost wel ff wat meer, maar dan was mijn vriendin ook meteen blij :+

El snorro komt uit Goirle (nabij Tilburg) en die moet toch ook iets van 250 km rijden. Het is maar wat je er zelf voor over hebt. Geloof me het is anders dan de normale circuitdagen en daarom ZEKER de moeite waard!

Ik kom vanuit Baarle-Nassau, nog iets verder dus ;)
Ruim 2,5u rijden. Mjah ben je ook zo hoor als je eenmaal op de snelweg zit, het is de moeite waard, alleen hopen dat het weer meezit :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan