Zx6R 03-04 Lorenzo Racing "GP demper" te koop

CaPsLoCkEr

Die hard MF'er
9 jan 2007
382
0
overijse
Bij deze zet ik mijn Dempertje te koop met DB killer en linkpijp. Geluid zonder killer is gewoon megabangelijk én tamelijk luid natuurlijk :). Met db killer is het acceptabel :)
Zit verder geen enkel krasje op.

Prijs 180 euro.



 
ik wil em wel ruilen tegen een laser hotcam dempertje.. niet zo'n heel mooie staat (best matig om eerlijk te zijn) meer maar ongetwijveld minder luid dan deze :p..
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook wel een mijn hurric demper met linkpijp en 50,00 eurie ruilen voor jouw LOR .of 120 handje contantje ..

laat me weten wat je er van vind.... MVG

Hier een foto's van mijn hurric demper :

173.jpg


hurric_supersport.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey, sorry heb geen interesse in de hurric. Er zit geen E keur op.

en 100 euro bieden als er al 120 geboden is heeft wel niet veel zin hoor :+

Hij moet van België komen. 160euro is mijn laagste prijs.
 
Vekoop je toevallig alleen je db killer? Ik heb hem pas gemonteerd zonder db killer, maar zoals je zelf weet is het zonder db killer soms niet te doen
 
heb je nog andere dingen nodig van kawa.. ik heb nog wel het een en het ander liggen.. zo'n achterlicht met led/knippers er in... carbonlook kettingkastje.. dat soort dingen..

dat ding moet zo op mijn fighter :P
 
heb je nog andere dingen nodig van kawa.. ik heb nog wel het een en het ander liggen.. zo'n achterlicht met led/knippers er in... carbonlook kettingkastje.. dat soort dingen..

dat ding moet zo op mijn fighter :P

Op welk email adres kan ik je bereiken?
 
sorry geen intresse meer heb toevallig ook een splinter nieuwe mivv gp gekocht een hele mooie met E keurmerk .. voor een appel en een ei........................................................... ( en 250 eurie )
 
Terug
Bovenaan Onderaan