Wie rijden er met een Kawasaki LTD454

Ik heb er van de week een LTD 454 opgehaald uit Utrecht voor €400! :+

wil hem wat gaan verbouwen eigenlijk, zoals ik heb hem gekocht was het echt geen gezicht!

Zal zo ff een foto'tje toevoegen ;)
 
PICT0506.jpg

zo gekocht

SL272581.jpg

SL272583.jpg

zo na een paar dagen

reib-flip in "Mijn kleine LTD projectje"
 
Ik heb de mijne vorige-Zomer gekocht.
Ook niet al te duur en in goede staat.
Natuurlijk wel wat klein onderhoud moeten plegen maar dat is logisch voor 'n Motor van
die leeftijd.

Fijne Tour-Motor.
;)
full
 
Als ik het me goed herinner was de E.N. toch bijna hetzelfde model als de LTD 454 dacht ik(Was alleen 500 cc???)
 
Bedoelde om er wat mee rond te kachelen is het een leuke Motor.
Inderdaad niet "Tour-Motor" zoals een; Diversion, Pan-Am of Bmw e.d.

En de EN500 was indd. een vernieuwde Ltd zullen we maar zeggen.

Trouwens wel 'n goeie, dat onderschrift above. (Lachuh,..).
 
Ja mooie motor om op rond te rijden, heb er zelf ook één gekocht paar maanden geleden. Heb nu verschillende keren gereden en bevalt mij prima.

Zoek alleen nog een goed blok, want het schakel mechanisme werkt niet helemaal 100%. Ik moet telkens als ik naar beneden schakel de pook een tikje naar boven geven voordat ik de volgende beneden versnelling pak. Naar boven schakelen is geen probleem. Maar als je dat helemaal door hebt dan rijd het verder prima.
 
Hartelijk dank voor jullie reactie, ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die een LTD hebben om eens samen te komen om te kijken wie wat waaran verbouwd heeft,
Graag lees ik het op MF.
 
MEGA MEETING!!!! :+

LTD moeten natuurlijk ook aanwezig zijn!!!

maat van me heeft een 440 uit 83 gekocht van tattoo willem voor 350 eu :P ! maar..... zijn dus in iedergeval 2 LTD's op de Mega meeting!! *D

(Weet niet of jullie er wat aan hebben maar check ff voor een werkplaatshandboek
MC "Black Bears" )
 
Laatst bewerkt:
He Philip, zit om a.s. zondag met ons mee te rijden, vertrekken om 9.30 uit Lelystad, met z'n 16 motorrijders, om richting Geldermalsen te gaan en weer terug. misschien wil je maat ook mee met zíjn kawa?
 
He Philip, zit om a.s. zondag met ons mee te rijden, vertrekken om 9.30 uit Lelystad, met z'n 16 motorrijders, om richting Geldermalsen te gaan en weer terug. misschien wil je maat ook mee met zíjn kawa?


Sorry ik sla over!

Ander keertje misschien ;) Huiswerk moet ook nog is gebeure hé :+
 
Maar..... gaat er niemand naar de Meeting 3 mei?
Kunne ze miss bij elkaar zetten, en mekaars werk bewondere :+ .
maat van me doet dat ook met het bandit topic. :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan