Wie rijden er met een Kawasaki LTD454

Ik heb 2 jaar gelden een Kawasaki LTD 454, gekocht en ben benieuwd wie er nog meer op deze motor rijden.

Ik heb eentje gehad, voor zeer weinig aangeschaft (250 euro) en volledig gerestaureerd. Daarna heb ik er nog wat op rond gereden, maar de LTD was niet echt mijn motor. Ik ben er te groot voor, zat er niet echt lekker op, en wilde eigenlijk een sportievere motor.
Dus, LTD verkocht en een Yamaha FZS600 Fazer aangeschaft.

De restauratie van de LTD was wel een erg leuk project, en is naar mijn mening prima gelukt. Ik zal een fotootje bijvoegen.

Groet,
Rick
full
 
Klopt, ik reed iets meer dan 100 mile op een tank. Toen er open uitlaatjes
onder zaten redde ik de 80 niet eens meer _O-
 
Ga je nog iets van deze fiets verweideren, en naar jou idee maken, ik blijf ff volgen wat je met overige delen gaat doen.,

Heb er zelf ook een uit 1995 in orginele staat nog, ook met beld...
alleen een minpunt is de tank inhoud, erg weinig.....


Ja hij is alweer behoorlijk verrandert! check hier ff Mijn kleine LTD projectje Me eigen topicje :+
--------------
Tank inhoud is indd erg weinig! heb denk ik alweer iets van 4X zonder benzine gestaan :o is erg wennen als je van een motor afkomt waar 17L inging! Rij er ong 150-160 km met 1 tankje (zijn dan ook niet de meenst normale uitlaten en rijstijl O-), En ja... ik rij eerst warm)
 
ook toevallig vandaag ltd 454 uit 87 gekocht met slechts 7235 mls (echte op klok).in 1994 in Nederland op de weg gekomen. Onderhouds history in orgineel boekje bijgehouden vanaf dag . Beurten tot 5.000 mls in Amerika vericht. Het gaat inderdaad niet zo snel, maar wel bijzonder wendbaar en uitermate geschikt als stads fiets of woon - werkverkeer.
zal spoedig een foto posten
 
ook toevallig vandaag ltd 454 uit 87 gekocht met slechts 7235 mls (echte op klok).in 1994 in Nederland op de weg gekomen. Onderhouds history in orgineel boekje bijgehouden vanaf dag . Beurten tot 5.000 mls in Amerika vericht. Het gaat inderdaad niet zo snel, maar wel bijzonder wendbaar en uitermate geschikt als stads fiets of woon - werkverkeer.
zal spoedig een foto posten

Dat is heel weinig wat op de klok staat.... 11641.11,5 km
 
Laatst bewerkt:
naja niet zo snel.... vind toch dat hij aardig van ze plek af wil voor een 454cc motortje. top is welliswaar niet zo hoog maja... mag toch nie harder dan 120..... toch? ;) O-)
 
Tis een hoog toeren blokje he, daar trekt ie wel. Alleen als je 100 rijd en effe wil
inhalen gaat het niet zo heel snel. Daar mis je gewoon vermogen.
 
Tis een hoog toeren blokje he, daar trekt ie wel. Alleen als je 100 rijd en effe wil
inhalen gaat het niet zo heel snel. Daar mis je gewoon vermogen.


Geloof dat hij net 55 kw heeft, maar die van mij met zn tweeen er op loopt toch zo 155 km Maar bij 120/130 loop hij het mooist
 
Absoluut waar :Y

Alleen als je langere ritten maakt met meerdere motoren, en langere afstanden
dan kom je 's avonds wel moe thuis. Je moet dan echt werken om bij te blijven.

Neemt niet weg dat dit een absolute leuke fiets is voor de kleinere ritten of woon/werk.
 
Absoluut waar :Y

Alleen als je langere ritten maakt met meerdere motoren, en langere afstanden
dan kom je 's avonds wel moe thuis. Je moet dan echt werken om bij te blijven.

Neemt niet weg dat dit een absolute leuke fiets is voor de kleinere ritten of woon/werk.

En het stuur zithouding gedeelte vind ik minder, een naked bike stuur zal denkelijk lekkerder ziiten, ik rij er niet zo veel mee, hij staat van de 12 maanden denk ik 10 stil, ik rij veel op mn zx6 en de 9...
Ik had hem geruild met een ander fiets een jaar geleden...
Tot op de dag van vandaag alleen de spiegels en de grome beugels vervangen en nog ff de uitlaat pakkingen ivm met er bij gehad twee nieuwe dempers.
het betreft de foto eerder hier in het topic de zwarte uitvoering. met de tassen.
 
vond het originele stuur indd ook niet alles, teveel gehang ofzo. Met het stuur wat ik nu heb (best wel breedt,) rijd super relaxt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan