Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
:$ .....de spiegels moet je idd wel goed afstellen en dan nog
moet je arm iets naar binnen voor beter zicht. :/

maarja beter dan mickey mouse ooren :+


Zo'n vermoeden had ik al. Maar het is dus hetzelfde als met de mickey mouse oren. Daar moet ik ook mn arm opzij wil ik het goed zien :P

Geen verschil betekent in dit geval dus mooi bestellen :Y
 
Om herhaling te voorkomen zou je kunnen denken om je pookje wat meer naar beneden te stellen....heb je meer positieve kracht om hem op te schakelen.

En dat ie bij terug schakelen eruit glipt?? eh...human error :?



:+

Thanks, moet wss hem inderdaad gewoon niet zo lafjes om hoog tikken :p
Met terugschakelen is me ook nog maar 1x overkomen.
 
Hehhehe...WTF is Lady Godiva!?

Ik zat er op als een scheve Harrie :+ ...
Iedere vrachtwagen was de mijne..."vwoappphhh"..


Hmmm..hoe het met mij gaat?
Ik ben inmiddels gescheiden,huis verkocht en heb een kei lief vriendje...met een Z *O*
Whahahaha....
Ik ben weer kei gelukkig,en ben weer lekker de oude Tinus aan het worden! *O*
Euhh FfTtZz...waar wil je foto's van?..hehehe.



De eerst volgende Z-meeting ben ik erbij..ga zo effe kijken wanneer die gepland staat :)
Heb er al weer zin in,om die zetters bij elkaar te zien *O*
Lady Godiva was een engelse dame die slechts gekleed in haar haar (naked dus) op haar paard door de stad reed. Waarom weet ik niet meer. Ze wilde een of ander statement zetten ......(bedankt Ed voor je wikipedia).....
Maar .....goed om te lezen dat het weer goed met je gaat!

Foto's die ffTzz wil zien??? 3 x raden...heb je lang of kort haar... }) O-)
 
Laatst bewerkt:
gaat redelijk aan deze kant .

en een motor op het oog :N is me iets te groot :P ;)
maar het zal nog ff moeten wachten er zijn eerst andere dingen die voorrang hebben :Y
een baby op komst *O* en als het goed is verwachten wij hem op 7 okt *O*
en eerlijk das mooier dan een bike :Y

greetz the dark knight ( aka KPL ) ;) :):Y :Y :P :9



[afbeelding]


zo nu jij weer ouwe :+
Nou....je hebt niet stilgezeten.

Maar ik heb ook al eens op zo'n klein k*tding gereden. Waarom denk je dat ik zo moeilijk loop.... }) :+ :]
 
Wie kan me helpen!!!

Als ik bij mijn Z1000 2004 de sleutel omdraai om te starten dan hoor je de brandstofpomp een piepent / fluitent geluid maken. Dit moet toch na een paar seconde stoppen. Bij mij hoor ik vrij duidelijk het piepen/ fluiten tijdens het rijden.

Is iemand bekend hiermee.
Blijft dat piepen vanaf het moment dat je het contact aanzet? Of komt het na verloop van tijd pas weer opzetten?
 
Vraagje: ik heb nu al een paar x gehad dat als ik van 1 naar 2 (of andersom) schakel, dat als ik niet hard genoeg doordruk dat hij in neutraal komt te staan, maar als ik dan zacht doortik hij een tikkend geluid maakt (beetje als misschakelen/tandepoetsen bij een auto).
Ik moet em dan even doortrappen en dan staat ie in de juiste versnelling.

Is dit normaal? (buiten dat ik gewoon fatsoenlijk moet schakelen)
Versnellingspedaal iets anders afstellen? Wil wel eens helpen als die wat "logischer" staat.
Hoe makkelijker die staat, hoe makkelijker je de juiste afstand pakt....
 
+1

voor de weeekkkkeeeennnndddd vierders veel :] plezier.

is er al een meeting voor de maandag (2e paasdag) gepland????
dan is het wel een stukje frisser dan vandaag maar volgens mij nog steeds prima :] weer.

:W
Ik doe niet mee.....mag morgen en maandag weer als voorrijder fungeren bij MP R'dam....kan ik gelijk weer even van alles uitproberen.
 
Nou luitjes...schiet mij maar lek...mn motortje doet het weer als vanouds *O*

Vanochtend weer niet te starten....Frank laten opdraven om de gasklep sensor te meten...even omgewisseld...niets...Frank weer gedag gezegd (Thanx Frank, voor je inzet ;) ) lijstje gemaakt met alle waardes die de sensoren moeten hebben, tank eraf en hele dag zitten meten....PowerCommander eraf/erop...niets...ALLES binnen de toleranties!!

Krijg nou de k@lere!!, oud setje bougies erin omdat ze nat waren gestart....alles weer opgebouwd, starten en lopen he!!

Snap ut nie B|

Net terug van 200km rondjes in de buurt rijden.....

Zal waarschijnlijk iets gedaan hebben met meten, maar wat??? Horeon geloofde het eerst niet...ff langs geweest...en zij snappen ut ook nie :?

Dus voorzichtig aan kan ik zeggen dat ook voor mij Eifel weekend en Zwitserland doorgaat!!!!

maarreee....IKKE KAN WEER RIJDEN *O* *O*
Nu nog weer vertrouwen in de motor krijgen...maar dat komt wel met de km`s
Pfjoeh...vreemde zaak. En gelukkig doet ie het weer. Houden zo!
 
Ik heb een vraagje over vervangende spiegels.

Ik rij nu nog met de standaard 'mickey mouse-oren' en zit meer tegen mijn schouders (ja Sutra, mijn SCHOUDERS ja) aan te kijken dan dat ik kan zien wat er achter me gebeurt.

Ik heb al verschillende soorten spiegels op internet bekeken, vervangende spiegels-op-steeltjes gaan het niet worden, de meeste zijn qua steel net zo lang als de originele alleen zie je er nóg minder in.
Wat ik wel interessant vond zijn de bar-end spiegels, deze zie ik ook regelmatig terug op menige Zed. Qua gemak lijken de ronde spiegeltjes die je vastzet aan het bestaande stuurgewicht wel interessant, maar wie kan mij uit ervaring vertellen of deze qua zicht echt goed zijn?

En mocht ik deze spiegeltjes nemen, hoe zit het met de plek waar de originele spiegels zitten/zaten (afdekdopjes daargelaten, die kun je bijkans overal wel krijgen)? Ik las namelijk een tijdje terug iets over een ander manier verzinnen om het rempotje van de voorrem ergens anders vast te zetten, maar van wat ik op mijn motor kan zien zitten deze gewoon vast aan de beugel waar ook m'n gaskabels aan zitten? :?
Dus dat zou ik toch gewoon moeten kunnen laten zitten?
Wat het zicht in de eenvouidige ronde bar-end spiegels betreft; dat is gewoon goed. In het begin wel wennen want je moet meer naar beneden kijken dan met de originele.

Bevestiging heb ik nog niet op gelet. Ben er nog steeds niet uit of ik er iets aan verander.
 
Vanaf 1 mei 2009 mogen de lichtarmaturen van uw auto alleen het type lamp hebben waarvoor ze zijn goed-
gekeurd. Gasontladingslampen (xenonlampen) geven veel meer licht dan halogeenlampen. Om te zorgen dat er geen weggebruikers door worden verblind, is het zeker voor gasontladingslampen van belang dat zij alleen worden gebruikt in speciaal daarvoor bestemde armaturen.


Je mag dus niet alleen maar de lichtbron vervangen voor xenon maar ook het armatuur en zoals het hoort met een automatische hoogteregeling

morgen @ll :W
 
Zo }) .... der Ubberspammer meldt zich ook weer eens :Y :9 ....na maanden van afwezigheid :$

deel 50 alweer. :}

gelijk ff dat groene bakkie ff spammen.... :9

full
 
Zometeen m'n nieuwe motor ophalen. Ik kan alleen nog steeds niet zelf rijden, een maat brengt hem thuis.......aaaaarrgh, kutpolsen! -O- '(
 
Hier ook iemand driftig op zoek naar een Z750. Gisteren ben ik gebelt door Wim Theunissen motoren met een aanbieding voor me. Ik had aangegeven dat ik max 7000 euro wilde uitgeven en dat ik minimaal een 2007 model wil hebben. Ik vind dat model toch net ff gaver en als je dan toch zo'n dijk geld uit geeft ;) Anyway, hij kwam met het aanbod voor een nieuwe zwarte Z750 2009 zónder ABS, rijklaar en op kenteken en alles voor 7300 euro.

Ja toen ben ik gaan nadenken, want ik kan op een 2007 model rijden voor 6750-7000 euro ÓF op een nieuwe 2009 voor 300 euro meer! Echter weet ik niet in hoeverre jullie het als noodzakelijk achten om met ABS te rijden. Ik heb sinds kort mijn rijbewijs en gelesd op een motor zonder ABS. Wat vinden jullie van deze aanbieding en hoe belangrijk vinden jullie ABS? Tevens volgens mij heeft de 2007 sowieso geen ABS ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier ook iemand driftig op zoek naar een Z750. Gisteren ben ik gebelt door Wim Theunissen motoren met een aanbieding voor me. Ik had aangegeven dat ik max 7000 euro wilde uitgeven en dat ik minimaal een 2007 model wil hebben. Ik vind dat model toch net ff gaver en als je dan toch zo'n dijk geld uit geeft ;) Anyway, hij kwam met het aanbod voor een zwarte Z750 2009 zónder ABS, rijklaar en op kenteken en alles voor 7300 euro. Ja toen ben ik gaan nadenken, want voor 300 euro meer heb ik een gloednieuwe! Echter weet ik niet in hoeverre jullie het als noodzakelijk achten om met ABS te rijden. Ik heb sinds kort mijn rijbewijs en gelesd op een motor zonder ABS. Wat vinden jullie van deze aanbieding en hoe belangrijk vinden jullie ABS? Tevens volgens mij heeft de 2007 sowieso geen ABS ;)

Even kijken of ik het goed lees.
Je wilt max 7000 euro uitgeven voor een 750-2007
Je krijgt een aanbieding: 7300 voor een 750-2009
En een nieuwe kost 7600.
En die motoren hebben allemaal geen ABS (ABS kost 500 meer als ik het goed heb)
Die 300 euro verschil (tussen een nieuwe en die aanbieding 750-2009) kun je er bij een nieuwe vast wel als korting af krijgen, helemaal als je niks inruilt.
Ik kreeg bij Horeon in ieder geval een leuke korting omdat ik geen inruiler had.

Dan is alleen de vraag of je wel of geen ABS wilt.
Mijn Z1000 is de eerste motor van mij met ABS.
Voor het prijsverschil van 500 euro wilde ik dat er gewoon op hebben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan