Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
deel 50 alweer

:W ff zwaaien voor mijn aanwezigheid. :W

en natuurlijk een plaatje d'r bij.

full
 
Mogguh :W

Ik kom weer eens naar NL, wordt het hier het hele weekend mooi zonnig bij 20 graden -O-

Denk eens wat je daar mee HAD kunnen doen :]

Maar nu kan Zilverado mooi voor een kleine beurt en een paar frisse rubbertjes (of in andere volgorde :+ ) naar de dealert :Y
En dan ben ik ERG benieuwd hoe de Pilot Roads II gaan bevallen :] Stray vindt ze prima, Rozz niet... :X



Mij bevielen ze erg goed, en onder m'n nieuwe Tuono liggen ze ook. We zullen zien. Kom je nog dit weekend?


edit: radiatorcover = verkocht!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ow vet Campbell uitlaten :9~ :9~

Hoe klinkt dat nou?
Ik zat eerst te twijfelen om ze erop te zetten maar er zit geen e-keur op. En dat was wel een vereiste voor mezelf.

Zo ongeveer...................met weinig toeren dan. 8-)



en zonder killers :W
 
Laatst bewerkt:
Meestal is ff met Jama bellen afdoende, hotcams zijn namelijk altijd e-gekeurd met verwijderbare dB-killers.

Mocht je er zelf niet uitkomen, dan heb ik nog wel een adresje waar ik zo'n kaartje voor je kan bestellen. Of er kosten aan verbonden zijn weet ik niet, iig verzenden komt te vervallen als we een keertje afspreken met een meeting oid. ;)

Graag! :Y

Als het voor jou niet te moeilijk is mag je altijd proberen om aan een kaartje te geraken.

Ik zou niet weten hoe ik in Belgie aan zo'n bewijs moet geraken. :N

Als het eventueel wat euro's kost zal ik het zonder probleem betalen.

Zou wel voor half mei in orde moeten zijn want wij vertrekken 21 mei.


Groetjes Lukkes :W
 
Mij bevielen ze erg goed, en onder m'n nieuwe Tuono liggen ze ook. We zullen zien. Kom je nog dit weekend?


edit: radiatorcover = verkocht!! *O*


Ooh, wilde nog meel schrijven :X Nee, ik kom niet. Heb de mijne nog even goed bekeken en denk niet dat het veel uitmaakt. Voorlopig verkoop ik de Z toch ook niet... Dan mag de Akra er nog even op blijven zitten *O*

DUS... er is nog steeds een Demper van Arie68 van een Z750 04-06 te koop voor 40 euries! :Y

Voor dat geld kan je hem zeker wel ergens slijten. Succes.
 
~
Uno:Zie mijn bovenstaande post, moet gewoon kunnen voor zover ik weet.
Wil je echter dubbel dimlicht hebben, dan zal er wel één en ander aan de elektronica moeten worden geprutst
Zwei: Waarom wil je eigenlijk per se een BOS-demper erop? Ik zag vandaag bij MP een ZX-9R met een high mount Devil demper, heb meteen ff aan die vent gevraagd of dat zo geleverd werd, en het antwoord was ja. :)

\
Je zei al dat de reflector anders is bij het grote licht, dat is dan ook gelijk het grootste probleem. Het schijnt dat een engelse reflector anders is maar zover was ik nog niet gekomen.
Voor wat betreft die Bos-demper. Ik weet dat die het geluid geeft wat ik wil horen :} en daarbij als het eigenlijk niet kan zal niemand anders het hebben. Dan ben ik iig origineel *O*

Je hebt wel gelijk dat het setje van Devil er zo op past, ik weet alleen niet of daar ook het geluid uitkomt wat ik wil horen.

Een maat heeft die demper op een cbr600f zitten (
) en met de ori uitlaat van de Zet moet ik bij het stoplocht op mijn toerenteller kijken om zeker te zijn dat hij draait. Daar heb ik inmiddels schoon genoeg van.
 
Laatst bewerkt:
Uno:Zie mijn bovenstaande post, moet gewoon kunnen voor zover ik weet.
Wil je echter dubbel dimlicht hebben, dan zal er wel één en ander aan de elektronica moeten worden geprutst
Zwei: Waarom wil je eigenlijk per se een BOS-demper erop? Ik zag vandaag bij MP een ZX-9R met een high mount Devil demper, heb meteen ff aan die vent gevraagd of dat zo geleverd werd, en het antwoord was ja. :)Past zeker niet op een '08 Z1000? :9~~


Zou je na kunnen vragen :?
 
Zou je na kunnen vragen :?

Je kent me toch? Ben ik veel te lui voor, als anderen het ook kunnen, waarom dan zelf moeite doen...

En @ Lukkes: Kaartje is onderweg, als ik even een PM van je mag met je adres prop ik 'm in een envelop zodra ik 'm heb en komt ie jouw kant op.

(spreek ik nu trouwens mezelf niet tegen? :? :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ooh, wilde nog meel schrijven :X Nee, ik kom niet. Heb de mijne nog even goed bekeken en denk niet dat het veel uitmaakt. Voorlopig verkoop ik de Z toch ook niet... Dan mag de Akra er nog even op blijven zitten *O*

DUS... er is nog steeds een Demper van Arie68 van een Z750 04-06 te koop voor 40 euries! :Y
Voor dat geld kan je hem zeker wel ergens slijten. Succes.


20kyuky.jpg
 
Middag :W

Of er ergens een E-keur op zit moet ik nog eens gaan bekijken,ik zou niet weten waar ik moet gaan zoeken. :?

Het zal dus hopen worden om geen controle tegen te komen.

Groetjes :W

Normaal gesproken staat het of helemaal op het einde van de demper aan de onderkant erin geslagen en anders aan de binnenzijde thv het ophangpunt van de demper ;)
 
Zo ongeveer...................met weinig toeren dan. 8-)



en zonder killers :W

Vet :9~ :9~ :9~

Dat klinkt echt lekker zeg.
En worden die dingen ook nog met killers geleverd. Ik was onder de veronderstelling dat ze gewoon open waren.
Blijkbaar niet dus :P

En die spiegels, bevallen die een beetje?
Ik zit namelijk te twijfelen om die te nemen maar ik weet niet of je wel zoveel erin ziet gezien de dunne vorm ervan.
 
Vandaag niet zulk best nieuws te horen gekregen op het werk.
Eind deze maand gaan er 2 mensen uit. Bij deze mensen wordt het contract niet verlengd '(

Normaal wordt iemand aangenomen en 1 jaar een contract en na het jaar voor vast in dienst. Nu dus niet en gaan er 2 kuieren...... -O-

Zo komt de crisis erg dichtbij en word je met de neus even op de feiten gedrukt.

Ik vind het klote voor mn collega's maar ben ook een beetje blij dat ik er niet tussen zit.... of nog niet. Je weet het maar nooit nu :/
 
Laatst bewerkt:
Vandaag niet zulk best nieuws te horen gekregen op het werk.
Eind deze maand gaan er 2 mensen uit. Bij deze mensen wordt het contract niet verlengd '(

Normaal wordt iemand aangenomen en 1 jaar een contract en na het jaar voor vast in dienst. Nu dus niet en gaan er 2 kuieren...... -O-

Zo komt de crisis erg dichtbij en word je met de neus even op de feiten gedrukt.

Ik vind het klote voor mn collega's maar ben ook een beetje blij dat ik er niet tussen zit.... of nog niet. Je weet het maar nooit nu :/
Blijft idd. klote nieuws. -O-
Maar gelukkig heb je zelf in elk geval nog even werk en de rest zijn zorgen voor later. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan