Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent me toch? Ben ik veel te lui voor, als anderen het ook kunnen, waarom dan zelf moeite doen...

En @ Lukkes: Kaartje is onderweg, als ik even een PM van je mag met je adres prop ik 'm in een envelop zodra ik 'm heb en komt ie jouw kant op.

(spreek ik nu trouwens mezelf niet tegen? :? :+ )


Nieuw avatartje voor je

2304576112_30bc9006fc.jpg


:+
 
Vandaag niet zulk best nieuws te horen gekregen op het werk.
Eind deze maand gaan er 2 mensen uit. Bij deze mensen wordt het contract niet verlengd '(

Normaal wordt iemand aangenomen en 1 jaar een contract en na het jaar voor vast in dienst. Nu dus niet en gaan er 2 kuieren...... -O-

Zo komt de crisis erg dichtbij en word je met de neus even op de feiten gedrukt.

Ik vind het klote voor mn collega's maar ben ook een beetje blij dat ik er niet tussen zit.... of nog niet. Je weet het maar nooit nu :/


Zo komt 't zekers wel dichterbij, verleden jaar konden ze de operator's niet aangeslepen krijgen. -O-
 
Mogguh :W

Ik kom weer eens naar NL, wordt het hier het hele weekend mooi zonnig bij 20 graden -O-

Denk eens wat je daar mee HAD kunnen doen :]

Maar nu kan Zilverado mooi voor een kleine beurt en een paar frisse rubbertjes (of in andere volgorde :+ ) naar de dealert :Y
En dan ben ik ERG benieuwd hoe de Pilot Roads II gaan bevallen :] Stray vindt ze prima, Rozz niet... :X



Ik heb ze ook en heb er 200 km mee gereden, heb beide motoren voorzien van de road II.
Tot nu toe geven ze me een goed gevoel :]



:W

veel plezier in hollanda.
 
Ik heb ze ook en heb er 200 km mee gereden, heb beide motoren voorzien van de road II.
Tot nu toe geven ze me een goed gevoel :]



:W

veel plezier in hollanda.


Merci *O*

Yep, mijn Zilverado staat bij de dealert, volgende week liggen de Roads II eronder :Y

Voor t geval ik de komende dagen hier niet meer zal opduiken: Iedereen alvast een heel fijn weekend en pasen :]


:W
 
zoals ik in het vorige deeltje al probeerde, ik ben een beetje aan het kijken voor een hugger. heeft iemand nog tips voor een mooie strakke hugger, zonder al teveel opsmuk.
geen roostertjes of zo. bij voorkeur met foto natuurlijk. :P
verder voor iedereen, welkom bij deeltje 50 *O* *O* [afbeelding]


Ik heb deze
full
 
Je kent me toch? Ben ik veel te lui voor, als anderen het ook kunnen, waarom dan zelf moeite doen...

En @ Lukkes: Kaartje is onderweg, als ik even een PM van je mag met je adres prop ik 'm in een envelop zodra ik 'm heb en komt ie jouw kant op.

(spreek ik nu trouwens mezelf niet tegen? :? :+ )
:Y
 
:W Allemaal!

Wie heeft de velgen van het oude model allemaal laten coaten? Ik weet dat Jason het destijds heeft laten doen en Crawl volgens mij ook....

Wat waren de kosten en zijn er nog piccies van? En eventueel adresjes rondom Amsterdam?

Heb net met commmandant 4 proberen mijn velgen weer een beetje mooi te krijgen maar het "weer"zit erin en ik krijg ze wel glimmend met commandant maar dan is de blanke lak er ook af en de plekjes krijg ik niet fatsoenlijk weg.

Zit dus nu te denken om de velgen zwart te laten coaten.....

Of heeft iemand nog een ander idee?
 
Laatst bewerkt:
tjah en terwijl ik hier toch de weg heb gevonden ,,achterspatbord

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen


aub hollandse vriendjes , ikke zal ier een dag of 5 nie zijn want ik ga op vakantie naar... holland ,ik zit op camping rackelbos in westelbeers....

Dit is een hugger van Puig.
Ik heb hier nog een zwarte in de garage liggen voor een Z1000 2007-2009.
Heeft een week op mijn motor gezeten.
Ik pakte mijn motor uit de garage en was vergeten dat er een kabel met slot om het achterwiel zat.
Ik hoor nog een slepend geluid....en "krak".
En toen had het slot keurig een stukje uit de bovenkant van de hugger gebroken.

Mocht er iemand interesse hebben: doe maar een bod.
Ik heb gelijk een nieuwe gekocht want een beschadigde hugger op een motor van net een week oud, dat kan natuurlijk niet.
Ik kon de nieuwe zo op de plek van de oude schroevenm dus het zakje met bevestigingsmiddelen zit nog netjes dicht.

Ik heb er nu geen foto's van maar op verzoek is dat mogelijk, geef maar een gil.

Oh ja, het afgebroken stukje heb ik er bij.
 
Laatst bewerkt:
:W Allemaal!

Wie heeft de velgen van het oude model allemaal laten coaten? Ik weet dat Jason het destijds heeft laten doen en Crawl volgens mij ook....

Wat waren de kosten en zijn er nog piccies van? En eventueel adresjes rondom Amsterdam?

Heb net met commmandant 4 proberen mijn velgen weer een beetje mooi te krijgen maar het "weer"zit erin en ik krijg ze wel glimmend met commandant maar dan is de blanke lak er ook af en de plekjes krijg ik niet fatsoenlijk weg.

Zit dus nu te denken om de velgen zwart te laten coaten.....

Of heeft iemand nog een ander idee?
Coaten kan. Ik heb de velgen van mijn ZX6 laten coaten bij...ehh...re..nogiets..
Kostte iets van 90 euro of zo. Stralen en coaten.
Andere mogelijkheid is spuiten. Geeft een mooier eindresultaat maar kost meer dan € 200,-.
Derde mogelijkheid is polijsten. Die zaak waar vorig jaar het 5-jarig Z-jubileum werd gevierd. (ook daarvan de naam kwijt. Is echt de leeftijd) polijst de velgen op een speciale manier. Zijn daarna pekelbestendig zeggen ze. Prijs??? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan