Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan me helpen!!!

Als ik bij mijn Z1000 2004 de sleutel omdraai om te starten dan hoor je de brandstofpomp een piepent / fluitent geluid maken. Dit moet toch na een paar seconde stoppen. Bij mij hoor ik vrij duidelijk het piepen/ fluiten tijdens het rijden.

Is iemand bekend hiermee.


Ik meende dat ook altijd te horen....zo'n hele hoge fluittoon...werd er af en toe gek van.
Volgens mij is dit normaal...

:W
 
gaat redelijk aan deze kant .

en een motor op het oog :N is me iets te groot :P ;)
maar het zal nog ff moeten wachten er zijn eerst andere dingen die voorrang hebben :Y
een baby op komst *O* en als het goed is verwachten wij hem op 7 okt *O*
en eerlijk das mooier dan een bike :Y

greetz the dark knight ( aka KPL ) ;) :):Y :Y :P :9



[afbeelding]


zo nu jij weer ouwe :+


Proficiat!!



Goedemorgen iedereen!!
 
Wie kan me helpen!!!

Als ik bij mijn Z1000 2004 de sleutel omdraai om te starten dan hoor je de brandstofpomp een piepent / fluitent geluid maken. Dit moet toch na een paar seconde stoppen. Bij mij hoor ik vrij duidelijk het piepen/ fluiten tijdens het rijden.

Is iemand bekend hiermee.
Kan de ontluchting van je tank zijn.
Ik heb daar in het verleden ook wel eens last van gehad.
 
Wie kan me helpen!!!

Als ik bij mijn Z1000 2004 de sleutel omdraai om te starten dan hoor je de brandstofpomp een piepent / fluitent geluid maken. Dit moet toch na een paar seconde stoppen. Bij mij hoor ik vrij duidelijk het piepen/ fluiten tijdens het rijden.

Is iemand bekend hiermee.


het eerst wat bij mij op komt is een lager in de pomp -O-


btw morgen all :W
 
Vraagje: ik heb nu al een paar x gehad dat als ik van 1 naar 2 (of andersom) schakel, dat als ik niet hard genoeg doordruk dat hij in neutraal komt te staan, maar als ik dan zacht doortik hij een tikkend geluid maakt (beetje als misschakelen/tandepoetsen bij een auto).
Ik moet em dan even doortrappen en dan staat ie in de juiste versnelling.

Is dit normaal? (buiten dat ik gewoon fatsoenlijk moet schakelen)
 
Je kent me toch? Ben ik veel te lui voor, als anderen het ook kunnen, waarom dan zelf moeite doen...

En @ Lukkes: Kaartje is onderweg, als ik even een PM van je mag met je adres prop ik 'm in een envelop zodra ik 'm heb en komt ie jouw kant op.

(spreek ik nu trouwens mezelf niet tegen? :? :+ )

Hartelijk dank op voor hand :}

Hieronder mijn email adres,zodat ik mijn persoonlijk adres met je kan uitwisselen

wakasaki@skynet.be

Groetjes Lukkes :W
 
Present in deeltje 50.

Geheugensteuntje gevraagd.

Onlangs hier een kleine discussie geweest over de ermax hugger, gespoten en ongespoten versie. Welke moest ik nou bestellen als ik het model wilde hebben welke in een punt uitloopt op het einde. Die vind ik persoonlijk een stuk mooier. Ik rijd overigens de Z750K7 ABS.

Ben die troep onder mijn fiets en tegen de schokbreker nu toch wel heel erg zat.

En kan ie gewoon bevestigd worden op de bestaande schroeven, en geen problemen gehad met de bevestigingspunten van de remleidingen ABS.
 
Hehhehe...WTF is Lady Godiva!?

Ik zat er op als een scheve Harrie :+ ...
Iedere vrachtwagen was de mijne..."vwoappphhh"..


Hmmm..hoe het met mij gaat?
Ik ben inmiddels gescheiden,huis verkocht en heb een kei lief vriendje...met een Z *O*
Whahahaha....
Ik ben weer kei gelukkig,en ben weer lekker de oude Tinus aan het worden! *O*
Euhh FfTtZz...waar wil je foto's van?..hehehe.



De eerst volgende Z-meeting ben ik erbij..ga zo effe kijken wanneer die gepland staat :)
Heb er al weer zin in,om die zetters bij elkaar te zien *O*


Fijn dat 't weer goed met je gaat, en nog even ter info Lady Godiva *D
 
gaat redelijk aan deze kant .

en een motor op het oog :N is me iets te groot :P ;)
maar het zal nog ff moeten wachten er zijn eerst andere dingen die voorrang hebben :Y
een baby op komst *O* en als het goed is verwachten wij hem op 7 okt *O*
en eerlijk das mooier dan een bike :Y

greetz the dark knight ( aka KPL ) ;) :):Y :Y :P :9



[afbeelding]


zo nu jij weer ouwe :+

Gefeliciteerd met de kleine *O*
 
Vraagje: ik heb nu al een paar x gehad dat als ik van 1 naar 2 (of andersom) schakel, dat als ik niet hard genoeg doordruk dat hij in neutraal komt te staan, maar als ik dan zacht doortik hij een tikkend geluid maakt (beetje als misschakelen/tandepoetsen bij een auto).
Ik moet em dan even doortrappen en dan staat ie in de juiste versnelling.

Is dit normaal? (buiten dat ik gewoon fatsoenlijk moet schakelen)


Zou 't niet weten beter effe door 'n monteur na laten kijken
 
Je bedoeld deze toch?
Als je je bouwjaar door geeft komt de kleur goed!


Present in deeltje 50.

Geheugensteuntje gevraagd.

Onlangs hier een kleine discussie geweest over de ermax hugger, gespoten en ongespoten versie. Welke moest ik nou bestellen als ik het model wilde hebben welke in een punt uitloopt op het einde. Die vind ik persoonlijk een stuk mooier. Ik rijd overigens de Z750K7 ABS.

Ben die troep onder mijn fiets en tegen de schokbreker nu toch wel heel erg zat.

En kan ie gewoon bevestigd worden op de bestaande schroeven, en geen problemen gehad met de bevestigingspunten van de remleidingen ABS.
full
 
Nou luitjes...schiet mij maar lek...mn motortje doet het weer als vanouds *O*

Vanochtend weer niet te starten....Frank laten opdraven om de gasklep sensor te meten...even omgewisseld...niets...Frank weer gedag gezegd (Thanx Frank, voor je inzet ;) ) lijstje gemaakt met alle waardes die de sensoren moeten hebben, tank eraf en hele dag zitten meten....PowerCommander eraf/erop...niets...ALLES binnen de toleranties!!

Krijg nou de k@lere!!, oud setje bougies erin omdat ze nat waren gestart....alles weer opgebouwd, starten en lopen he!!

Snap ut nie B|

Net terug van 200km rondjes in de buurt rijden.....

Zal waarschijnlijk iets gedaan hebben met meten, maar wat??? Horeon geloofde het eerst niet...ff langs geweest...en zij snappen ut ook nie :?

Dus voorzichtig aan kan ik zeggen dat ook voor mij Eifel weekend en Zwitserland doorgaat!!!!

maarreee....IKKE KAN WEER RIJDEN *O* *O*
Nu nog weer vertrouwen in de motor krijgen...maar dat komt wel met de km`s
 
Vet :9~ :9~ :9~

Dat klinkt echt lekker zeg.
En worden die dingen ook nog met killers geleverd. Ik was onder de veronderstelling dat ze gewoon open waren.
Blijkbaar niet dus :P

En die spiegels, bevallen die een beetje?
Ik zit namelijk te twijfelen om die te nemen maar ik weet niet of je wel zoveel erin ziet gezien de dunne vorm ervan.


:Y de killers krijg je erbij.....ik wel.

:$ .....de spiegels moet je idd wel goed afstellen en dan nog
moet je arm iets naar binnen voor beter zicht. :/

maarja beter dan mickey mouse ooren :+
 
Present in deeltje 50.

Geheugensteuntje gevraagd.

Onlangs hier een kleine discussie geweest over de ermax hugger, gespoten en ongespoten versie. Welke moest ik nou bestellen als ik het model wilde hebben welke in een punt uitloopt op het einde. Die vind ik persoonlijk een stuk mooier. Ik rijd overigens de Z750K7 ABS.

Ben die troep onder mijn fiets en tegen de schokbreker nu toch wel heel erg zat.

En kan ie gewoon bevestigd worden op de bestaande schroeven, en geen problemen gehad met de bevestigingspunten van de remleidingen ABS.

Die van mij is in 't groen bestelt en heb ehm zelf gemonteerd no prpblemo ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan