Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou luitjes...schiet mij maar lek...mn motortje doet het weer als vanouds *O*

Vanochtend weer niet te starten....Frank laten opdraven om de gasklep sensor te meten...even omgewisseld...niets...Frank weer gedag gezegd (Thanx Frank, voor je inzet ;) ) lijstje gemaakt met alle waardes die de sensoren moeten hebben, tank eraf en hele dag zitten meten....PowerCommander eraf/erop...niets...ALLES binnen de toleranties!!

Krijg nou de k@lere!!, oud setje bougies erin omdat ze nat waren gestart....alles weer opgebouwd, starten en lopen he!!

Snap ut nie B|

Net terug van 200km rondjes in de buurt rijden.....

Zal waarschijnlijk iets gedaan hebben met meten, maar wat??? Horeon geloofde het eerst niet...ff langs geweest...en zij snappen ut ook nie :?

Dus voorzichtig aan kan ik zeggen dat ook voor mij Eifel weekend en Zwitserland doorgaat!!!!

maarreee....IKKE KAN WEER RIJDEN *O* *O*
Nu nog weer vertrouwen in de motor krijgen...maar dat komt wel met de km`s
dat is iig goed nieuws. :Y
en als ik jou zo hoor lijkt ht wel of eer een stekkertje niet goed zat of zo iets.
 
zo net weer terug van een heerlijk rondje :] .
ik wil mij gezelschapvan bedanken voor een geslaagde dag.
crawl, motormol het was een superdag. :Y
dat er maar meer van dit soort dagen mogen volgen.
 
Nou luitjes...schiet mij maar lek...mn motortje doet het weer als vanouds *O*

Vanochtend weer niet te starten....Frank laten opdraven om de gasklep sensor te meten...even omgewisseld...niets...Frank weer gedag gezegd (Thanx Frank, voor je inzet ;) ) lijstje gemaakt met alle waardes die de sensoren moeten hebben, tank eraf en hele dag zitten meten....PowerCommander eraf/erop...niets...ALLES binnen de toleranties!!

Krijg nou de k@lere!!, oud setje bougies erin omdat ze nat waren gestart....alles weer opgebouwd, starten en lopen he!!

Snap ut nie B|

Net terug van 200km rondjes in de buurt rijden.....

Zal waarschijnlijk iets gedaan hebben met meten, maar wat??? Horeon geloofde het eerst niet...ff langs geweest...en zij snappen ut ook nie :?

Dus voorzichtig aan kan ik zeggen dat ook voor mij Eifel weekend en Zwitserland doorgaat!!!!

maarreee....IKKE KAN WEER RIJDEN *O* *O*
Nu nog weer vertrouwen in de motor krijgen...maar dat komt wel met de km`s
Graag gedaan en ik ben blij te horen dat je zedje het weer doet *O*
 
zo net weer terug van een heerlijk rondje :] .
ik wil mij gezelschapvan bedanken voor een geslaagde dag.
crawl, motormol het was een superdag. :Y
dat er maar meer van dit soort dagen mogen volgen.


Weer was goed, Dijkjes waren prima, Niet te druk, en niet te vergeten de terasjes waren prima. Knutsel, Crawl het was wat mij betreft toppie.,
 
zo net weer terug van een heerlijk rondje :] .
ik wil mij gezelschapvan bedanken voor een geslaagde dag.
crawl, motormol het was een superdag. :Y
dat er maar meer van dit soort dagen mogen volgen.
Ik kan me hier volledig bij aansluiten :Y

O ja, waar blijven de foto's Henk? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje over vervangende spiegels.

Ik rij nu nog met de standaard 'mickey mouse-oren' en zit meer tegen mijn schouders (ja Sutra, mijn SCHOUDERS ja) aan te kijken dan dat ik kan zien wat er achter me gebeurt.

Ik heb al verschillende soorten spiegels op internet bekeken, vervangende spiegels-op-steeltjes gaan het niet worden, de meeste zijn qua steel net zo lang als de originele alleen zie je er nóg minder in.
Wat ik wel interessant vond zijn de bar-end spiegels, deze zie ik ook regelmatig terug op menige Zed. Qua gemak lijken de ronde spiegeltjes die je vastzet aan het bestaande stuurgewicht wel interessant, maar wie kan mij uit ervaring vertellen of deze qua zicht echt goed zijn?

En mocht ik deze spiegeltjes nemen, hoe zit het met de plek waar de originele spiegels zitten/zaten (afdekdopjes daargelaten, die kun je bijkans overal wel krijgen)? Ik las namelijk een tijdje terug iets over een ander manier verzinnen om het rempotje van de voorrem ergens anders vast te zetten, maar van wat ik op mijn motor kan zien zitten deze gewoon vast aan de beugel waar ook m'n gaskabels aan zitten? :?
Dus dat zou ik toch gewoon moeten kunnen laten zitten?
 
btw vandaag ook nog 2 nieuw model groene zetjes gespot.
1 in wageningen en de ander weet ik niet meer.
toevallig soms mensen van hier?
 
Vraagje: ik heb nu al een paar x gehad dat als ik van 1 naar 2 (of andersom) schakel, dat als ik niet hard genoeg doordruk dat hij in neutraal komt te staan, maar als ik dan zacht doortik hij een tikkend geluid maakt (beetje als misschakelen/tandepoetsen bij een auto).
Ik moet em dan even doortrappen en dan staat ie in de juiste versnelling.

Is dit normaal? (buiten dat ik gewoon fatsoenlijk moet schakelen)

Lijkt mij inderdaad hetzelfde als wat je normaliter met de auto hebt.
Als je uit een versnelling valt en weer door wilt schakelen, schuren de verschillende tandjes in het koppelingshuis over elkaar heen.
Meestal is het slimste dan om even terug te zakken in toeren, dan de koppeling erbij pakken en ff flink doortrappen.

En over een eventuele maandag-paasdag meeting:
Ikke moeten werken, ikke niet kan komen. B|
 
Ik heb een vraagje over vervangende spiegels.

Ik rij nu nog met de standaard 'mickey mouse-oren' en zit meer tegen mijn schouders (ja Sutra, mijn SCHOUDERS ja) aan te kijken dan dat ik kan zien wat er achter me gebeurt.

Ik heb al verschillende soorten spiegels op internet bekeken, vervangende spiegels-op-steeltjes gaan het niet worden, de meeste zijn qua steel net zo lang als de originele alleen zie je er nóg minder in.
Wat ik wel interessant vond zijn de bar-end spiegels, deze zie ik ook regelmatig terug op menige Zed. Qua gemak lijken de ronde spiegeltjes die je vastzet aan het bestaande stuurgewicht wel interessant, maar wie kan mij uit ervaring vertellen of deze qua zicht echt goed zijn?
En mocht ik deze spiegeltjes nemen, hoe zit het met de plek waar de originele spiegels zitten/zaten (afdekdopjes daargelaten, die kun je bijkans overal wel krijgen)? Ik las namelijk een tijdje terug iets over een ander manier verzinnen om het rempotje van de voorrem ergens anders vast te zetten, maar van wat ik op mijn motor kan zien zitten deze gewoon vast aan de beugel waar ook m'n gaskabels aan zitten? :?
Dus dat zou ik toch gewoon moeten kunnen laten zitten?


Zijn echt goed, goed zicht naar achteren, trillen niet en last but not least goedkoop!!
Account Suspended
 
dat is iig goed nieuws. :Y
en als ik jou zo hoor lijkt ht wel of eer een stekkertje niet goed zat of zo iets.

Lijkt het wel op he...weet je wat nou zo erg is hieraan.....hebben dus 4 mensen dit over het hoofd gezien B|

maar ja...niet meer aan denken :X

Ik heb een vraagje over vervangende spiegels.

Ik rij nu nog met de standaard 'mickey mouse-oren' en zit meer tegen mijn schouders (ja Sutra, mijn SCHOUDERS ja) aan te kijken dan dat ik kan zien wat er achter me gebeurt.

Ik heb al verschillende soorten spiegels op internet bekeken, vervangende spiegels-op-steeltjes gaan het niet worden, de meeste zijn qua steel net zo lang als de originele alleen zie je er nóg minder in.
Wat ik wel interessant vond zijn de bar-end spiegels, deze zie ik ook regelmatig terug op menige Zed. Qua gemak lijken de ronde spiegeltjes die je vastzet aan het bestaande stuurgewicht wel interessant, maar wie kan mij uit ervaring vertellen of deze qua zicht echt goed zijn?

En mocht ik deze spiegeltjes nemen, hoe zit het met de plek waar de originele spiegels zitten/zaten (afdekdopjes daargelaten, die kun je bijkans overal wel krijgen)? Ik las namelijk een tijdje terug iets over een ander manier verzinnen om het rempotje van de voorrem ergens anders vast te zetten, maar van wat ik op mijn motor kan zien zitten deze gewoon vast aan de beugel waar ook m'n gaskabels aan zitten? :?
Dus dat zou ik toch gewoon moeten kunnen laten zitten?

Ik heb de Oberon Bar End spiegels....hoor van iedereen dat ze veels te klein zijn...maar als je ze goed afstelt zie je genoeg....linker staat bij mij afgesteld dat ik net kontje van mn zet zie en recht naar achteren, de rechter zo afgesteld dat ik een auto pas zie tijdens inhalen wanneer ik ongeveer 10-15m voorbij ben.
Rij en nu bijna 3jaar mee en voor mij niets anders!
 
Vraagje: ik heb nu al een paar x gehad dat als ik van 1 naar 2 (of andersom) schakel, dat als ik niet hard genoeg doordruk dat hij in neutraal komt te staan, maar als ik dan zacht doortik hij een tikkend geluid maakt (beetje als misschakelen/tandepoetsen bij een auto).
Ik moet em dan even doortrappen en dan staat ie in de juiste versnelling.

Is dit normaal? (buiten dat ik gewoon fatsoenlijk moet schakelen)

Om herhaling te voorkomen zou je kunnen denken om je pookje wat meer naar beneden te stellen....heb je meer positieve kracht om hem op te schakelen.

En dat ie bij terug schakelen eruit glipt?? eh...human error :?



:+
 
Om herhaling te voorkomen zou je kunnen denken om je pookje wat meer naar beneden te stellen....heb je meer positieve kracht om hem op te schakelen.

En dat ie bij terug schakelen eruit glipt?? eh...human error :?



:+


full
 
@ Rozz... erg vreemd allemaal.... maaruh goed om te lezen dat hij het weer doet...


was zuper :] weer vandaag zeg,...... ben met gezin nr strand geweest (ook leuk) lekker op terras hangen, kleine meid lekker spelen in en met zand..... goed credits voor morgenmiddag ff stukje :] opgebouwd ;) ff rondje om 14:30 :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan