Yamaha Royal star 1300

ha, ik las het, maar ik richte het dus aan de mensen omgeving Enschede.
Wees, je hebt overigens een verraderlijke website. ooit een keer op geklikt en, ik zit hier altijd op mijn open werkplek te MF'en, ik wist niet hoe snel ik het weg moest krijgen =)

Gelukki heeft niemand het gezien en worden we niet gescreend op inet gebruik.
 
Jij komt ook uit Enschede ?
Afgesproken, wanneer jij je jouwe hebben doen we een rondje Chipmunk - Hardcorps - Sleeër. Weet iemand een leuke route ?
Kom ook uit enschede.
Ik krijg de mijne volgende week donderdag. Heb dat weekend een leuke tocht richting duitsland.
Hier in de regio zjn genoeg leuke routes te verzinnen, het enige dat nodig is is een beetje mooi weer. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen week met een paar lui naar Duitsland geweest. Mooie route, weet alleen de weg niet meer. Net een rondje Enschede - Hengelo gedaan. Maar ik ben niet zo goed in routes verzinnen.
 
Ik ben afgelopen week met een paar lui naar Duitsland geweest. Mooie route, weet alleen de weg niet meer. Net een rondje Enschede - Hengelo gedaan. Maar ik ben niet zo goed in routes verzinnen.
Ach jungske toch.
Wat erg mooi rijden is richting harderwijk of richting vriezenveen, rondje winterswijk, postbank, holterberg, enz.
Er zijn diverse sites waar je routes kunt downloaden al dan niet voor de GPS.
Kump wa good ;)
 
Jah die richtingen wil ik nog wel een keer op. Maar als ik dat rij, kom ik algauw op de N-wegen. Zo geweldig zijn die nou ook alweer niet he. =)
 
Jah die richtingen wil ik nog wel een keer op. Maar als ik dat rij, kom ik algauw op de N-wegen. Zo geweldig zijn die nou ook alweer niet he. =)
Kunt ze goed via de B-wegen rijden. DOwnload gewoon eens een paar routes, misschien heb ik er nog wel een paar voor je.
 
Gaan binnenkort ff wat afspreken wanneer hardcorps zijn bike heeft dan gaan we ff holterberg pakken ;) is echt mooi ritje mits de zon schijnt natuurlijk.

Mzzl Erwin
 
twee halve liter blikjes Grolsch. Bodem eruit tikken. Ducttape. Klaar.
succes =)
 
rrlogo.jpg


mijn brommer:

large
 
Laatst bewerkt:
Wanneer jullie vanuit Enschede een keer gaan rijden wil ik eventueel ook wel mee ploffen.

Ben 19 april nog met een hele groep (25) cruisers/choppers uit Enschede aan het toeren geweest, Tecklenburg. Dit was ook een hele leuke groep. Op mijn site staan er wel foto´s van.

Afgelopen zondagmorgen nog naar Gildehaus geweest, de Ostmühle. Hier komen elke zondagochtend veel motoren samen, ook veel klassiekers. In de Lutte de grens over en in Gildehaus wordt de Ostmühle wel aangegeven. Wanneer het aanstaande zondag mooi weer is rijdt ik er weer gezellig naar toe.
 
Wanneer jullie vanuit Enschede een keer gaan rijden wil ik eventueel ook wel mee ploffen.

Ben 19 april nog met een hele groep (25) cruisers/choppers uit Enschede aan het toeren geweest, Tecklenburg. Dit was ook een hele leuke groep. Op mijn site staan er wel foto´s van.

Afgelopen zondagmorgen nog naar Gildehaus geweest, de Ostmühle. Hier komen elke zondagochtend veel motoren samen, ook veel klassiekers. In de Lutte de grens over en in Gildehaus wordt de Ostmühle wel aangegeven. Wanneer het aanstaande zondag mooi weer is rijdt ik er weer gezellig naar toe.
Lijkt mij OK.
Krijg de mijne donderdag en ik heb zaterdag een grote tocht gepland, dus gelijk uitproberen ;)
Gaan ook duitsland in met een groepje van 8. Diverse motoren van buikschuivers tot choppers.
 
Tegen donderdag of vrijdag moet ik mijn olie lekkage probleem ook hebben opgelost lijkt mij. Ready to go iig.
 
He, leuk om eens wat te horen van chopper/customrijders uit het oosten, tenslotte lees ik niet iedere dag over het mooie Gildehaus hier op het forum. :)

Ik kom zelf uit Oldenzaal, heb helaas op het moment zeer beperkt tijd voor rijden, maar wil zeker een keertje meerijden! :Y
 
Laatst bewerkt:
@ VFAndre,
Ik kom ook uit Oldenzaal!
@ Hardcops,
Aanstaande zaterdag lukt het mij niet om lang te rijden. Er moet nog het nodige thuis gebeuren. Zondagochtend misschien bij mooi weer nog even weer in Gildehaus kijken.

Wie zaterdag gaat rijden in ieder geval veel plezier!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan