Yamaha Royal star 1300

Chipmunk

MF'er
8 apr 2009
53
0
Enschede
Hallo,

Ben Erwin 35 jaar uit Enschede ben op zoek naar mede cruiser rijders....ik ben zelf in het bezit van een Yamaha Royal Star 1300 en bevalt me zeer goed.
Ben op zoek naar onderanderen ervaringen en specifieke dingen die er maar zijn over de royal star.
Ben vader van 2 dochters en ben getrouwd heb verschillende bikes gehad een Suzuki GS 750, Kawasaki ZZR1100, Honda Magna V45, Kawasaki CSR 350, en nu een Yamaha Royal star 1300.
Dit is voorlopig wel de laatste hahahaha geld is op en vrouw wordt gek.

Ik hoor het wel groetjes Erwin :9~

550576547_6_-Jiy.jpeg

550577089_6_AMuv.jpeg

550578600_6_4XpO.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Erwin, winkeltje erachter komt me bekend voor ;). Ik heb geen ervaring met de royal star, maar ik zal je vast wel eens hier in de buurt rond zien tuffen.
 
Hallo Erwin

zo dat is een mooie bike lekker klassieke uitstraling. :}
als je een leuk clubje zoekt om mee te rijden dan zijn de roadwolves mischien wel iets
dit is de regio overijssel gelderland en flevoland van de virago star club
 
Laatst bewerkt:
je kunt ook je licht opsteken bij de WildStarFans.
Deze club enthousiaste cruisers weten alles van de
Yamaha Star (wild, drag, road, royal en midnicht)
 
hey Erwin er is momenteel ook een nieuwe v twin ownersclub. Dus een club voor alle v twin motoren. De naam vam deze club is : blackcaps. Wel in zuidholland maar wat maak afstand uit als je op zo'n fiets rijdt.

Groeten uit leiden
 
He Erwin,
Ken ook het winkeltje op de foto en ook de bike heb ik in het echt bekeken, nice!
Ik kom ook uit Enschede en ben sinds deze week de trotse bezitter van een Harley V-Rod.
Misschien zie ik je wel eens rond rijden.
 
Hey Erwin
Mooie fiets, ziet er goed uit, rijdt lekker ik heb er 1 sinds gisteren in mijn bezit (vrijdag 10 april) direct wezen rijden en moet zeggen rijdt wel erg fijn....

Hans
 
FF een keer wat afspreken lijkt me wel erg gezellig

He Erwin,
Ken ook het winkeltje op de foto en ook de bike heb ik in het echt bekeken, nice!
Ik kom ook uit Enschede en ben sinds deze week de trotse bezitter van een Harley V-Rod.
Misschien zie ik je wel eens rond rijden.
 
Misschien kenne we een keer wat afspreken een poets middag of zo :)

Jah is wel goed, poets jij de mijne. Die van jou ziet er namelijk goed schoon uit. Als je dat een keertje voor doet, dan drink ik ondertussen een biertje =)
 
Ja een peotsmiddag moet eerlijk zeggen is super gezellig heb diverse keren mee gedaan aan deze activiteit bij een andere club en is ech gezellig, samen ervaringen uitwisselen en koppie koffie erbij en de bike krijgt zo ook nog de nodige aandacht, ik wil wel een aftrap geven heb zowiso ruimte voot 50 tot 100 bikes.
Ik hoor het wel als het de mensen wat lijkt.

Mzzl Erwin

Een Poetsmiddag????? samen lekker poetsen????
 
Ja een peotsmiddag moet eerlijk zeggen is super gezellig heb diverse keren mee gedaan aan deze activiteit bij een andere club en is ech gezellig, samen ervaringen uitwisselen en koppie koffie erbij en de bike krijgt zo ook nog de nodige aandacht, ik wil wel een aftrap geven heb zowiso ruimte voot 50 tot 100 bikes.
Ik hoor het wel als het de mensen wat lijkt.

Mzzl Erwin


:? '( :N ;(
 
weet je wat, zullen we gewoon een keer een rondje met die dingen rijden ?? Poetsen vind ik echt lame.
Ik kom uit dezelfde stad. Vast wel een keer iets te regelen.
 
Jij komt ook uit Enschede ?
Afgesproken, wanneer jij je jouwe hebben doen we een rondje Chipmunk - Hardcorps - Sleeër. Weet iemand een leuke route ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan