TKA: Laser Duotech voor Yamaha R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vienus

MF veteraan
11 sep 2004
27.093
4
Bij deze bied ik mijn Laser duotech aan. Hie zit ook een db killer bij.
Hij isin goede staat zonder krassen. Op de foto kun je zien dat het klemmetje wat om het uiteinde van de linkpijp even om het veertje is geklemt, dit om hem niet kwijt
te raken. Verkeert in 100% goede en volledige staat.
Hier de foto's (gemaakt met telefoon):

laser1m.jpg


laser3.jpg


laser2.jpg
 
Gaat em niet worden denk (2003-2005), of mag ik niet reageren in dit topic omdat ik geen bananen avatar heb? :P
 
Laatst bewerkt:
Gaat em niet worden denk, of mag ik niet reageren in dit topic omdat ik geen bananen avatar heb? :P
lol, geen idee, volgens mij heb ik een 10mm grotere linkpijp dan op een r6 99-02.
Hij past wel op R6 03-05
 
Alst goed is issie verkocht, morgen avond post ik of hij er nog is
 
Hij wilde hem wel hebben maar heeft het geld nog niet overgemaakt.
Mocht dit maandag nog zo zijn dan komt ie weer vrij voor verkoop
 
Heb je ondertussen al gekeken of er e-keur op zit?
Op internet ben ik wel wat tegengekomen dat er 2 db-killers bij zitten maar kwam er niet achter of die e-keur er nou wel of niet op zat.
Mocht je maandag nog niks hebben ontvangen dan hou ik me aanbevolen.
 
Heb je ondertussen al gekeken of er e-keur op zit?
Op internet ben ik wel wat tegengekomen dat er 2 db-killers bij zitten maar kwam er niet achter of die e-keur er nou wel of niet op zat.
Mocht je maandag nog niks hebben ontvangen dan hou ik me aanbevolen.
zal voor je kijken :)
 
er zit een e-keur op een laser duotech.. dat is dan wel met de standaard killer ;)
die andere killer is zo een sport insert! maar ach.. gewoon niets erin doen :P dan heb je het mooiste geluid
 
Als hillie geen interesse heeft, en ik niks meer hoor van mn marktplaats klant (zou geld overmaken vandaag),issie van jou
De man waarover ik sprak, die van marktplaats heeft reeds betaald dus de demper is verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan