set zadeltassen voor je sportfiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
Ik heb een set gloednieuwe zadeltassen van Booster in de aanbieding. Ze zijn ongebruikt. Ik heb ze gekocht voor de SRAD, maar aangezien deze shock en klem zat onder de vangrail afgelopen september gebruik ik die dingen niet. Ik heb nog een waterdichte rol en die kan achterop de buddy van mijn nieuwe fiets (Suzuki GSX 1400)

MIchelinenBooster001.jpg


De set kost normaal € 99.--. Deze zijn voor € 50.-- te halen in Zwolle. Dit is een vaste prijs.

Gertie
 
Heb je nog andere foto's?

Dit model is ook uitritsbaar klopt dat? En zit er hittebescherming voor de uitlaat op?
 
Heb je nog andere foto's?

Dit model is ook uitritsbaar klopt dat? En zit er hittebescherming voor de uitlaat op?

Ze zijn uitritsbaar, er zit geen hittebescherming voor de uitlaat op, maar je kunt ze hoog genoeg afstellen met het klittenband.
Als je me je e-mailadres even via PB doorgeeft, dan zal ik nog een stel foto's maken.

PS,
sorry dat ik zo laat reageer...............


Gertie
 
Ja hoor, laat maar weten hoelaat, 's middags ben ik voor een fotoshoot weg. Dus of 's morgens tussen 10.00 en 12.00 of 's avonds tussen 19.00 en 22.00.

Gertie
 
Chiel, ik kan je e-mailadres nergens vinden, maar je kunt me bellen op 06-22473052.
Het is mogelijk dat ik even niet bereikbaar ben, maar laat dan maar even een berichtje achter hoelaat je denkt te komen.
Groet Gertie
 
Ik heb nog even gekeken, maar gaat op mijn KLE500 denk ik niet passen.

Aan de rechterkant zit mijn uitlaat hoog, dus 1 tas hangt tegen mijn demper.
Misschien dat het kan, maar dan moet ik ze passen...
Maar daar is zwolle wat te ver voor :N

Suc6 met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan