voorband michelin pp 2ct nog erg goed!

grroxx

MF veteraan
29 mei 2008
1.358
0
elim
hey mensen ik heb gister een nieuw setje banden om mijn wielen laten leggen, maar de voorband is nog super

hij komt van een fireblade 929.

de maat is 120/70 zr 17
voor de supersonische dot kenners en dat geneuzel : DOT HBCW 980T 3007
kilometers onbekend

band is er af gekomen omdat ik voor en achter heb laten vervangen, om gelijke slijtage te creeren, zodat ik volgende keer weer voor en achter kan laten vervangen ipv alleen voor of achter.

is niet lek geweest.

teab, en geen onzin bieden want de band is nog als nieuw.







ik heb ook nog een lichtbeschadigde achterbrug liggen, plaats ik vanavond even foto's van voor een vaste prijs van 50 euro deze is nog maar 14k oud dus nog als nieuw! alleen zit er een schuifschade plek aan op de las van het as beugeltje.
 
Laatst bewerkt:
jongens.. het is een goeie voorband.

de maat is 120/70 zr 17
voor de supersonische dot kenners en dat geneuzel : DOT HBCW 980T 3007
kilometers onbekend.


en ik doe hem weg omdat ik een nieuw setje banden heb genomen voor gelijke slijtage
de band is niet lek geweest of wat dan ook

richtprijs?? geen idee kweet niet wat een gebruikte band doet,

ik heb wel een bedrag in mn hoofd maar of dat te hoog of te laag is weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
jongens.. het is een goeie voorband.

de maat is 120/70 zr 17
voor de supersonische dot kenners en dat geneuzel : DOT HBCW 980T WEEK 30 JAAR 07
kilometers onbekend.


en ik doe hem weg omdat ik een nieuw setje banden heb genomen voor gelijke slijtage
de band is niet lek geweest of wat dan ook

richtprijs?? geen idee kweet niet wat een gebruikte band doet,

ik heb wel een bedrag in mn hoofd maar of dat te hoog of te laag is weet ik niet.
Dotcode is wel erg belangrijk!! dit geeft namelijk de productie datum weer.... in jou geval is de band 1 jaar en 35 weken oud.

(als de band nou 3 of 4 jaar oud was geweest dan weet ik wel IK hoef hem dan niet :N )
 
wil je de band wel of wil je de band niet ;)

er staat een bod van 50...
 
Laatst bewerkt:
dus jij wil hem niet, duidelijk.


power, mail me maar even, gegevens staan op mijn proefiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan