banden 190 + 120

HJV

MF'er
14 jan 2009
53
0
Leeuwarden
Alles in 1 koop:

Pirelli diablo supercorsa 190/55/17 21/07 sc2 profiel mid 4mm zij 2,5mm
beschadiging in wang; canvas niet zichtbaar.

Pirelli diablo supercorsa 120/70/17 24/07 sc1 3mm

Pirelli diablo corsa 120/70/17 27/03 4mm

Michelin pilot sport 190/50/17 06/06 mid 2,5, zij 4mm

Michelin pilot sport 120/70/17 03/07 3mm

Alles in 1 koop 75 euro of goed bod, alleen af te halen in Leeuwarden, ik verstuur niks.
 
De Pirelli 190/55 met de beschadiging in de wang, heb je daar een foto van?

En de prijs (+ verzending naar belgië?) Ik heb em dringend nodig :Y
 
Ik heb geen foto's. Ik wil eigenlijk ook niet versturen, maar kan ook niet verwachten dat je even van belgie naar Leeuwarden rijd voor 1 band, dus ik zal wel informeren wat verzenden kost. Wat betreft de prijs, bied maar.
 
€35 inclusief verzenden :? Aangezien je toch van plan was de boel weg te gooien... Maar is het veilig om met de beschadigde band te rijden (straat) ?
 
Ik heb deze set van iemand van hier gekocht en ik doe deze set weg omdat ik er geen volledig vertrouwen in heb. Ik denk eerlijk gezegd dat er niks mee gebeurt, maar als ik rijd zal ik het altijd in het achterhoofd hebben. Dat vind ik niet prettig rijden.

Eigenlijk had ik ze ook meer aangeboden voor mensen die graag burn outs doen zoals op sommige streetfighter meetings.
 
Ik heb deze set van iemand van hier gekocht en ik doe deze set weg omdat ik er geen volledig vertrouwen in heb. Ik denk eerlijk gezegd dat er niks mee gebeurt, maar als ik rijd zal ik het altijd in het achterhoofd hebben. Dat vind ik niet prettig rijden.

Eigenlijk had ik ze ook meer aangeboden voor mensen die graag burn outs doen zoals op sommige streetfighter meetings.

Ja inderdaad, daar zou ik ook mee zitten...

Laat het maar, veel succes met de verkoop! En toch bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan