Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Eggrun 2010, 6e editie

Pagina's:
«
»

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Wegens succes,

zegt Robin op naar za 3 april 2010.

www.eggrun.nl
Eggrun 2010, 6e editie

http://www.eggrun.nl/buttons/logo_top2.jpg

Naar aanleiding van een bijzonder geslaagde EggRun vorig jaar, was ik hier op zoek naar het topic voor de EggRun 2010, maar zag dat die nog helemaal niet geopend is! Bij deze dus toch een poging om jullie dit jaar weer massaal op de been te brengen voor de kinderen die Pasen dit jaar doorbrengen in het ziekenhuis.

Stichting EggRun organiseert dit jaar voor de zesde keer de EggRun, en dit jaar valt die op zaterdag 3 april 2010. Motorrijders zijn vanaf 10.00 uur welkom op een verzamelpunt en vertrekken vanaf dat punt met elkaar naar verschillende ziekenhuizen. Bij het ziekenhuis aangekomen mogen sommige kinderen een klein rondje mee rijden achterop, maar krijgen we ook de gelegenheid om in kleine groepjes kinderen in het ziekenhuis op te gaan zoeken kunnen we hen een kleinigheidje aanbieden. Ik heb vorig jaar een dag lang genoten!

De verschillende verzamelplaatsen zijn:

- Roden
1 Westerhofbart met Dre
2. rfmark...wie gaat mee uit Meppel

- Veghel
1 Hondabob
2 Koentje86

- Amsterdam
1 a3frogt.....'chearleader'
2 Miesjahhh
3 Her Docter + paps :+
4 DucBMW
5 Shing
6 Ranz
7 diekooi
8 Hedcandy
9 Bobbylon
10 JeffR1...Vanuit Almere naar Amsterdam
11 BlueFazerin...helaas moet klussen

- Breda

Bij aankomst op het verzamelterrein, waar de organisatie bijzonder zijn best gedaan heeft om het motorrijders naar de zin te maken, betaal je €10,-. De netto opbrengst wordt dit jaar geschonken aan KiKa.

Als je mee rijdt, geef dan op waar je opstapt, en ik zet je erbij!

Voor meer informatie, deelnemende ziekenhuizen en inschrijving, check www.eggrun.nl

Graag verkleed in vrolijk tenu zoals Paashaas, Clown, Kuiken etc.

5. EggRun2009
4. EggRun2008.......ging niet door wegens weersomstandigheden
3. EggRun2007
2. EggRun2006
1. EggRun2005.....ich was nicht dabei
BlueFazerin wijzigde dit bericht op zondag 28 maart 2010 00:18 (127%)

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Hmm...bijna vergeten door te sturen.
Eggrun 2010.jpg

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
quote:
BlueFazerin schreef op 13 april 2009 @ 00:34:
Wegens succes,

zegt Robin op naar za 3 april 2010.

Overige gegevens volgt.
[afbeelding]

Paashaas, geen sneeuw bestellen....alleen maar droog weer en de wegen moeten berijbaar zijn.

Africa Twin

Reg. datum:
22 jul. 2009
Leek me wel leuk om aan mee te doen :Y . Maar zit op dat moment onderin Limburg (vakantie). Voor de bikers die wel gaan: have fun ;)
Voorjaarsrit - 22 april - We zijn er weer met zacht lenteweer

Wall-E to the rescue!

Reg. datum:
12 jun. 2008
Dan moet het dit jaar wel anders gaan dan afgelopen jaar. Gestart in Breda naar het st Franciscus geweest. Niets geregeld, personeel wist van niets en 3 patienten die van niets wisten. Van armoede maar andere afdelingen af gaan lopen. Vond het erg jammer.

Groot Meisje.

Reg. datum:
20 nov. 2006
Dito aan bovenstaande..... er moet wel echt iets veranderd zijn, want ik voelde me vorig jaar eerder een last dan iemand die plezier brengt.
Dé Naakte Chick. (Hier staat een stoere smiley)

FZR 1000

Reg. datum:
14 jun. 2004
quote:
Pingey schreef op 05 januari 2010 @ 15:08:
Dito aan bovenstaande..... er moet wel echt iets veranderd zijn, want ik voelde me vorig jaar eerder een last dan iemand die plezier brengt.

'( moet toch niet kunnen.

Marlboroman
http://www.motoronderhoud.hyves.nl

Wall-E to the rescue!

Reg. datum:
12 jun. 2008
quote:
Marlboro man schreef op 05 januari 2010 @ 16:34:

[...]

'( moet toch niet kunnen.

Marlboroman

Nee dat vind ik ook. Ik rij veel "goede doelen" en het leukste is de glimlach op het gezicht van degene die je bezoekt of met je meerijd. Ik heb het aangegeven na de run maar daar is weinig respons op geweest en ik zie nergens dat er nu zaken echt gewijzigd/aangepast zijn. Best wel jammer.
Als ik er nu van te voren geen goed gevoel bij krijg, sla ik hem over. Er zijn zat andere runs waar ik wel het gevoel heb dat we als rijders wat kunnen betekenen.

Reg. datum:
27 jun. 2006
Was een paar jaar terug ook al zo.
Leuk dat jullie er zijn, maar alle kinderen zijn met Pasen naar huis. -O-
TE KOOP: APRILIA SHIVER ZWART 2008

Tja....

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
Grandia schreef op 06 januari 2010 @ 09:11:
Was een paar jaar terug ook al zo.
Leuk dat jullie er zijn, maar alle kinderen zijn met Pasen naar huis. -O-

Of liggen voor een groot deel net te slapen :')
BMW R1100S - RX5

Evolution stops when stupidity is no longer fatal.

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Ik heb aan de organisatie gemeld, hopelijk dat ze op reageren.

Reg. datum:
26 jan. 2007
Hoi Bikers, allereerst de beste wensen en een gezond 2010 toegewenst.
Ik lees over wat negatieve ervaringen tijdens de EggRun en ervaringen met ziekenhuizen.
Wij kunen jullie allen verzekeren dat met elk deelnemend ziekenhuis afspraken zijn gemaakt en elke groep informatie meekrijgt van contactpersonen aldaar met telefoonnummers. Het is dan ook onbegrijpelijk dat men van niets weet.!!!! Alle zich gemelde ziekenhuizen staan jaarlijks op de website vermeld.
Mochten er vragen of tips zijn, geef deze s.v.p. door naar de organisatie via: info@eggrun.nl
Wij doen er alles aan om het telken jare tot een succes te maken. Maar wij van de organisatie zijn ook maar mensen en horen graag direct enig kritiek. Dit kan alleen maar positief zijn, opdat wij ook een betreffend ziekenhuis daarop kunnen aanspreken of in het uiterste geval doorstrepen. Dat zou jammer zijn.
Dus: PaasHaasBaas Roel vraagt om een eerlijke reactie die in positieve zin kan worden afgehandeld. Modder gooien heeft gelet op het doel geen enkele zin en zeker niet bij jullie goede voornemens voor dit nieuwe jaar.
Ik reken op jullie.

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Hoi Roel, ik dacht dat je voornemens had om de naam te veranderen PaasHaasBaasOrg *O*

Wall-E to the rescue!

Reg. datum:
12 jun. 2008
Dat was geen modder gooien. Zoals ik al schreef heb ik dit ook doorgegeven aan de organisatie !
We zijn gestart in Breda en gingen naar het St. Franciscus Gasthuis. (overigens zijn de foto's op de site niet van het St. Franciscus) Daar aangekomen was er niets te zien. De dame in kwestie met de contactgegevens (mooie HD trouwens) is gaan bellen. De contactpersoon in het ziekenhuis was er niet en de vervanger/opvolger wist van niets. Uiteindelijk naar boven naar de 3 kinderen die er nog waren (de rest is er met het paasweekend niet) met een man of 15 a 20. Kinderen waren ook niet voorbereid op onze komst. (kleding, komen kijken etc) We zijn toen de kraamafdeling maar afgelopen en hebben daar wat zakjes weggegeven want er was verder niemand.
Al met al veel moeite voor bijna niets. Ik vind het leuk iets te doen voor anderen en rijd met veel acties mee, maar deze is voor mij een sof geweest en ik heb nu niet de intentie hier weer aan mee te werken.

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Wie gaat nou die sneeuw opruimen, ik wil gaan rijden.

De organisatoren doen hun best, tja kan op de werkvloer misgaan, niet waar.

travel mule

Reg. datum:
03 dec. 2008
hum hoop dat ik dan weer uit het gips ben...
vorige jaar was leuk.

MotorMuziek

Reg. datum:
28 mrt. 2006
quote:
black mule schreef op 01 februari 2010 @ 12:02:
hum hoop dat ik dan weer uit het gips ben...
vorige jaar was leuk.

Ga je onder het mes dan......kijken of je in een zijspan mee kan gaan :W
In A'dam zijn er veel van die "Jezus Chris" aanhang, op grote motoren met zijspan.

Nulla tenaci invia est via

Reg. datum:
31 okt. 2007
Hoi allemaal!

We hebben de eerste meeting van dit jaar er al weer op zitten ;)

De organisatie vanuit Amsterdam stelt alles weer in het werk om er een leuke dag van te maken, en al helemaal voor de kinderen in het ziekenhuis waar we het tenslotte allemaal voor doen! *O*

Zoals hierboven al eerder aangegeven, waar gehakt wordt..
Uiteraard doen we ons uiterste best om dit soort teleurstellingen te voorkomen, elk jaar leren we dan ook weer een beetje bij.. :+

De eerste flyers zijn al weer uitgedeeld, en natuurlijk ook hier te vinden!

Wellicht dat ik jullie binnenkort weer te hulp ga vragen, alle hulp is op zo'n dag mooi meegenomen, vele handen maken kinderen blij!
Honda XL1000 Varadero / Yamaha XT600 / Saab Viggen

Nulla tenaci invia est via

Reg. datum:
31 okt. 2007
Hallo Bikers,

Het weer nodigt nog niet echt uit om te gaan motorrijden.
Maar... met de verwarming aan is het binnen best behaagelijk om te starten met de voorbereiding van de 6e EggRun.
Zie bijlage: eggrun flyer.
Het afgelopen jaar was de EggRun een geweldig succes en evenement, ondanks een paar schoonheidsfoutjes.
Ook dit jaar gaan we weer van start in RODEN, VEGHEL, BREDA en AMSTERDAM op paaszaterdag 3 april 2010.
De uitnodigingen naar ziekenhuizen en (nog meer) instellingen is gaande. De eerste aanmeldingen zijn alweer binnen.
Alle informatie kun je vinden op de website: www.eggrun.nl

Binnenkort gaan paaseitjes, knuffels, etc. etc. verdeeld worden over de 4 vertrekplaatsen. Om zo dit zo goed als mogelijk te organiseren willen wij
(de 4 organisatoren) graag ongeveer weten op hoeveel deelnemers/motorrijders we kunnen rekenen. Ook voor de catering (koffie/thee) is dat van belang.
Daarbij is het voor ons van belang dat je het aanmeldingsformulier naar ons opstuurt of gewoon even een mailtje stuurt naar: info@eggrun.nl
Dus nogmaals ons vriendelijk verzoek: MELDT JE AAN.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor je medewerking:

Namens de organisatie van EggRun Nederland

Roel Kuper, Roden
Robert van Zalinge, Veghel
Rob van der Putten, Breda
Roland Jonkhoff, Amsterdam
Honda XL1000 Varadero / Yamaha XT600 / Saab Viggen

---------------

Reg. datum:
22 aug. 2006
Ja, ik denk dat ik wel van de partij ben in 2010 8-)
En waar ik rij schijnt't zonnetje!
Dus wie volgt ...?
31 maart --> 8e Eggrunn!

VFR 800 VTEC

Reg. datum:
04 jul. 2007
Dan hoop ik dat je ook vanuit Amsterdam vertrekt, ik wil wel weer zo'n zonnetje! ;)

---------------

Reg. datum:
22 aug. 2006
quote:
shing schreef op 11 maart 2010 @ 21:55:
Dan hoop ik dat je ook vanuit Amsterdam vertrekt, ik wil wel weer zo'n zonnetje! ;)

Moet lukken, was d'r vorig jaar ook bij (vandaar) ;) .
Zie je daar!
31 maart --> 8e Eggrunn!

ducati multistrada

Reg. datum:
29 mrt. 2009
ik zie dat het andere topic over de eggrun is gesloten jammer hoor kan een mod het niet samenvoegen?
maar ik ga er wel heen start in veghel en dan naar arnhem
leef de dag alsof het je laatste is

super magna '87 en xs 400

Reg. datum:
20 okt. 2008
zou dit jaar ook wel willen meedoen, ook vanuit veghel.

kan ik me hier aanmelden of moet dat op de site van eggrun?
loud pipes saves lives

ducati multistrada

Reg. datum:
29 mrt. 2009
quote:
koentje86 schreef op 12 maart 2010 @ 10:59:
zou dit jaar ook wel willen meedoen, ook vanuit veghel.

kan ik me hier aanmelden of moet dat op de site van eggrun?

ja je meldt je aan via de site van eggrun, krijg je een mail terug en klaar ben je.
leef de dag alsof het je laatste is

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True