FZR600R 1995 (4JH)

EggHead

MF'er
14 jul 2005
188
2
Brabant
Ik bied lossen onderdelen aan voor een FZR600R type 4JH uit 1995.

Bepaalde onderdelen zijn ook voor een YZF600R 1996-1999 Thundercat

De volgende onderdelen heb ik liggen:
  • Originele tank: 100 euro
  • remklauwen origineel: 25 euro
  • 2x set clip-ons (41mm/origineel) OOK voor de Thundercat: 45 euro
  • 1x voetsteunen + schetsplaat (links en rechts) 40 euro per paar
  • 1x voetsteun + Shetsplaat links (20 euro)
  • 1x shetsplaat rechts 10 euro
  • Extra kroonplaat (origineel): 15 euro
  • Blokdelen (schakelwalsen, versnellingen (goede 2e versnelling))
  • frame ZONDER Ohlins schokdemper MET KENTEKEN : 325 euro 150 euro
  • rechterkuipdeel (origineel) met een beschadiging: 55 euro
  • DID 520 ketting (108 schakels) , nieuwe tandwielen (14/49) + link schakel (50 euro
  • Ontstekingsvervroeger (5 graden) voor FZR600R, YZF600R Thundercat: 35 euro (nieuw 59,95)

Mocht je op zoek zijn naar iets specifieks wat ik niet heb benoemd, laat het me weten. Ik help je graag verder.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Verkoop je van het blok in onderdelen toevallig de volgende onderdelen los:

- Versnellingsbak (indien in goede staat) incl alle assen/schakelvorken/tandwielen en schakelwals ?

Groeten Ralph
 
Ja hoor,

ik vraag er 85 euro voor. Voor 6,75 verstuur ik het aan je. Ik zal e.e.a. wel uit elkaar moeten halen, en deze week helaas weinig tijd. Dus dat wordt pas van het weekend.

De FZR is berucht om zijn tweede versnelling. Dat is bij mij ook het geval geweest. Vandaar dat de tweede versnelling nu okay is.

Heb je ook behoefte aan pakkingen? Ik heb een hele complete set (Vesrah), volledig nieuw in verpakking. normaal 94.95. Nu 55 euro.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Ton
 
Heb interesse in je bluespots met blokken.

Zou je me de foto's kunnen mailen naar dave.vandiepen @ gmail.com
 
Ja hoor,

ik vraag er 85 euro voor. Voor 6,75 verstuur ik het aan je. Ik zal e.e.a. wel uit elkaar moeten halen, en deze week helaas weinig tijd. Dus dat wordt pas van het weekend.

De FZR is berucht om zijn tweede versnelling. Dat is bij mij ook het geval geweest. Vandaar dat de tweede versnelling nu okay is.

Heb je ook behoefte aan pakkingen? Ik heb een hele complete set (Vesrah), volledig nieuw in verpakking. normaal 94.95. Nu 55 euro.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Ton

hoeveel hebben zowel het raceblok als het originele blok gelopen ?
2e versnelling is dus nieuw erin gekomen ? En schakelwals en vorken dan ?

Vind 85 euro voor versnellingsbak beetje overdone als je 175 voor hele blok vraagt vind je niet ;)
 
En ik lees op je site dat je een onbeschadigd kuipdeel links van een fzr600r hebt. Is dat de paars/groen/witte uitvoering ?

Quanta costa ?
 
Hi Dave,

Zal ze vanavond maken.

De Bluespots zijn van een 96-er Thundercat, dus passen zonder aanpassingen op de FZR. Toen ik ze kocht, heb ik ze helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Dus in goede staat.

Hou deze pagina dus in de gaten!!

Groet,

Ton
 
En ik lees op je site dat je een onbeschadigd kuipdeel links van een fzr600r hebt. Is dat de paars/groen/witte uitvoering ?

Quanta costa ?


Helaas.

Nee, dit is de paars/wit/blauwe uitvoering en deze is inmiddels verkocht.

Groet,
Ton
 
hoeveel hebben zowel het raceblok als het originele blok gelopen ?
2e versnelling is dus nieuw erin gekomen ? En schakelwals en vorken dan ?

Vind 85 euro voor versnellingsbak beetje overdone als je 175 voor hele blok vraagt vind je niet ;)


Hi Ralph,

Ik kan me voorstellen dat je dat zo ziet, maar de som van de (losse) onderdelen is groter dan het geheel. Een functionerend blok kost gemiddeld 350 - 400 euro. Ik vraag 175 voor het geheel omdat het blok voor een deel uitelkaar ligt. Een blok meegeven voor 175 euro is vele malen makkelijker dan alle onderdelen die je vraagt los te halen en vervolgens te versturen.

Groet,

Ton
 
Hi Ralph,

Ik kan me voorstellen dat je dat zo ziet, maar de som van de (losse) onderdelen is groter dan het geheel. Een functionerend blok kost gemiddeld 350 - 400 euro. Ik vraag 175 voor het geheel omdat het blok voor een deel uitelkaar ligt. Een blok meegeven voor 175 euro is vele malen makkelijker dan alle onderdelen die je vraagt los te halen en vervolgens te versturen.

Groet,

Ton

Kan ik enigzins begrijpen.

- Wat hebben de blokken gereden ? (zowel race als standaard blok)
- Welke onderdelen zijn vervangen ? (van zowel race als standaard blok)
- Hoe zit het met slijtage van de diverse onderdelen (cilinder/kop met kleppen/versnellingsbakken/nokkenassen/lagers enz)

En de foto's komen vanavond ?

Groeten Ralph
-
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ralph,

- Wat hebben de blokken gereden ?
Standaard 45 duizend
Race onbekend

- Welke onderdelen zijn vervangen ? (van zowel race als standaard blok)
Standaard: versnellingen (tandwielen), koppeling
Race: aandrijfstangen, zuigers (lichter), zwaardere klepveren, koppen gepolijst. Grotere oliekoeler.

- Hoe zit het met slijtage van de diverse onderdelen (cilinder/kop met kleppen/versnellingsbakken/nokkenassen/lagers enz)
Standaardblok is de slijtage is binnen de norm. Kleppen t.b.v. race nokkenassen zojuist laten stellen. versnelling zgan na een revisie van de versnellingen (laten doen door Ruud Frederiks).
Raceblok zover ik het kan beoordelen eveneens binnen de norm.

Met het raceblok is destijds gevallen (niet door mij), dit is vakkundig gerepareerd. Maar omdat ik toch twee blokken had, wilde ik graag van twee blokken 1 maken. Daarmee ben ik nu gestopt.

Als je het aandurft, mag je beide blokken van me kopen voor 295 euro. Dan heb je:
race nokkenassen, gepolijste koppen, lichtere zuigers, een grotere oliekoeler, een nieuwe koppelingsset (3x circuitdag gebruikt), dan doe ik de pakkingen erbij. En de rest heb je dus dubbel. Kan jij je eigen topic beginnen om allerlei spul te verkopen. ;)

Wil je een foto van een speciek onderdeel ? Laat het me weten. Stuur me desgewenst een pb-tje naar fzr600r @ gmail . com. Dan kan ik grotere foto's toesturen.

Groet,

Ton
 
Laatst bewerkt:
Ja! Die zitten erop. De Bluespots + stalen remleidingen voor 125 euro.

Interessant?

Groet,
Ton

Ja dat is interessant.. ik wacht de foto's nog ff af.
Mocht het goed zijn handelen we het vanavond gelijk af.
Moet nog wel verzonden worden

Kan je tot die tijd wel reserveren voor me ?

Nu we trouwens toch bezig zijn.. had je er ook een andere rempomp erop zitten ?
 
Laatst bewerkt:
Kan je tot die tijd wel reserveren voor me ?

Nu we trouwens toch bezig zijn.. had je er ook een andere rempomp erop zitten ?

Ze zijn gereserveerd!

En ja ik had er een andere rempomp op zitten, maar hou die voor mezelf. Die gaat mee naar mijn andere motor.
 
Hier wat foto's, zoals beloofd
full
 
Sorry voor de late reactie, en bedankt voor je mail !

Op dit moment erg druk met werk, vandaar.

Ik overleg nog even thuis qua ruimte/tijd inplannen en dan hoor je van me !

Groeten Ralph
 
Iemand interesse in een Ohlins demper voor een FZR600R. Past ook op een Thundercatje .
 
Laatst bewerkt:
Ohlins dempertje is verkocht.

Nog vele andere onderdelen liggen tegen een aantrekkelijk bedrag te wachten op een nieuwe aanbieder.
 
Imiddels weer een paar onderdelen verkocht. Nog een aantal onderdelen over. Wees er snel bij.

Ton
 
Terug
Bovenaan Onderaan