Fireblade sc33 achterbrug wiel schokbreker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edje v. M.

MF veteraan
21 jun 2006
1.145
30
Vanwege plannen voor een streetfighter, heb ik een fireblade voorvork gekocht. Hierbij heb ik een achterbrug en achterwiel "gekregen", deze kan ik niet gebruiken, vandaar dat ik ze wil verkopen.

Het is allemaal nog netjes, met hier en daar wel een plekje/krasje.
volgens mij is het van een 94-er, maar dit weet ik niet 100% zeker, als iemand hier meer over kan zeggen hoor ik het graag.
Het is van een sc33 model, bedankt TL-Rev!
Past ook in een SC28, volgens Rambabbel Rambabbel in "Fireblade sc33 achterbrug wiel schokbreker"

- achterbrug, incl. remklauwhouder, kettinggeleider, link-ding voor schokbreker €90,-
- achterwiel, tandwiel, remschijf, as en band (180 55zr17 maxis supermax radial, nog redelijk) €100,-
- achterschokbreker €75,-
Allemaal excl. verzenden

Bieden mag.

foto's vanuit een andere hoek, afmetingen, vraag maar raak!

foto's:
brug.jpg
 
Laatst bewerkt:
'Fireblade 94 achterbrug wiel schokbreker' > 'Fireblade sc33 achterbrug wiel schokbreker'
 
@ Del Boske: Ik zal hem eens opmeten, wat ik ervoor wil hebben... ik wil liever de brug compleet verkopen, maar je kunt altijd een bod doen (ook op de hele brug).
 
@Del Boske: het opmeten wordt pas na het weekend denk ik, ik heb wel even op internet gezocht en volgens mij moet het 30,5cm zijn. €75,- excl. verz.

@Mick85: ik dacht meer aan €100,- (wel met tandwiel, remchijf en band; dit ga ik ook niet loshalen) excl. verz. (al heb ik liever dat dit ding opgehaald wordt)


tevens schop.
Totaal prijs aangepast.
 
Laatst bewerkt:
De afmetingen van de schokbreker: lengte (hoh) 30,5cm, bovenste oog (rechts op de foto in de startpost) 4cm breed, het andere oog is 3 cm breed.
Alles gemeten met een rolmaat, dus wellicht niet op de mm nauwkeurig.
 
Hallo Edje, ik heb wel interesse in het wiel maar ben benieuwd of deze past in mijn achterbrug ivm de as. Wat is de diameter van de achterwielas?

Alvast dank!
 
sc33 ipv sc28 model.

Máár past wel in SC28, alleen deze brug is wat meer "afgerond" op de randen, afmetingen zijn echter allemaal hetzelfde.

Kettingspanners zijn ook anders dan SC28, daardoor is de as van SC28 wat te lang maar dat kun je gewoon met ringen oplossen.
 
heb jij die achterveer nog en is ie in goede staat qua demping
 
@ Okie: Of de shock goed werkt weet ik niet, ik heb hem gekregen bij een voorvork die ik ga gebruiken. Ik heb de shock nooit gemonteerd gehad. Aan de buitenkant is hij wel netjes, dus ik denk dat het intern ook wel goed zit.

@ Del Boske: Bedankt voor je bod, als er niemand overheengaat deze week (t/m 7 juni) is hij voor jou.
 
Hmmm, kan ik nog één maatje opvragen ? Breedte van de brug thv draaipunt ( hoe heet zo'n as eigenlijk ? ) Ofwel, breedte zodat ik kan kijken of ie redelijk in mijn frame past...... Zal vanavond mijn frame nog even opmeten, als het redelijk pas te maken is wil ik graag € 180,- bieden voor complete set....... ( en kom ik het nog ophalen ook....... )
 
Hmmm, kan ik nog één maatje opvragen ? Breedte van de brug thv draaipunt ( hoe heet zo'n as eigenlijk ? ) Ofwel, breedte zodat ik kan kijken of ie redelijk in mijn frame past...... Zal vanavond mijn frame nog even opmeten, als het redelijk pas te maken is wil ik graag € 180,- bieden voor complete set....... ( en kom ik het nog ophalen ook....... )

Ik heb het achterwiel eigenlijk net vanmorgen aan mucked verkocht, maar ik zal hem eens mailen wat er mogelijk is.

Vanavond meet ik de breedte van de brug sowieso op. Mail me anders even dan regelen we het verder via de mail.
 
hoi, ik heb wel interesse in de rubbers in het achterwiel tbv tandwiel. Als je die nog verkopen kan dan hoor ik het graag.
grt jimmy 0628837662
 
Schop en prijsverlaging, de brug is nog te koop. Schroom niet om te bieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan