Op zoek naar een blauwe Suzuki intruder

sillie

MF'er
14 apr 2009
56
0
Wellerlooi
Ik ben aan het zoeken op internet naar een blauwe suzuki, aangezien ik helemaal weg ben van deze felblauwe kleur. Nu weet ik nog niet of het een 600, 700, 750 of 800 gaat worden, zwaarder zeker niet aangezien ik nu zelf maar een shadow 500 rij.
Welke rijdt nu het beste van de intruders? Ik denk dat een 600 te licht is als je wilt overstappen naar een zwaardere motor, zit eerder dan ook te denken aan een 800.
Het valt me wel op dat er gemiddeld meer wordt gevraagd voor een intruder in deze blauwe kleur dan in een andere kleur.

full
 
Tja, wat valt er te zeggen? Het standaard en enige juiste antwoord denk ik;
Proefrijden.



ik vond zelf de 700 op den duur echt te licht worden. Maarja een blauwe is wel sneller natuurlijk, de mijne was rood.
O-)
 
De mijne is zwart en een 1400
Daar weet ik er nog wel 1 van te koop.
Ligt er ff aan wat je wilt uitgeven...?
 
Vandaag was ik naar een "blauwe"intruder wezen kijken. Ik kwam aan en het zeil ging omhoog en ik kreeg spontaan tranen in me ogen....vreselijk wat zag die er uit. Niks gepoetst, overal krassen en roest...(zag er op de foto stukken beter uit, maar waren waarschijnlijk wel van een paar jaar terug). Deze verkoper deed dus waarschijnlijk nooit iets aan de motor, nog niet eens poetsen als je een kijker krijgt. Had me helm uit voorzorg al meegenomen om een proefrit te maken, maar na de motor te hebben aanschouwd had ik daar al geen trek meer in.
Overigens wil ik zo tot ongeveer 3000 euro uitgeven voor een mooie intruder.
 
full


En het is een donkerpaarse geworden, eentje om door een ringetje te halen zo mooi.
Het is een VS750 geworden met net 15000 miles op het klokje.
Nu nog mijn oude Shadow gaan verkopen, wel toevallig een lichtblauwe....(hihi)

Groetjes, Sil
 
Terug
Bovenaan Onderaan