Gsxr1100w uitlaat en Buddyseat cover gsxr750w

...Marco...

MF veteraan
27 jul 2008
1.783
0
Enschede
Facebook
Hallo bij deze bied ik mijn originele uitlaten aan voor de gsxr1100w.
Deze zijn in goeie staat op de normale gebruikers sporen naar. Zie foto"s


full

full

full



Ook heb ik een buddyseat liggen volgens mij voor een gsxr-750w
Deze moet je klikken volgens mij. Bij een gsxr1100 schroeven. Ik had deze verkeerd besteld. Toch heb ik helemaal in kleur gespoten, |( toen ik hem er op wou zetten kwam ik er achter dat deze niet voor mij geschikt was :P
Het steun kussentje moet nog wel bekleed/gespoten worden.


Gereserveerd

full

full



De prijs: Doe een bod en we komen er misschien uit :Y

de verzendkosten zijn voor de koper

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel intresse voor de seatcover... ik zag dat Tambu ook in een ander topic geboden had en dat er vlak daarna een slotje op de seat kwam.... Dus alleen als Tambu geen intresse meer heeft lijkt 50 euro inclusief verzenden mij ook wel wat.
 
Ik heb ook wel intresse voor de seatcover... ik zag dat Tambu ook in een ander topic geboden had en dat er vlak daarna een slotje op de seat kwam.... Dus alleen als Tambu geen intresse meer heeft lijkt 50 euro inclusief verzenden mij ook wel wat.

Ja die van het andere topic heb ik gekocht maar was uiteindelijk geen voor een RW maar voor 1 van de allereerste modellen. Die gaat dan ook terug in de vekoop.

Greetz
 
Nou ik heb er zelf 50 euro voor betaald hier op MF.
+ Zelf de verzendkosten erbij betaald, Voor meer als 35 euro aan spuit materiaal laten mixen etc.

En als het dan naar Belgie moet ben ik volgens mij nog meer als 50 euro kwijt :P

Dus nogmaals de verzendkosten zijn voor de koper O-)
en mag die voor 50 euro weg :Y

min of meer verdien ik hier dus niks aan maar geef hem door *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

kan je me het nodige mailen (IBAN, Bic, naam, adresgegevens) en wat er nog bijkomt voor verzending (iets van een 9.62 € naar België - heb vorige week nog een pakje gekregen :P ).

Dan maak ik het geld over.

Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan