STM Slipperclutch (slipkoppeling) gsxr 06- 07 nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

penumbra

MF'er
22 aug 2006
133
0
antwerpen
ik heb hier nog een nieuwe slipkoppeling van STM liggen passend op suzuki gsxr 750 van 2006 en 2007.
VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
is idd niet duur.. spotgoedkoop eigenlijk maar ja om nou in de kast te laten liggen is ie nou net iets te duur dus als ik er iemand plezier mee kan doen aan een goed prijsje waarom niet dacht ik...

en ze is dus echt nieuw he.. nooit gemonteerd geweest
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is het voordeel van deze slipkoppeling, zit er toch standaard al in?

het verschil zit 'm in de kwaliteit he.. de standaard slipkoppeling in de gsxr van dat jaar werkt maar beperkt..lees : enkel in uitzonderlijke omstandigheden.. vb te vroeg of te veel terugschakelen.. dan zal de standaard slipperclutch het blokeren verhinderen..

om het echte effect van een slipkoppeling te hebben zoals de race motoren(dus als je er echt voordeel en snellere tijden wil mee halen ben je met de standaard slipkoppeling niks..

de stm versie heeft 2 soorten veren doe ook tegengesteld werken zodat bij het optrekken er geen tractie verloren gaat zoals dat wel bij de standaard is.. en ook dat ze reageert bij minimale blokkage en dus veel nauwkeuriger werkt.

op de baan heb je er dus idd niks aan (behalve de wegracers onder ons ;) ) op het circuit zal je het verschil al gauw merken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan