Exclusieve Repsol Honda blade (2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een vette blade, *O* Goeing uppp

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje domme reactie, maar wat is er nou zo nieuw aan het spuitwerk .. het kontje is iets anders, en het 1'tje op de neus, en de honda tekens op de tank + de rcv tekst. (en de hugger), waar heb jij dan 2000 euro voor betaald :+ , de rest is namelijk standaard, beetje zonde van het geld of niet? ;)

Edit - nog iets gevonden, het rood op de neus loopt iets verder door dan standaard.

Oke echt een serieuze vraag, waarom dat soort dingetjes laten veranderen, weggegooid geld!

ik denk dat je wat beter naar de kleuren moet kijken,volgens mij is deze kleur oranje mooier als de gewoone repsol die je hier koopt?
maar super vette fiets.
 
Nog niet, er is wel een serieuze gegadigde...
Ik weet dat je niet boem-pats kunt reageren, maar als je een motor wilt verkopen ...

Dit is een geweldig mooie Repsol waar ik serieus in geïnteresseerd ben, maar ik heb geen zin om af te wachten of er nog wat gaat gebeuren, sorry.
Streep mijn naam nu maar even door, ik heb net een andere bike gekocht.

Als hij er in december/januari nog staat, wil ik het wel opnieuw proberen.

Adios, Doc Kawa 8-)
 
@Dr. Kawa: vanaf mijn vakantieadres (mag ook wel na een jaar beulen): jammer van het afhaken. Ik had niet verwacht dat de interesse zo serieus was, dat gaf je althans niet dusdanig aan.... Maar goed, veel plezier met je nieuwe bike.
 
@Dr. Kawa: vanaf mijn vakantieadres (mag ook wel na een jaar beulen): jammer van het afhaken. Ik had niet verwacht dat de interesse zo serieus was, dat gaf je althans niet dusdanig aan.... Maar goed, veel plezier met je nieuwe bike.
Hmmm .. dat komt misschien door mijn "losse" manier van schrijven, maar mijn prive-bericht was toch duidelijk ?
Ik vind het ook jammer om af te haken, maar ik beslis meestal vrij snel.

Geniet van je verdiende vakantie en ik hoop serieus dat je hem nog even in je bezit zult houden zodat ik er eind dit jaar serieus met je over kan praten !

Ik kijk sowieso of ik nog iets anders kan bedenken om er eerder op terug te komen.
Ik ben/blijf bereikbaar via; dr.kawa [apenstaartje] hotmail.com
 
Zie dus PB, op de ene of andere manier krijg ik geen notitificaties van PBs. Dus die zijn volledig langs me heen gegaan :(
 
Voor zover ik weet krijg je ook geen notificatie van PB's.
Die zie je alleen als je ingelogd bent.
Vind ik ook niet handig.

Maarehm....
Jij wil vast wel een Fazer. :Y
Wat moet ik bijleggen? 1000? 2000?

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat je niet boem-pats kunt reageren, maar als je een motor wilt verkopen ...

Dit is een geweldig mooie Repsol waar ik serieus in geïnteresseerd ben, maar ik heb geen zin om af te wachten of er nog wat gaat gebeuren, sorry.
Streep mijn naam nu maar even door, ik heb net een andere bike gekocht.

Als hij er in december/januari nog staat, wil ik het wel opnieuw proberen.

Adios, Doc Kawa 8-)

Kan niet, een Kawa man rijd niet op een H@nda })

Wel een verschrikkelijke mooie fiets :9~


free kick
 
Zoiets dacht ik ook van Rossi toen hij van Honda overstapte naar Yamaha ;-)
 
Ja hoor, dat gaat prima. Het is ook een wegmotor, geen circuitmotor.
 
Nondeju wat een prachtige fiets! je zou er maar een schuiver mee maken :X

suc6 met de verkoop! ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan