Exclusieve Repsol Honda blade (2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.
he Vroemmmmzzz heb via John gereageerd op je motor. Hij zal wel contact met jou opnemen. Ahmet is de naam.... heb hem in het echt gezien en dat ding is echt mega super...geen woorden voor...
 
Een kickje voor deze prachtige machine!

Ruilen? O-) :P

full
 
Je moet toch wel bulken van het geld, want voordat ik 12000 Euro voor een set velgen en een Brembo remset voor een straatmotor neer ga tellen moet ik eerst een miljoentje op de bank hebben staan :X
dat kost geen 12000 euro. die remklauwen heb je splinternieuw tussen de 1000-1300 euro, de remschijven zijn van dezelfde set (HPK) en kosten 600 euro per paar. goedkoper kan ook, zeker als je de schijven EN de klauwen tegelijkertijd koopt. verder zijn er GEEN productie wielen die 7000 euro kosten. magnesium, carbon, titanium, goud, wat je maar ook wilt, geen 7000 euro!
 
Laatst bewerkt:
Quote van april, je hebt toch geen 9 maanden zitten wachten op prijsdalingen he ;)
Zonder gekheid, dit zijn de getallen die ik heb doorgekregen...
 
Quote van april, je hebt toch geen 9 maanden zitten wachten op prijsdalingen he ;)
Zonder gekheid, dit zijn de getallen die ik heb doorgekregen...
toevallig weet ik welke prijzen brembo hanteert en ik kan je vertellen dat de spullen die jij hebt nooit zo duur zijn geweest! en ik heb nergens op gewacht, ik zag het topic en ik vond dat die 2 bedragen extreem waren, vandaar dat ik daar iets over zei!
 
Wie heeft nog wat spaarcenten liggen voor deze pracht machine? Nu met lentekorting ;-)
 
Wie heeft nog wat spaarcenten liggen voor deze pracht machine? Nu met lentekorting ;-)

Hoe langer je wacht, hoe meer hij waard zal worden........moet je wel tientallen jaren wachten (deze zin terug lezen in 2040 :+ )

Wat komt er nu voor je.......rsv, gsx-r 1000, r1, zx-10r, of een nieuwe blade?

Veel succes met de verkoop van deze exclusieve replica.
 
Mss dat iemand een proefrit maakte in de buurt van Waardenburg, want hij staat bij JVP in de showroom momenteel....
 
Tja, ik heb ook nog een vraag over die velgen:

Dus je zegt dat je carbon velgen eronder hebt, en daarna heb je de carbon velgen laten spuiten, zodat ze er weer uitzien als de originele velgen?
of zijn dit weer oude foto's?
 
Tja, ik heb ook nog een vraag over die velgen:

Dus je zegt dat je carbon velgen eronder hebt, en daarna heb je de carbon velgen laten spuiten, zodat ze er weer uitzien als de originele velgen?
of zijn dit weer oude foto's?
Wat zou een Repsol replica zijn zonder oranje velgen?

Tuurlijk laten spuiten die hap!
 
Binnenkort op de weg met een nieuwe eigenaar. Verkocht dus topic mag op slot. Iedereen bedankt voor hun bijdrage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan