petaat's spanneke

petaatbmw

Die hard MF'er
15 apr 2009
801
0
belgie
effe voorstellen ik ben petaat heb net ook een span aan een bmw geknoopt

ben begonnen met een bmw pd r100gs

wielen zijn van bmw cruiser achter velgen met voornaaf inplus remschijven

buizen hulpfreem freem span en voorvork zijn in st52
achteraan ook schijfrem gemaakt met onderdeelen van k100 en van gs 1150

begonnen met opbouw

spatbort in alu

bakje in alu
bakje en freem staan rets i
freem motor ook in de lack

en nu bijnaa klaar
 
Vakwerk ! *O*

Ik heb geen verstand van spannen,maar ben graag met ijzer bezig,lassen etc.. vandaar dat ik dit een knap staaltje werk vindt !

Ga je veel plezier mee hebben !

Groeten Magnamannetje.
 
Heel apart dit, vind het altijd weer leuk als van de gebaande wegen wordt afgeweken.

netjes gemaakt ook *O* *O*
 
hoi petaat, welkom hier :W
wat heb je nu met de wielen gedaan? voor en op het span kan ik me voorstellen dat je een achtervelg van de cruiser gespaakt hebt. ik kan alleen je achterwiel niet goed zien, heb je daar nu ook een motorband?
 
dat is een cruiserwiel dat zo in zijn geheel is gemonteert van daar de schijf achter
het is ook met auto band

ik hoop dat je hier een beetre zigt hebt

het was geene zeever om de banden erop te krijgen
heb ze op 6bar moeten pompen heb er zelfs twee geklapt
de oprant voor de band tegen te houden is naamelijk te hoog waardoor deband er ni over kan en scheurt met een groote knal
ik heb de oprant dan ook voleedig weg gedraait en de band gemonteert met binnenband
 
Laatst bewerkt:
Zwevers MC komt me bekend voor...

kan me nog herrinneren dat we een paar van die club tegenkwamen in 2006 toen we vanaf het Elefanten terug reden, hebben toen tot dacht ik Keulen samen gereden.
Ik was met het legergroene Guzzispan
 
helder, je hebt het velgbed dus afgedraaid. ik heb intussen je topic op het GS-forum weer teruggelezen, je bent ineens hard gegaan met bouwen.
 
uitlaat hangt aan de andere kant zal dus wel meevallen zeeker