textiel zadeltassen van Oxford Sport

Dragon's tail

MF veteraan
27 aug 2006
2.040
214
Rotterdam
Te koop textiel zadeltassen van Oxford Sport.

Voorzien van riembevestiging, verstelbaar met behulp van klittenband., extra bevestigingspunten aan de onderkant.

De tassen zijn voorzien van een draaggreep en reflecterend materiaal. De inhoud van de tassen is verstelbaar d.m.v. een rits.

De kleurstelling is zwart. De tassen zijn af te halen in Rotterdam – Ommoord, maar opsturen kan natuurlijk ook.

Doe een goed bod en ze zijn van jou.
full
 
Ik moet nog ergens van die hoezen hebben, zodat de inhoud niet nat wordt.

Op de achterkant zit wel ander materiaal wat hittebesteding is, op de onderkant weet ik niet, moet ik van de week ff kijken.
 
hey dragon,

zou je die foto's ff naar mij kunnen mailen, dan kan ik ze wat beter zien of heb je het type zodat ik ze ff op google op kan zoeken?
 
Ik zal de verkoper even helpen... Ik heb deze tassen ook...

IK ZWEER BIJ DIE DINGEN!

Ideale tassen, nooit weer anderen! Ts moet dan ook wel een verdomd goeie reden hebben om ze weg te doen ;-)
 
Ik zal de verkoper even helpen... Ik heb deze tassen ook...

IK ZWEER BIJ DIE DINGEN!

Ideale tassen, nooit weer anderen! Ts moet dan ook wel een verdomd goeie reden hebben om ze weg te doen ;-)

geloof je meteen maar helaas heb ik vanwege mijn verhuizing ff niet zo'n budget voor dergelijke tassen :/
 
Ik zal de verkoper even helpen... Ik heb deze tassen ook...

IK ZWEER BIJ DIE DINGEN!

Ideale tassen, nooit weer anderen! Ts moet dan ook wel een verdomd goeie reden hebben om ze weg te doen ;-)

Thanks voor de schop.

Reden van de verkoop is dat ik nu een motor met vaste (aftersale)koffers heb en wegens ruimte gebrek deze tassen niet ga bewaren voor een eventuele andere motor.
 
Laatst bewerkt:
Passen deze tassen op een kawasaki ninja?

Deze tassen zijn verstelbaar door de twee banden. Je moet alleen de banden over de duozit heen leggen en de tassen aan de onderkant nog ff vast maken.

Kan mij haast niet voorstellen dat het NIET zou passen. Ik heb deze set op een Fazer, CBR600FS en VFR800 gebruikt, was geen probleem.
 
Ik heb zelf een high mount uitlaat, maar betwijfel of deze tassen te dicht/te warm op mij uitlaat zitten. Heb je daar ervaring mee?
 
Ik heb zelf een high mount uitlaat, maar betwijfel of deze tassen te dicht/te warm op mij uitlaat zitten. Heb je daar ervaring mee?

Ik heb deze tassen op een VFR800 uit 2005 gehad en daar zitten de tassen direct op de uitlaat. Ik had voor de zekerheid een extra hitte bestendig folie, te koop in de bouwmarkt, tussen gedaan. Dit was geen probleem.
 
Voor 50 euro zou ik ze wel willen overnemen. Maar dan moeten ze wel goed op mijn motor passen.
Zou dan ook het liefste langsrijden, passen en eventueel kopen.
 
Voor 50 euro zou ik ze wel willen overnemen. Maar dan moeten ze wel goed op mijn motor passen.
Zou dan ook het liefste langsrijden, passen en eventueel kopen.


ik had ook al 50 euro geboden maar dat is helaas te laag.
Ik neem aan dat als dragon uiteindelijk toch besluit hem voor 50 euro weg doet dat ie dan eerst nog even contact met mij opneemt ;)
 
Als ik deze monteer op mijn SRAD, is er dan nog ruimte voor de duo passagier? Vriendin rijd helaas zelf nog geen motor :)
 
Als ik deze monteer op mijn SRAD, is er dan nog ruimte voor de duo passagier? Vriendin rijd helaas zelf nog geen motor :)

Als ze haar benen in haar nek legt... :-P Had afgelopen vakantie een set zijtassen en die zaten bevestigd aan de duo stepjes waar ze ook op rustten, dus dan kan je vriendin haar voeten daar niet meer op zetten. Heb voor komende vakantie hetzelfde type tassen als deze aangeschaft, heb ze nog niet bevestigd gehad maar neem aan dat ze op dezelfde manier bevestigd worden. Verder zijn dit wel superfijne tassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan