MFW Yoke convertion kit (superbike kit) voor je CBR1000F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loebassie

MF veteraan
12 feb 2004
4.262
0
Goedemorgen, ik heb hier nog een superbike kit liggen voor een honda CBR1000F.
komt van een '98 af. Deze zet je 'over' de originele kroonplaat. voor sturen van 22mm. Dus soort van plug & play.. Clipons eraf, deze erop; vastdraaien aan de vorkpoten en met de balhoofdmoer & klaar. één kanttekening, 1 van de 2 klemmen is gebroken. (en de ander zit eraan te komen)
Misschien als je handig bent (of iemand kent die dat is) kan je het gebroken deel makkelijk na maken op een draai en/of freesbank. Kopen kan ook, maar vond ik klein beetje duur. Complete set kost € 239,= ofzo en nieuwe klemmen alleen kosten volgens de site € 129,= :o |(

Dus wie kan er wat mee ? Ophalen voor € 50,- ofzo ? of wat je er voor over hebt :Y

full


full



Groeten Loebas :W
 
Laatst bewerkt:
Geen interesse hier, maar wel een vraagje (en tevens een kick :) )

Die doppen die op de klemmen zitten (zie foto), hoe zitten die vast?
Ik heb laatst een 2e hands kroonplaat gekocht voor mijn kawa, en daar zaten ook van die doppen bij, maar ik heb geen idee hoe ze vast moeten.... Ik denk dat ik nog wat mis...
full
 
jammer :P

afdekkappies zitten gewoon klemvast. je schuift ze er gewoon op, klein tikkie met de rubberhamer/eind hout en ze zitten vast. Lossen: klein schroevendraaiertje tussen stuur en klem, beetje wiebelen en hoppataa; los !

het ziet er ieder geval netjes uit, want ik dacht in eerste instantie dat de klemmen vanaf onder vast zaten.. maar daar kwam geen bouten tegen oid, dus ik was aangenaam verrast toen het afdekplaatjes bleken te zijn.. _O-
 
jammer :P

afdekkappies zitten gewoon klemvast. je schuift ze er gewoon op, klein tikkie met de rubberhamer/eind hout en ze zitten vast. Lossen: klein schroevendraaiertje tussen stuur en klem, beetje wiebelen en hoppataa; los !

het ziet er ieder geval netjes uit, want ik dacht in eerste instantie dat de klemmen vanaf onder vast zaten.. maar daar kwam geen bouten tegen oid, dus ik was aangenaam verrast toen het afdekplaatjes bleken te zijn.. _O-
Nog een schoppie dan maar...
Dan moet ik eens goed naar die dingen van mij gaan kijken, die liggen er namelijk vrijwel los op... '(
 
Laatst bewerkt:
@ loebassie,
heb je mss de maten voor mij vd diameter voorvork, hartafstand vv, en de afstand vh pengat tov
voorvorkgaten.
bvd voor de moeite.
grtz

ps. waar moet ik naar toe om ze evt. op te halen.??
 
Laatst bewerkt:
@ loebassie,
heb je mss de maten voor mij vd diameter voorvork, hartafstand vv, en de afstand vh pengat tov
voorvorkgaten.
bvd voor de moeite.
grtz

ps. waar moet ik naar toe om ze evt. op te halen.??

volgens mij is de diameter vv-poot 41mm, HoH vv-poten 19,5cm & afstand hart pengat naar hart vv-poot is 10cm (zowel naar de linker als naar de rechter poot).. maten zijn ongeveer (aangezien ik al weekend heb, en er al bier gevloeid is) en ik heb hier géén CBR1000F uit '98 heb staan.. :+ anders mischien even vragen in 't CBR topic.. :P

ophalen kan in Woerden..
 
thnx voor info.

donderdag ff mijn originele kroonplaat checken.
je hoort nog van mij.

prettig [lang] weekend.

grtz
 
@loebassie,
ff de maten nagekeken en vlgs mij moet ie passen.
maar 50.00 e vind ik ff teveel vh goeie.
temeer omdat ik nwe risers moet bestellen.
ik bied 37.50 e voor ophalen en 45.00 e. als je de set opstuurt.
ik hoor van je.

grt
 
@loebassie,
ff de maten nagekeken en vlgs mij moet ie passen.
maar 50.00 e vind ik ff teveel vh goeie.
temeer omdat ik nwe risers moet bestellen.
ik bied 37.50 e voor ophalen en 45.00 e. als je de set opstuurt.
ik hoor van je.

grt
kom 'm maar ophalen dan, en dan zal ik je matsen voor 35 euro ! (ivm koninginnen-dag)... maar ik wissel niet, dus gepast betalen, ik ben geen GWk. :P Zeg maar wanneer je komt, in een PM-tje..
 
Laatst bewerkt:
hallo F.,

bedankt voor de matsprijs.
waar moet het PM'tje naar toe.??
zie geen mail adres in je profiel.

mail mij anders ff'tjes als je wilt. [ e-mail adres in mijn profiel]

gr.
 
sorry, bedoelde natuurlijk privé-discussie, door onder mijn nick-name op dat perkamentje te drukken..

Magoe ik heb je nu een e-mailtje gestuurd, met me adres en mobiele-nummer.
dus ik hoor of lees 't wel.

groeten Frans :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan