Nadelen van een chopper?

~
Ok ok...Tís al goed...

Maar je had ergens anders ook al een vervelende one-liner en als je je dan hier verkneukeld over een "dood" topic terwijl je zelf niet eens meer chopper rijdt...

Ik misschien ook niet hoor, is wellicht ook meer een custom. En 3 wielen, tsja. Hoewel ik me er nu erg op verheug om span te gaan rijden is het ook niet mijn eerste keus. Maar als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.

Aan de andere kant was ik wel serieus over de "domme" vragen. Misschien had ik beter "weer die zelfde vraag" neer kunnen zetten. (Hoewel er soms dingen hier voorbij komen... |( ).Maar dat krijg je misschien als je hier al wat jaartjes meeleest.~
ja klopt ik heb die intruder moeten wegdoen ivm rug klachten door die forward controls,
op een gegeven moment kon ik na een uurtje rijden niet eens meer op mijn benen staan.
met pijn in het hart heb ik hem moeten wegdoen maar van een leuke chopper of bobber gaat mijn hart nog steeds sneller kloppen :Y

ja soms lees ik mijn reacties achteraf en denk dat had ik beter anders kunnen typen, zal wel dat mijnwerkers bloed zijn denk ik O-) maar soms ben ik ook best aardig *D
groet peter
 
Laatst bewerkt:
Heren, het maakt niet uit WAT je rijdt maar HOE je het rijdt. Dat men zich in een bepaalde scene niet thuis voelt zegt dus meer over de persoon dan over de scene. In dat geval is de chopperscene misschien wel het grootste nadeel voor iemand. Het kan ook juist het pluspunt zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan