WP stuurdemper CBR instelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yakko

MF veteraan
27 jan 2005
1.995
0
Breda
WP stuurdemper 20 standen instelbaar, 2 maanden geleden voor 80 euri geserviced. Ik wilde hem op mijn TLR plaatsen maar daavoor istie 1 cm te lang |(

ik wil er 130 125 euri voor hebben, van hart tot eind van de demper (staaf) 27cm



 
Laatst bewerkt:
passend op een 600 SRAD?

Ik geef je geen garanties; meten is weten! Uitslag van 8.75 cm en de lengte staat ook vermeld.

bod staat nog steeds :Y

Bod ga ik niet mee akkoord. Lijkt mij een winstpakkertje die prijs zoals hij er nu staat. Gereviseerd en al voor 130 probeer ze daarvoor maar eens te vinden instelbaar en van WP ..... :]
 
Laatst bewerkt:
we waren het vanochtend eens geworden, blijkbaar kun je meer krijgen via mp.

s6 ermee.

Zoals ik al aangaf heeft een koper zich gemeld nadat hij na de eerste mail niet meer van zich heeft laten horen, tot vanmiddag. Hij was er initieel eerder bij, mocht hij alsnog passen .... ben jij de volgende in line .... mocht je geheel passen issie vervolgens gewoon nog beschikbaar ...

Hoe cliche het ook klinkt, knaken is leuk maar volgorde van afhandelen vind ik wel zo eerlijk .. :+
 
Laatst bewerkt:
mail me ff een duidelijke foto van hem aub heb ook wel intresse :P


Een duidelijke foto als je de moeite neemt om erop te klikken wordtie vanzelf duidelijk .... of wil je hem nog duidelijker ... ik wil wel vragen of de TS ff met mijn 10M cam een 30mb JPEG maken :?
 
Laatst bewerkt:
ik reserveer hem even ok :9~
ga ik van de week even na kijken of het gaat passen op me srad :Y
(maar ik betwijfel het, maar ik bespreek het wel even met me dealer. Misschien heeft hij er iets voor) deze is dinsdag weer open -O-
 
gereserveerd tot woensdagavond 20h daarna gewoon weer over te nemen .... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan